ایران برای آخرالزمان آماده می شود

نویسنده

» مقاله ورلد نت دیلی در باره سیاست خامنه ای

آیت الله خامنه ای، رهبر ایران در روزهای اخیر جلسات محرمانه ای را با مشاوران اقتصادی و نظامی خود برگزار کرده است تا آمادگی کشور را در برابر یک جنگ احتمالی با آمریکا مورد بحث قرار دهد.

برخی منابع گفته اند که این آمادگی شامل اعدام افرادی هم هست که با رژیم مخالف اند.

گفته شده خامنه ای معتقدست ظهور امام زمان، امام دوازدهم مسلمانان شیعه که غایب است، نزدیک است و اقدامات مشخصی باید انجام شود تا رژیم اسلامی از رویدادهای آتی در امان بماند.

مهدی، بنا بر اعتقاد شیعیان، در روز قیامت (آخرالزمان) ظهور می کند.

نیروهای منتخبی از سپاه پاسداران و بسیج تعلیم دیده و تحت نام “سربازان امام زمان” سازمان یافته اند تا وظیفه امنیتی حفاظت از رژیم را در برابر مخالفت ها بر عهده گیرند. بسیاری از سپاهیان و بسیجیان گفته اند که امام دوازدهم اکنون روی زمین است و باعث پیروزی حزب الله بر اسرائیل در جنگ سال 2006 شده است و به زودی حضور خود را، پس از فراهم آمدن شرایط لازم، اعلام خواهد کرد.

به گزارش وب سایت “سپاه آنلاین”، منابع داخلی “ولی امر”، که نیروی مسئول حفاظت از رهبر ایران است، خبر دادند که خامنه ای ملاقات های متعددی با مشاوران خود داشته است و به آنها سفارش کرده فشار برهرکس که احتمال دارد در صورت بروز جنگ، با رژیم مخالفت کند را بیشتر کنند.

این اقدام شامل هر فرد یا گروهی می شود که قبلا هوادار رژیم بوده ولی اکنون به مخالف رژیم تبدیل شده است. همچنین فهرستی نیز در دست تهیه است که باید برای تعیین سرنوشت مخالفان به تائید خامنه ای برسد.

این منبع گفت قرار است زندانیان سیاسی اگر توبه نکنند اعدام شوند.

همین کار توسط بینانگذارجمهوری اسلامی در سال 1988 انجام شد.

براساس کتاب “زمانی برای خیانت” آیت الله خمینی گفته بود که “اگر کسی در هر زمان موضع خود را در حمایت از گروه های مخالف حفظ کند، حکم او مرگ است. دشمنان اسلام باید از بین بروند.”

این فتوا منجر به اعدام هزاران تن از مردان و زنان بیگناه در دوره ای بسیار کوتاه شد.

فهرست اقداماتی که خامنه ای پیش بینی کرده است شامل تحقیقات در مورد کسب و کارهای خصوصی هم می شود. اگر تحقیقات نشان دهد که آنها از رژیم اسلامی حمایت نکرده اند، کسب و کار و مایملک آنها مصادره خواهد شد.

روزنامه نگاران، نویسندگان و ناشرینی که تصور می شود مخالف رژیم هستند دستگیر و تنبیه می شوند. حتی روحانیون رده بالا در صورتی که بطور کامل از خامنه ای حمایت نکنند تحت نظر قرار گرفته و در صورت بیان نظراتشان با آنها برخورد می شود.

تعدادی از روزنامه نگاران هم اکنون دستگیر شده اند. خامنه ای در سخنانی اخیرا با اشاره به شرایط جنگی به روحانیونی که در باره مسیر کشور تردید دارند هشدار داد که حیات آن ها وابسته به حفظ رژیم اسلامی است. بسیاری از ایرانیانی که از رژیم نفرت دارند از دین نیز بریده اند و بنا براین با روحانیت هم میانه خوشی ندارند.

برنامه رهبر، کنترل کامل تهران توسط بسیج و شبه نظامیان حزب الله است، تا با حضور پررنگ خود باعث شوند هیچ کس جرات زیر سئوال بردن رژیم را نداشته باشد.

این اخبار پس از آن مطرح شد که “کمیته حذف” تشکیل شد که هدف آن حذف مخفیانه تمام مخالفان رژیم، حتی در ارتش و دولت است.

این اقدامات خامنه ای یا حاکی از آن است که او تصور می کند جنگ نزدیک است و یا اینکه رژیم تصمیم گرفته است توان هسته ای خود را علنا اعلام کند و به همین دلیل انتظار واکنش آمریکا و اسرائیل را دارد.

آیت الله مصباح یزدی، یکی از روحانیون پر نفوذ و از طرفداران ظهور مهدی گفته است که خامنه ای با امام دوازدهم در ارتباط بوده و از او الهام می گیرد؛ یکی از نزدیکان این روحانی گفته خامنه ای با مشورت امام زمان تصمیم گرفته است برنامه هسته ای خود را، علی رغم مخالفت جهانی، ادامه دهد.

ماه مارس گذشته یک فیلم ویدئویی به نام “ظهور نزدیک است” منتشر شد که در آن خامنه ای به نحوی اسطوره ای تصویر شده بود که شرایط ظهور مهدی را با هدایت ایران به سوی نابودی اسرائیل فراهم می کند.

منبع: ورلد نت دیلی - 29 ژانویه 2011