کیفرخواست سوم

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای برگزاری دومین جلسه دادگاه متهمان اعتراض به تخلفات انتخاباتی، جلسه سوم نیز برگزار و کیفرخواست آن، پس از انتشار در خبرگزاری فارس، توسط معاون دادستان عینا کپی و در دادگاه قرائت گردید. متن کامل سومین کیفرخواست بشرح زیر است:

 

کیفرخواست سومین گروه متهمان اغتشاشات اخیر کشور

 

ربنا افرغ علینا فی الاغتشاش بمدت الکثیر و اشد الموت( قرآن کریم، چاپ جدید)

 

ریاست محترم شعبه پانزده دادگاه انقلاب اسلامی

 

حضور پرتلالو و روحانی امت شهیدپرور ایران در انتخابات دهم که با اشاره رهبری نظام و حضور یکدست ایشان و همچنین حضور میمون و مبارک ریاست محترم جمهوری نهم، و همگامی ظفرنمون عناصر از جان گذشته ملت بیدار دل و آگاه سر و رهرو پای ایران صورت گرفت، و با حضور چهل میلیونی رای دهندگان و انتخاب نامزد اصولگرا با آرای بیش از 25 میلیون و حدود سی میلیون رای طبق آخرین آمار، خشم استکباریان را برانگیخت و باعث شد تا کسانی که از روز 21 بهمن 1357 کینه انقلاب را به دل گرفته بودند، و برای سی سال برنامه ریزی کرده بودند، سرانجام از لانه های فساد تیمی و خانه های عنکبوت احزاب اغتشاشگر خود به درآمده و با انتشار نتایج انتخابات که از یک ماه قبل تعداد آرای ریاست جمهور به میزان 24 میلیون و خورده ای توسط معاونت ایشان اعلام شده بود، با یکدیگر متحد شده و همزمان با تغییر معادلات منطقه و عقب نشینی اجباری آمریکا و فرو رفتن انگلیس و آلمان و فرانسه و هلند و اسرائیل در باتلاق بحران بزرگ اقتصادی و همزمان با خیزش موج عدالتخواهی در ونزوئلا، گینه بیسائو، کومور، آنداگورای علیا، جزایر بالی، قسمت چپ ماداگاسکار و در نوردیدن توفان انقلاب ظهور در آفریقا و آسیا، دشمن تصمیم گرفت موج مخالفت با نظام اسلامی را در ابعاد گسترده عملی سازد، که با هشیاری کهریزک نشینان بیدار دل و یاوران لباس شخصی انقلاب و نیروهای هموطن ضدشورش، این توطئه ها بسرعت کشف و به آرامی و قبل از آنکه اقدامی صورت گرفته یا تجمع قابل توجهی برگزار گردد، خنثی گردید. و اینک که بعون الله و تعالی یک بار دیگر توفان شن و امواج دریا نیروی هوایی و دریایی دشمن و توفان ضد شورش پیاده نظام آن را تسلیم نموده است، به دنبال دو جلسه گذشته، جرایم گروهی دیگر از مجرمین را به استظهار می رساند:

 

1) حضور قابیل وار دشمن که از همان آغاز درگیری میان هابیل و قابیل آغاز شده بود، با کمک عوامل بنی اسرائیل و قارون و نمرود و با توطئه کشف آمریکا توسط کریستف کلمب و ماژلان، با همکاری بنیاد سوروس، صورت گرفت، نشان می داد که دشمنان قسم خورده از هزاران سال قبل از برگزاری انتخابات دهم، توطئه اغتشاش را به فرموده رهبری چیده بودند و اقدامات افرادی چون آقای موسوی و کروبی و خاتمی، تنها اجرای نقشه قابیل بود که برای نابودی انقلاب اسلامی و ارکان ستبر آن بخصوص فرماندهی سپاه چیده شده بود. این طرح که در بازجویی پرونده کلاسه 76543978/1/1/1 به دست آمد، گویای نکته زیر است.

