دربیخبری وسرگردانی مطلق به سر می بریم

نویسنده

» همسرخانجانی درگفت وگو با روز:

زهرامحمدی همسر جهانبخش خانجانی در  مصاحبه با روز گفت: “دربیخبری مطلق از همسرش به سر می برد و پیگیری های خانواده و وکیل وی عملا به هیچ جا نرسیده چرا که عملا جواب درستی نمی دهند وکسی مسوولیت نمی پذیرد.”

 

همسر خانجانی با اشاره به اینکه “متاسفانه با تغییر وتحولاتی که صورت گرفته هرکسی مسوولیت را به گردن دیگری می اندازد” گفت: “رییس جدید می گوید من درپرونده کاری نیستم. بقیه هم می گویندخبری نداریم. مثلا برای درخواست ملاقات به دفتر آقای دولت آبادی می رویم می گویند بروید دفتر آقای حداد. دفتر وی می رویم می گویند پرونده اینجا نیست ودست آقای مرتضوی است. آقای مرتضوی هم سمتی دیگر ندارند. یعنی یک سرگردانی برای ما ایجاد کرده اند که نمی دانیم چه باید بکنیم.”

 

جهانبخش خانجانی مشاورسابق وزیر کشور و مدیر روابط عمومی این وزارتخانه در دولت سیدمحمدخاتمی یکی از اعضای فعال حزب کارگزاران سازندگی است که تنها دو روز بعد از انتخابات، درحالی که در منزل بود توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد و بنابه گفته وی در ملاقاتی که با خانواده اش داشت بیش از ۶۰ روزاست  در زندان انفرادی به سر می برد.

 

 

همسرخانجانی با اشاره به اینکه وکیل همسرش محمودعلیزاده طباطبایی است گفت: “تاکنون پرونده را دراختیار ایشان نگذاشته اند. اعلام وکالتی را هم که ایشان انجام داده اند در اختیارهمسرم نگذاشته اند. حتی وقتی ما درملاقاتی که داشتیم برگه وکالت را بردیم و وی امضا کرد گفتند که باید مهر تایید زندان بخورد. ما رفتیم بیرون زندان منتظر ایستادیم. گفتند بروید و منتظر برگه نباشید. پرونده هم مشخص نیست کجاست؟ برخی می گویند هنوز بازپرسی  تمام نشده است. برخی می گویند  به دادگاه رفته ولی معلوم نیست کدام دادگاه وکدام قاضی. “

 

محمدی افزود: “خیلی نگران هستیم. مسوولین حتی اجازه نداده اند وی برای مصاحبه پذیرش مقطع دکترا اقدام کند. گفته اند فکر دکترا را از سرت بیرون کند. او در مقطع دکترای علوم سیاسی دانشگاه آزاد قبول شده اما به نوعی به ما گفتند که بی خیال این موضوع شوید.”