اسیدپاشی هماهنگ

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

یعنی این هماهنگی ملی که برای مبارزه با اسیدپاشی صورت گرفته، ما را کشته است. استاندار اصفهان گفت: “تاکنون نتوانستیم چهره فرد اسیدپاش را شناسایی کنیم. ممکن است این فرد از اصفهان خارج شده و پنهان شده باشد”. غلامحسین محسنی اژه‌ای هم گفت: “البته مجرم اسیدپاشی تا حالا دستگیر نشده، ممکن است هنوز در اصفهان باشد یا نباشد.” استاندار اصفهان به موضوع مهمی اشاره کرد و گفت: “این حادثه قرنهاست در تمام دنیا اتفاق می‌افتد و در سال بین ۱۸۰۰ تا دو هزار حادثه اسیدپاشی در آمریکا، آسیا و اروپا اتفاق می‌افتد.” جواد لاریجانی هم گفته: “این چیز تازه‌ای نیست و در اغلب کشورهای جهان اتفاق افتاده است”، محسنی اژه‌ای هم در مصاحبه مطبوعاتی‌اش گفت: “این موضوع متاسفانه در دنیا سابقه داشته و مربوط به این استان یا این کشور فقط نیست”، یعنی واقعا این هماهنگی که همه می‌دانند باید چه حرفی بزنند قابل تقدیر است. خب! حالا قرار است چه کنند؟ استاندار اصفهان گفت: “البته ما با این موضوع برخورد می‌کنیم”، جواد ترین عضو دالتون‌ها هم افزود: “منتهی ما با این موضوع برخورد می‌کنیم”، محسنی اژه‌ای هم ادامه داد: “شدیدا در مورد اسیدپاشی برخورد می‌کنیم.” بیا! هماهنگی را حال کردید؟ حالا بروید خانه‌تان.

فعلا قرار است برای مقابله با اسید پاشی به گفته جواد لاریجانی اولا دست همه کشورها بخصوص انگلیس قطع شود، به گفته احمد خاتمی قرار است برای مقابله با اسیدپاشی منتسبان اسید پاشی به آمران به معروف دستگیر شوند، بقول محسنی اژه‌ای برای مقابله با اسیدپاشی قرار است با سایت‌ها و رسانه‌ها برخورد شود، بقول جواد لاریجانی باید برای مقابله با اسیدپاشی احمد شهید را انداخت توی اسید سولفوریک، دانشجویان بسیجی هم پیشنهاد کردند برای مبارزه با اسید پاشی کتابهای کانت و هگل و مارکس را از کتابخانه‌های کشور جمع کنند و بریزند توی چاهک. این همه کار دارند می‌کنند، آن وقت شما مرفهین دردناک پشت کامپیوتر نشین، همه‌اش نیمه خالی لیوان اسید را می‌بینید.

 

انصار اسیدسولفوریک

حالا ما قانع شدیم که اصولا انصار حزب الله خیلی آدمهای مشتی و باحالی هستند و اصلا اینقدر نرم و نازک هستند که اصلا بلد نیستند گاز بگیرند و سنگ پرت کنند و به عمرشان گاز اشک آور و شوکر ندیدند و کلا از شیمی بدشان بیاید، چه برسد به اسید. حالا که ما بی خیال حزب الله شدیم، این مسئولان مملکتی هی دارند اثبات می‌کنند که انصار حزب الله و برادران حزب الله عامل اسیدپاشی بودند. اولی‌اش همین استاندار اصفهان که بطور صریح گفته که عامل اسیدپاشی باند کمیل کاوه است. البته اسمش را نیاورده ولی مشخصات دقیق او را چنین گفته “فرد خاطی شخصیتی ضد اجتماعی داشته که از مشکلات روانی رنج می‌برد…” این هم اظهار نظر مشخص و روشن، اصلا کی مثل انصار حزب الله شخصیت ضد اجتماعی دارد و از مشکل روانی رنج می‌برد؟ می‌گوئید نه، از دکترشان بپرسید.

این هم دکتر فربد فدائی روانپزشک دانشگاه علوم بهزیستی تمام نشانی‌های مجرم را داده و گفته “فرد اسیدپاش مسلماً یک اختلال روانی دارد.” خوب، تا اینجا فهمیدیم که طرف حزب اللهی است، دکتر فدائی معتقد است اسیدپاش جزو انصار حزب الله هم هست و برای همین گفته “آنها مبتلا به اختلال شخصیت ضد اجتماعی هستند و رفتارهایی پرخاشگرانه دارند و هرگز از خطاهای‌شان احساس پشیمانی یا ندامت ندارند.” البته دکتر بطور مشخص نگفته که کدام یک از اعضای انصار حزب الله اسید پاشیده، ولی نشانه‌هایش کامل و دقیق است.

سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان هم گفته “مجرم به دلیل اختلال روانی شخصیت ضد اجتماعی دارد و قصدش آسیب زدن به جامعه است.” خوب! مرد حسابی! تو که می‌دانی مجرم اختلال شخصیتی دارد و قصدش آسیب زدن به جامعه است، چرا نمی‌روی انصار حزب الله را دستگیر کنی که به جامعه لطمه نزند؟

البته افراد دیگری هم تائید کردند که این کار توسط انصار حزب الله انجام شده و همه مشخصات آنها را گفتند. صادقی ، معاون قوه قضاییه گفته “این کار قانونا ممنوع است.”. شهلا میرگلو بیات نماینده مجلس هم گفته “این کار نیاز به یک انگیزه قوی دارد که فرد حاضر می‌شود خود را درگیر مسائل قضایی و قانونی کند و سلامت و حتی زندگی یک نفر را به مخاطره بیندازد.» محمد علی اسفنانی نماینده فریدن و چادگان هم گفته: “این اقدام زشت را هیچ انسان عاقلی انجام نمی‌دهد”. یعنی اینها همه مشخصات انصار حزب الله را گفتند؛ داشتن اختلال روانی، ضدیت با جامعه، رفتار غیرقانونی، کودکی تلخ، رفتار بد والدین، انجام رفتار غیرقانونی، پرخاشگری، ناراحت نبودن از آزار دادن دیگران، عقل نداشتن و سایر مشخصات انصار حزب الله. یعنی بطور مشخص این تعاریف برای افرادی مثل مهدی کوچک زاده، حمید رسائی، محتشم، کمیل کاوه، الله کرم و سایر پرخاشگران دارای اختلال شخصیت صدق می‌کند، به نظرم حالا که دیگر خیلی اصرار می‌کنند، من هم موافقت می‌کنم که حق با مسئولان کشور و پلیس است و دیگر با دستگیری انصار حزب الله مخالفت نمی‌کنم، بروید بگیریدشان.

 

یونیکس و تخم ریزی در اسلام

کلا تخم کاندوم را در دنیای اسلام ملخ خورده، این برادران و خواهران اهل عمل، با انواع ماهیان جهان در حال رقابت برای تولید هستند. آدم نمی‌فهمد چه می‌کنند. این مرد و زن مسلمان هنوز به هم سلام نکردند، زن حامله می‌شود و همان سال اول بچه اول را به دنیا می‌آورند، آن وقت در سوئد، وقتی بچه به یک سالگی می‌رسد، پدرش یا به خانه سالمندان می‌رود یا ریق رحمت را سر می‌کشد. این همه می‌زایند، تازه چشم به خشتک امت اسلام، نگران کم شدن زاد و ولد‌شان هستند. رئیس سازمان پدافند غیرعامل: “می‌خواهند جمعیت کشورهای مسلمان را با طرح یونیکس کم کنند”. من نمی‌فهمم معنی این پدافند چیست، ولی به نظرم و براساس تعریفات فرهنگستان باید معادل چیزی شبیه کاندوم باشد. وگرنه پدافند و ارتش و نیروی هوایی و زیردریایی چه ربطی به زاد و ولد دارد؟

حالا من نمی‌دانم این برادر چرا اینقدر نگران است؟ ماشاء الله امت اسلام روز به روز در حال گسترش از طریق زاد و ولد است. اسم رئیس جمهور آمریکا که حسین است، برنده نوبل صلح امسال هم که مسلمان است، سفیر سوئد در آمریکا هم که ایرانی آمریکایی مسلمان زاده است، بهترین هنرپیشه و خواننده فرانسه هم که جمال و خالد هستند، ریحانه هم که سه برابر مدونا فروش دارد. دیگر چه چیزی مانده که اسلام فتحش نکرده باشد؟