 

2) حضور برخی عناصر فعال ضدانقلاب در دفاتر عقد و ازدواج در سالهای پس از انقلاب باعث افزایش ازدواج در سالهای 1359 تا 1362 گشته که این دوران مصادف توطئه منافقین می باشد. افزایش جمعیت در این سالها، باعث گردید تا تعداد جوانان مساله دار در دوران ریاست جمهوری خادم ملت به طرز مشکوکی افزایش یابد. و همین افزایش که به دلیل فشار از پائین در سالهای اول انقلاب بود، منجر به فشار نیروهای مساله دار گشت و نسل جوان را آلوده ساخت. اعترافات برخی از متهمان به خواندن وبگاه شخص موسوم به علیرضا نوری زاده، که در سالهای توطئه جوان سازی علیه انقلاب، از سن نوجوانی در دفتر محاضر عقد و ازدواج حضور داشته و پدرش بسیاری از مراسم مذکور را با هدف تعیین شده، انجام داده است، نشان از حضور ضد انقلاب در تولید وسیع جوانان می نماید. لازم به ذکر است که شخص مذکور همراه با مسعود بهنود و عطاء الله مهاجرانی در لندن زندگی می کند و خود بارها اعتراف کرده است که از در محاضر عقد و ازدواج فعال بوده است. و به اعتراف بسیاری از دستگیر شدگان، افزایش تعداد جوانان در سال های 59 تا 62 بدون دخالت امپراطور پیر صورت نگرفت.

 

3) یکی از گروههایی که در توطئه اغتشاشات خیابانی نقش داشت، گروهی به نام زنان بود که در کلیه مراحل این توطئه دست این گروه مشهود و معلوم است. بسیاری از دستگیر شدگان، پس از ارشاد به زندان اعتراف کرده اند که زن بوده و جرم آنان محرز است و بسیاری از اعضای جبهه مشارکت، مجاهدین انقلاب، نهضت منحله آزادی، انجمن پادشاهی، بی بی سی و بنیاد سوروس نیز اعتراف کرده اند، که حتی اگر خودشان هم نیستند، یا زن یا خواهر یا مادر داشته یا خواهند داشت. این گروه در اکثر جرائم با اغتشاشگران معاونت و در برخی موارد حتی مدخلیت تام داشته است.

 

4) موسسات مرسدس بنز( با نام مستعار دایملر) و پیکان( با نام واقعی روور) در هماهنگی با بنیاد سوروس و پنتاگون و دفتر ام آی 6 و سازمان اطلاعاتی آلمان( نام نامشخص می باشد) یکی از عوامل شناخته شده توطئه می باشند. این دو موسسه که از زمان حکومت پهلوی غاصب کار خود را در محمل ایران ناسیونال، شرکت واحد و بنگاه خدمات باربری علیرضایی( وابسته به کلنل ساقدوشیان از عناصر رابط انگلیس و دربار) ایفا می کرد، پس از انقلاب به تولید خودرو پرداخته و در مقاطعی آن را متوقف و در سالهای اخیر اقدام به افزایش دودزایی در شهرهای بزرگ نموده و باعث استفاده عناصر مخرب از ماسک شدند. بسیاری از اغتشاشگران زیر پوشش این شرکت ها دست به آتش سوزی و در مواردی برای رد گم کنی حتی به آتش زدن اتوبوس نیز پرداختند. متهمان مربوط به این توطئه نیز به جرائم خود و جرائم دیگران اعتراف نموده اند.

 

5) نقش سفارت آمریکا: براساس اعترافات شخص موسوم به میردامادی، و با همدستی عباس عبدی، معصومه ابتکار، میرحسین موسوی و برخی دیگر از متهمان، آنان برای باز کردن پای انگلیس به ایران و دخالت امپراتور پیر در آتش افروزی های پس از انتخابات، اقدام به حمله به سفارت آمریکا نموده و آن را تعطیل کردند. این اقدام که با همراهی بنیاد سوروس، لایبراری کانگرس، و گروه بک استریت بویز صورت گرفت، باعث شد تا ظاهرا رابطه ایران و آمریکا قطع و در عوض رابطه ایران با انگلیس و آلمان جایگزین گردد.

