علم‌الهدی: احمدی‌نژاد عوضی رفت٬ مُرد و تمام شد

نویسنده

احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان٬ در جلسه هم‌گرایی اصول‌گرایان با اشاره به بحث‌هایی که پیرامون بازگشت رییس‌حمهور سابق به عرصه سیاسی وجود دارد٬ گفت: «احمدی‌نژاد تمام شد».

 

امام جمعه مشهد در این نشست درباره امکان حضور مجدد احمدی‌نژاد در عرصه سیاسی و قدرت گرفتن جریان وی٬ گفت: «ایشان یک نفری بود که عوضی رفت، مُرد و تمام شد. احمدی نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد».

 

 

غلا‌م‌علی حداد عادل، دیگر سخنران این جلسه هم در پاسخ به سوالی درباره وحدت با احمدی‌نژاد گفت: “اول ببینیم آقای احمدی‌نژاد خودش را اصولگرا می‌داند یا نه؟ آیا تا به حال شنیده‌اید که ایشان بگویند من اصولگرا هستم؟”

 

 

امام جمعه مشهد در خصوص ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل گفت: «تقسیم بندی اصولگرایان بعنوان معتدل و غیر معتدل یک خط کشی برای اختلاف افکنی میان اصولگرایان است».

 

او در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص وحدت جبهه پایداری و اصولگرایان نیز گفت: «زمانیکه قرار شد همه باهم یکی باشند هم باید از این طرف برای آنها خط کشی نکرد و از این طرف هم آنها نباید خود را جدا کنند. به هر حال در جریان وحدت خط کشی معنا ندارد».