غفوری‌فرد: هاشمی حامی واقعی رهبر است

نویسنده

نماینده سابق مجلس با اشاره به فضاسازی‌ها و تخریب‌های صورت گرفته علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید دارد: در کشور حامی قوی تر از آقای هاشمی برای رهبری نمی‌بینم. حامی حقیقی نه حامی حرفی.

حسن غفوری فرد در بخشی از گفت‌وگوی خود با نامه نیوز با بیان اینکه من تمام حیات سیاسی ام را مدیون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هستم، گفت: ایشان برای اولین بار من را استاندار کردند، ایشان بودند که از وزیر نیرو شدن من دفاع کردند، ایشان بودند که اولین حکم را به عنوان معاون رییس جمهور در سازمان تربیت بدنی به من دادند. بنابراین من همه حیات سیاسی خودم را مدیون آقای هاشمی هستم.

وی تصریح کرد: به هرجال آقای هاشمی یک نابغه انقلاب بودند، ایشان را کاملا در خط امام و رهبری می‌دانم. ممکن است انتقاداتی هم به ایشان داشته باشم و بارها هم گفتم اما این اصل موضوع را انکار نمی‌کند. از جمله انتقادات من این بود که ایشان بعد از جنگ در نماز جمعه گفتند که باید به رفاه مردم رسید و مسائلی از این قبیل را مطرح کردند. آن زمان من احساس خطر کردم، گفتم اگر جامعه ما به سمت جامعه رفاهی برود حتما از انقلاب دور می‌شود و حتما به مشکل می‌خوریم مخصوصا اینکه ما امکانات رفاهی را نداریم.