این برادران پدافند غیرعامل( کاندوم پاره سابق)، بیخودی نگران کاهش جمعیت مسلمین است. از بیست کشور جهان که بیشترین رشد جمعیت را دارد، ده کشور بیش از ۹۰ درصد جمعیت‌شان مسلمان است، ۳ کشور از این بیست کشور بین ۵۰ تا ۷۵ درصدشان مسلمان است، سه کشور بین ۲۵ تا ۷۵ درصدشان مسلمان هستند و فقط چهار کشور از بیست کشوری که بیشترین افزایش جمعیت را دارند، کمتر از ۲۵ درصد جمیع‌شان مسلمان است. یعنی ۸۰ درصد کشورهای پرزاد وولد دنیا مسلمان هستند. برای چی نگران خشتک امت اسلام هستید؟

حالا این که هیچ، در انگلستان ۳.۵ درصد جمعیت مسلمان هستند، ولی در سال گذشته بعد از نام جک که ۶۲۹۸ نفر به این نام به دنیا آمدند، نام دوم محمد با تعداد ۵۹۹۱ نفر بود. جالب است که نام محمد در سال گذشته در انگلستان دومین نام نوزادان بود، ولی پانزدهمین نام در فهرست مردگان بود. یعنی در واقع مسلمانان هم تندتند به دنیا می‌آیند، هم نمی‌میرند. در بلژیک با ۴.۵ درصد مسلمان، نام اول نوزادان چند سال است محمد است، نام دوم آدم و نام ششم امین است، در دانمارک و اسلو و لاهه و بوسنی و آلبانی بیشترین نام نوزادان پسر محمد است. در جهان ۱۵۰ میلیون محمد وجود دارد، در میلان فقط ۱۶۰۰ تاجر به نام محمد وجود دارد، در اسپانیا نام محمد ششمین نام است.

در سراسر آفریقا نام محمد یا همان “ممدو” رایج ترین نام است. نام محمد در کشورهای مختلف دنیا به شکل‌های مختلف رایج است؛ در ترکیه “مهمت”، در اسپانیا “ماهامو” در آفریقا “ممدو”، در آلبانی “مِهمد” رایج است. منظورم این نبود که از کم و زیاد بودن مسلمانان ابراز غم یا خوشحالی کنم، منظورم این بود که این برادر پدافندی بیخودی نگران نباشد. مسلمانان فعلا همگی مشغول تخم ریزی و تولید انبوه هستند، البته خوشبختانه ایمان ایرانیان ضعیف است و به همین دلیل دچار کاهش تولید جمعیت شده‌اند، ولی این طرح یونیکس قدرت خدا با این ناموس پرستی امت اسلام و بخصوص حفظ وردست ناموس ملت غیاث آباد بی نتیجه می‌ماند، هیپ هیپ، هورا!

 

نیلی و فرجی دانا و نجفی

بیخودی دیروز در مورد نیلی ناراحت شده بودم. راستش این محافظه کاران امروز می‌پذیرند که نیلی بشود وزیر علوم، بعد یکی‌شان یک جمله می‌گوید و همه جا خبر پخش می‌شود که نیلی از عناصر فتنه است و کلا تمام فتنه زیر سر نیلی بوده و نیم میلیون نفر از سه میلیون نفری که روز ۲۵ خرداد راهپیمائی اعتراضی کردند، همین نیلی و خانواده‌اش بودند و اصلا همین نیلی بود که با اسم مستعار نداآقا سلطان خودش را به مرگ زد برای بدنام کردن نظام و حالا می‌خواهد وزیر شود. زهره طبیب زاده، نماینده طرفدار جبهه پایداری گفت: “نیلی احمدآبادی از عناصر فعال فتنه در دانشگاه تهران بوده است.” تاکید هم کرد که “نیلی احمدآبادی کاملا مشابه فرجی داناست.” و نگرانی ما را که فکر می‌کردیم روحانی با معرفی یک آدم بی خاصیت جای فرجی دانا عقب نشینی کرده، رفع کرد و فهمیدیم که نیلی هم مثل فرجی دانا آدم حسابی است. فعلا که سلطانی گفته: “نیلی احمدآبادی قطعا رای نمی‌آورد.” و حداد عادل هم فرموده: “نیلی احمدآبادی برای اغلب نمایندگان مجلس ناشناخته است.” البته فکر نکنم نیلی احمد آبادی برای مجلسی‌ها ناشناخته باشد، اگر ناشناخته بود، حتما به او رای می‌دادند، لابد می‌شناسند که به او نمی‌خواهند رای بدهند. البته ما که قضاوت نمی‌کنیم، ولی صبر می‌کنیم ببینیم فردا چه می‌شود.