منتجب‌نیا: یک تار موی کروبی در مدعیان انقلاب نیست

نویسنده

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه “آقای کروبی پیغام داده‌اند که حزب فعالیتش را شروع کند و تاکید کرده‌اند اعتماد ملی در شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب نماینده داشته باشد”، گفت: «جلسات متعددی برگزار شده و در حال فعال کردن شاخه‌ها و استان‌ها هستیم. جلسات شورای مرکزی حزب تشکیل می‌شود و در حال بررسی چگونگی فعالیت‌های آتی هستیم.»

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رسول منتجب‌نیا در دیدار با اعضای شورای مرکزی شاخه‌ جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی، اظهار کرد: «به گفته خانم کروبی، حاج‌آقا تاکیداتی داشتند از جمله اینکه حزب، همه نیروها را جذب کند و تا جای ممکن، کسی حذف نشود. نیروهای باسابقه رنجیده نشوند تا نارضایتی ایجاد نشود. اگر بنا بر تغییر کسی بود، با نظر جمع باشد و چتر حزب روی همه نیروها قرار بگیرد.»

منتجب‌نیا در ادامه تاکید کرد: «یک تار موی کروبی در خیلی از مدعیان انقلاب و انقلابی‌گری وجود ندارد. ایشان تمام وجودش در انقلاب و نظام و مردم خلاصه می‌شود. این‌طور نیست که بگوید به من ظلم کردند پس من ساختار را بشکنم؛ خیر. می‌گوید اینجا خانه خودم است. آنها ظلم کردند، غصب کردند، اما این دلیل نمی‌شود که از دایره انقلاب خارج شویم. ما پیشتاز انقلاب و نظام بودیم. آن زمان که ما برای انقلاب بحث و تلاش می‌کردیم، خیلی از این‌ها سر از تخم درنیاورده بودند. »