تراشیونکو لیمیتد تقدیم می کند

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

شما فکر می کنید چرا در مملکت ما هر روز آمار طلاق دارد بالا می رود؟ به خاطرگرانی؟ ناراحتی های عصبی؟ عدم تفاهم؟ مشکلات فرهنگی؟ بیکاری؟ فقر؟ … نه . علیرضا تراشیون، مدیر کل «فرق و مذاهب» حوزه علمیه قم می‌گوید: «در جلسه خواستگاری، گفت وگوی بین دختر و پسر باید پلیسی باشد نه عاشقانه، در غیر این صورت به بیراهه می‌رود.»به بیراهه می رود، بعد از هم طلاق می گیرند، بعد هم آمار طلاق می رود بالا، به همین سادگی.

الان برای اینکه آمار طلاق نرود بالا، ما خودمان یک جلسه خواستگاری آموزشی می گذاریم، شما طبق همین روش ازدواج کنید، خیرش را ببینید.

 

جلسه خواستگاری – منزل عروس

خانواده عروس همین طوری منتظر نشسته اند، دارند به ساعت نگاه می کنند، یک دفعه صدای عجیبی می آید و خانواده داماد از روی پشت بام با طناب آویزان می شوند و خودشان را می کوبند به پنجره، پدر عروس پنجره را باز می کند و خانواده داماد جفت پا و با پوتین، نه ولادیمیر، همان پوتین معمولی، وارد می شوند. در این لحظه پدر عروس باید داماد را کتک بزند و به زور دست و پایش را ببندد. بعد با کمک برادر عروس، خانواده داماد را در اتاقی زندانی کنند و داماد را ببندند به صندلی، بگذارند وسط اتاق پذیرایی. بهتر است چراغ ها را خاموش کنند و خانم ها بروند توی آشپزخانه. بعد از طی مراحل اولیه با استفاده از باتوم و بطری، توسط پدر و برادر عروس، داماد آماده است.

آقای تراشیون در جمع گروهی از دانشجویان قزوین گفته است: «بهترین مرحله شناخت از مرحله خواستگاری تا بله برون است و این مرحله می‌تواند با نظارت خانواده‌ها از یک تا صد ساعت هم طول بکشد.»

در این مرحله خانواده عروس می توانند با گذاشتن دستگاه شنود و دوربین مدار بسته ، بروند دنبال کارشان تا عروس و داماد بیشتر با هم آشنا بشوند.

وی افزوده است: «دوستی‌های نامشروع و بدون اطلاع خانواده‌ها حتی اگر سال‌ها به طول بیانجامد اگر منجر به سوء استفاده نشود٬ مطمئنا باعث شناخت بیشتر نخواهد شد.»

برای اینکه در این مرحله عروس و داماد منجر به سوءاستفاده نشوند، بهتر است چشم های داماد را هم محکم ببندید و یک جوراب، ترجیحا جوراب پدربزرگ مرحومتان را بچپانید توی دهانش. عروس خانم هم… در این شرایط عروس خانم نیازی نیست کاری انجام بدهد. داماد به روح پدرش می خندد اگر بخواهد به سوءاستفاده منجر شود.

این روحانی همچنین اظهار کرده که «اگر دختری، پسری را که واجد شرایط ازدواج است پیدا کند؛ درست نیست به صورت مستقیم به او ابراز علاقه برای ازدواج کند.»

بنابراین اگر آقای داماد احساس می کند، عروس خانم را پسندیده و واجد شرایط است، یعنی شرایطش را دوست دارد و می خواهد ازدواج کند، اصلا درست نیست که به صورت مستقیم به او ابراز علاقه کند. چند دقیقه منتظر باشید، عمه آقای تراشیان دو سه تا مجلس خواستگاری دیگر هم دعوت داشته، به زودی خودش را می رساند، بعد آقای داماد می تواند به صورت غیر مستقیم با کمک عمه خانم به عروس ابراز علاقه کند.

به گفته وی «پسر‌ها انسان‌هایی هستند که دوست دارند طالب و پیشنهاد دهنده باشند و دختر‌ها باید شأن خود را حفظ کنند و البته اگر این امر{ابراز علاقه} با واسطه به پسر منتقل شود اشکالی ندارد.» در مورد واسطه در اینجا، چون پای اختلاس در میان نیست می شود کاملا کشششششش داد و اصولا جا دارد از مشاغل کشششدار استفاده شود. عمه خانم! کجایی؟

بهتر است عروس خانم شان خودش را حفظ کند و اجازه بدهد آقای داماد که خیلی دوست دارد طالب و پیشنهاد دهنده باشد، به صورت غیر مستقیم ابراز علاقه اش را توسط عمه خانم به او منتقل کند.

در مراحل انتقال دقت کنید عروس و داماد به هم نخورند، اتصالی می کند، مجلس خواستگاری خراب می شود. البته برای جلوگیری از اتصالی در مورد داماد می توان علاوه بر جوراب پدربزرگ از چسب مخصوص برای عایق بندی کلیه جاهایی که مشکوک به اتصال هستند استفاده کرد. فقط مواظب باشید هیچ سیمی لخت نباشد. کلیه سیم ها چادر سرشان کنند تا پایان مرحله انتخاب یا اتصال.

آقای تراشیون پیش تر هم گفته بود: ««برای پیشگیری از تهاجم مرد‌ها به سمت زنان٬ در کشور سوئیس کارخانه‌ای عطر بدبو تولید می‌کند تا زنان وقتی از خانه خود بیرون می‌آیند مورد تعرض آقایان قرار نگیرند.»

در صورتی که شما به محصولات این کارخانه دسترسی ندارید، پیشنهاد می کنیم برای پیشگیری از تهاجم مردهای خانواده داماد، به صورت خانوادگی شب قبل از خواستگاری و یا ظهر همان روز مبادرت به مصرف مقدار نا معتنابهی نخود یا تخم مرغ آب پز و یا کلم خام بنمایید. همچنین توصیه می کنیم درز درها و پنجره ها را هم بگیرید تا آقای داماد و سایر متهاجمان همراه، فکر تعرض را هم نکنند… چه برسد به اینکه … لطفا در طول اجرای مراسم خلوص نیت و التزام عملی به ولایت را فراموش نکنید. در غیر این صورت گارانتی مراسم از بین می رود و شرکت تراشیون و شرکا هیچ گونه مسوولیتی در قبال آینده این ازدواج نمی پذیرند.