 

6) موسسه خودکار بیک: براساس یک توطئه هماهنگ که از طریق سازمان جاسوسی امنیتی جهانی فیس بوک، و موسسه جاسوسی یونیسف صورت گرفت، مرکز جهانی یهود با ارسال وسیع خودکار بیک در طول چهل سال، توانست میزان نیروهای قلم بمزد و قلم بدستان مزدور را افزایش و با فعالیت برخی از آنان که از بازرسی منزل آنان دهها خودکار بیک( در رنگهای مختلف از جمله سبز) صورت گرفته است، دادستانی و برادران دست اندرکار توانستند دهها کاربر خودکار مذکور را در حین استفاده از آن بخصوص در امتحانات دشوار الهی کشف نموده و برای اعتراف و گرفتن مننژیت و شکستگی استخوان به کهریزک منتقل کنند.

 

7) موسسه سرلاک و نستله: از آنجا که سازمانهای جهانی صهیونیستی از بیست سال قبل از برگزاری انتخابات قصد داشت تا با اشاعه اندیشه های فاسد خود در نسل جوان، و بخصوص زیر یک سال نفوذ کند، هجمه سازمانهای جهانی صهیونیستی مانند نستله و سرلاک به ایران آغاز گشته و این موسسات که با همدستی بنیاد سوروس و اینتلیجنت سرویس نقش عمده ای در چرخش افکار عمومی به سوی غرب ایفا می کنند، به توطئه علیه نظام پرداختند. بخشی از اغتشاشگران اعتراف نمودند که در دوران کودکی خود بصورت برنامه ریزی شده و منظم سرلاک مصرف کرده و برخی از آنان اعتراف کردند، همچنان فرزندان شان را زیر نفوذ این محصولات غاصب و پر مساله نگه داشته اند، دادستانی علیه کلیه مصرف کنندگان سرلاک اعلام جرم نموده و از وزارت خارجه درخواست کرد تا رابطه ایران را با کلیه کشورهای تولید کننده و مصرف کننده سرلاک قطع نمایند.

 

8) سفارت خانه های دشمن: یکی از مهم ترین شریان های حیاتی دشمنان اسلام، مکیدن خون نخبگان کشور می باشد، که اگر جلوی رفتن آنان به خارج گرفته گردد، دست به خودکشی زده و یا دیوانه شده و در راستای سیاست های کشور قرار می گیرند، رزمندگان تیز چنگال لباس شخصی و تیزدندانان قوه قضائیه موفق شدند توطئه برگزاری کلاس های آموزش زبان های خارجی را در سفارتخانه های فرانسه، انگلیس، آلمان کشف نمایند. نازک افشار یکی از عوامل توطئه آموزش زبان فرانسه که همچنین متهم به دیدن اغتشاشگران از پشت پنجره و شنیدن صدای الله اکبر بر اساس پرونده کلاسه 832678/5/5/88 می باشد. وی که علاوه بر برگزاری کلاسهای زبان ایرانیان مسافر را شناسایی می نمود، اعتراف کرده است که قصد داشته تا حکومت را سرنگون و سلطنت خاندان افشار را مجددا برقرار نماید.

 

9) بیل گیتس و گوگل: یکی از مهم ترین توطئه های دشمن که برحسب اطلاعات بدست آمده از نشریه گاسیپ اینترنشنال منتشر شد، بیل گیتس از عوامل شناخته شده بنیاد سوروس و مالک موسسه صهیونیستی انگلیسی هلندی مایکروسافت( ریز نرم) اقدامات خود را برای براندازی نرم از طریق تولید انواع سافت ور( نرم افزار) و سافت نیوز( خبرهای ویژه اغتشاشگران براندازی نرم) از سال 1986 آغاز نموده و با تولید ویندوز ویستا تلاش نمود که به موسسات مختلف دولت نهم نفوذ ایجاد نماید، در همین راستا موسساتی نظیر گوگل نیز با قرار دادن زبان فارسی در موتورهای جستجوگر خود به تحریک اغتشاشگران پرداخته و جنگ پنهانی اینترنتی را با نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز نمودند. موسساتی نظیر ویکیپدیا، پلی بوی، بریتانیکا و ای بی( فروشنده انواع لوازم برای شورش های شهری) که توسط پیر امیدوار( فرزند شجاع الدین شفا) ایجاد شد، طرح انقلاب سبز را به سفارش پنتاگون عملی ساخت. در همین راستا، محمد علی ابطحی اعتراف نمود که از ابزار این موسسه به نام ماوس، کی برد، حافظه سنگین و دوربین استفاده کرده و اقدام به انتشار اکاذیب در باصطلاح اینترنت کرده است. از منازل اکثر دستگیر شدگان وسایل موسسه جاسوسی مایکروسافت به دست آمده و آنان به همدستی و همکاری با بیل گیتس و جورج سوروس اعتراف کردند.

 

10) موسسه ارزفروشی خلیل طهماسبی و شرکاء: این موسسه که سهم بزرگی در انتقال ارز از ایران و به ایران داشته است، یکی از شریان های حیاتی ضد انقلاب بود که نیروهای انتظامی بطور تصادفی پس از دستگیری فرزند وی به این شریان حیاتی دست یافتند. از صندوق های نسوز این موسسه هزاران دلار و یورو و پوند به دست آمد که به عنوان بیت المال در جیب مسوولان بازداشت کننده نگهداری می گردد.

 

علاوه بر موارد فوق که با کار فراوان اطلاعاتی مسوولان قضایی به دست آمده است، بازجویان پرونده اغتشاشات اخیر همچنین موفق شدند روابط موسساتی مانند دانشگاه هاروارد( یکی از موسسات جاسوسی انگلیس در آمریکا)، شخص موسوم به الیزابت( باصطلاح ملکه انگلیس و یکی از عوامل حقوق بگیر هلند و بنیاد سوروس و کارمند اینتلیجنت سرویس که در توطئه مرگ یکی از مسلمانان انگلیس نقش داشت)، انتشارات طهوری( منتشر کننده افکار و اندیشه های منحرف صوفی گری و دراویش که علاوه بر حمایت از یکی از نامزدهای اغتشاشگر، به ترویج افکار مساله دار می پرداخت)، شخص موسوم به مارکونی( که با همکاری برلوسکونی و موسسات اطلاعاتی ایتالیا و رادیوی هلند و بی بی سی و دویچه وله، به ایجاد رادیو برای انتشار اکاذیب علیه دولت نهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت)، موسسه وایرلس کورپوریشن( که در محمل تولید کابل های فشار قوی به تولید سیم برای وصل کردن کامپیوتر به اینترنت پرداخته و از این طریق ضربات مهلکی به اسلام و ولایت فقیه و دولت نهم زد)، موسسه اریکسون( یکی از سازمانهای جاسوسی سوئد که علاوه بر تولید گوشی های تلفن اریکسون که توسط اغتشاشگران استفاده شد، در مربیگری تیم های انگلیسی دست داشته و بارها به اسلام و چندین بار به توپ ضربه زده است) را کشف نمایند.

 

در همین راستا، معاونت دادستان عمومی و انقلاب استان تهران، علیه اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، میرحسین موسوی، کلیه زنان کشور، جوانان بین 19 تا 29 سال کشور در داخل و خارج، کارکنان سفارتخانه های اروپایی در ایران، کارگران، نویسندگان، روزنامه نگاران، و 25 میلیون نفر از کسانی که با خروج از خانه های خود، دادن شعار علیه مسوولان، راه رفتن در خیابان، نفس کشیدن در محدوده مرزهای جمهوری اسلامی علیه دولت نهم و دهم اقدام نمودند اعلام جرم نموده و از قاضی محترم تقاضای اشد مجازات را دارد

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران