نشانه های ظهور را پاک نکنید!

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

حضرت علی به «صعصعة بن صوحان» در باب نشانه‏های ظهور فرمودند:  ” فَاِنَّ عَلامَةَ ذلِکَ اِذا اَماتَ النّاسُ الصَّلاةَ وَاَضاعُوا الاَمانَةَ وَاسْتَحَلُّوا الْکِذْبَ، وَاکَلُوا الرِّبا وَاَخَذُوا الرُّشا وَشَیَّدُوا البُنْیانَ وَباعُوا الدّین بالدُّنْیا وَاسْتَعْمَلُوا السُّفَهاءَ وَشاوَرُوا النِّساءَ وَقَطَعُوا الاَرْحامَ وَاتَّبَعُوا الاَهْواءَ، وَاسْتَخَفُّوا بالدِّماءِ.؛( بحارالانوار)

جناب آقای مهدی صاحب الزمان!

احتراما اینجانب سید ابراهیم نبوی( از اقوام دور خودتان می باشم) و قبلا طی چندین نامه از آن بزرگوار درخواست نمودم که فعلا اوضاع کشور هشت و هفت شده که معنایش خارج از ادب است اما همان است که مردم هشلهف می گویند. بنابراین عرض می شود که  تشریف نیاورید. راستش را بخواهید اینجانب خیلی نگران شما بودم که اگر تشریف بیاورید، شما را از لب مرز دستگیر نموده و حساب تان با کرام الکاتبین باشد، ولی راستش وقتی اظهارات جدتان، حضرت علی را که به آقای صعصعه بن صوحان( که من با ایشان آشنائی خاصی ندارم) خواندم، و دیدم که جدتان نشانه های لازم را برای زمانی که حضرتعالی باید ظهور کنید داده اند، خدائیش متوجه شدم که زمان آمدن شماست و اگر الآن تشریف نیاورید، ممکن است که تقی به توقی بخورد و این دولت و حکومت عوض شود و آنوقت دوباره باید سالها در لیست انتظار بمانید تا یک دجال دیگر برسد و حالا کو تا دجال بعدی. به همین دلیل  می خواستم درخواست کنم زودتر تشریف آورده و تا نشانه های ظهور را پاک نکردند، قال قضیه را بکنید. البته قبل از اینکه نشانه های ظهور را بدهم مواردی را جهت اطلاع و احتیاط و بقول معروف به عنوان هشدارهای امنیتی می خواستم خدمت تان عرض کنم.

 

اول: من بر اساس روایت فوق الذکر دقیقا بررسی کردم و نشانه ها همه اش درست است، فقط یکی اش مورد دارد که خدمت تان عرض می کنم. می خواستم تاکید کنم اصلا به کانال ارتباطی تان در چاه جمکران اطمینان نکنید، چون آنجا دست ریاست جمهوری و بسیج است و آنها هم به شما نشانه های غلط می دهند.

 

دوم: نشانه های ظهور حضرتعالی دقیقا در خود ایران است، لذا خواهشمندم قبل از آمدن به ایران تشریف نبرید به اروپا و آمریکا و هند و ژاپن و مصر، چون ممکن است بروید آنجا و ببینید که نشانه ها درست نیست و فکر کنید که من دروغ می گویم، در حالی که اوضاع ایران هیچ ربطی به بقیه نقاط ندارد. ضمنا می خواستم عرض کنم بعد از اینکه انشاء الله تشریف آوردید و عدل و داد را برقرار و این دجال و اشخاص مشکوک دور و برش را سرجایشان نشاندید، لطفا در مورد سایر کشورها عجله نکنید، چون سایر نقاط خیلی مورد ندارد.

 

سوم: از آن مقام محترم تقاضا می کنم، مطلقا از طریق مرز رسمی وارد نشوید، خودتان که واردید چطور بیایید، البته مواظب سربازان گمنام تان باشید، آنها هم فعلا گیر همین آقای دجال هستند، ضمنا اگر نیروی انتظامی و سپاه و بسیج در ایست بازرسی بزن بغل جلویتان را گرفت یا دستگیرتان کردند و اسم و رسم تان را پرسیدند، اصلا آشنایی ندهید و نگوئید که مثلا کسی نایب برحق شما بوده یا نه، چون الآن هر کسی نایب برحق شما بوده یا هر آشنائیتی دارد، یا خودش بازداشت است، یا فامیلش بازداشت و تحت نظر است. بگوئید اصلا کار سیاسی نمی کنید و حتی نماز و روزه هم نمی خوانید، حتی الله اکبر هم نگوئید که جریمه دارد.

 

در همین راستا، دلایل اینجانب در مورد نشانه های ظهور که بر اساس اظهارات حضرت علی به آقای صعصعه بن صوحان که معتقدم همه اش درست می باشد، ارائه می نمایم. لطفا موارد زیر را بررسی و تحقیق نمایید، اگر درست بود که تشریف بیاورید، وگرنه صلاح مملکت خویش خسروان دانند:

 

اول: “ زمین پر از ظلم می شود.”: البته زمین پر از ظلم نشده، بلکه ایران پر از ظلم شده. خودتان همین امروز اگر بیایید جلسه سوم دادگاهش است. به گفته رئیس پلیس چهار هزار نفر در دوماه دستگیر شدند و به گفته خود دادستان آنها را در زندان شکنجه داده و صدتا صدتا محاکمه می کنند، فکر می کنید بخاطر چی؟ بخاطر آموزش زبان و پناه دادن کسی که مورد ظلم قرار گرفته و دادن اخبار درست و دفاع از حق شان. به نظرتان این کار ظلم نیست؟

 

دوم: “ دجال ظهور می کند”: ظاهرا فرموده شده که دجال یک آقای بی ریخت است که از خودش اداهای عجیب و غریب درمی آورد و در هر لباسی هم ظاهر می شود و دائما برای خودش تبلیغات می کند. ایشان اسم واقعی اش محمود است و ظهور هم کرده و دوباره به زور همه چیز را دستش داده اند و انتخابش کردند. حواس تان باشد از دوروبرش رد نشوید.

 

سوم: “ دروغ گفتن حلال می شود”: الآن نه تنها دروغ گفتن حلال شده و همین آقای دجال و رفقای او از صبح تا شب در صدا و سیما و نماز جمعه دروغ می گویند، بخصوص برنامه بیست و سی، بلکه آدم های درست و حسابی را می گیرند و زندانی می کنند و آنها را شکنجه می دهند و وادارشان می کنند اعتراف دروغین بکنند، آنهم جلوی ملت. یعنی نه تنها دروغ گفتن حلال شده، بلکه واجب هم شده و باید دروغ بگوئید تا آزاد شوید.

 

چهارم: “ امانت ها را ضایع می کنند”: به گفته آقای خمینی که خودتان احتمالا با ایشان آشنا هستید، رای مردم بزرگترین امانت است، الآن آقای رهبر و همین محمود دجال رای مردم که امانت بود ضایع کردند و معترضین را هم زندانی کردند و بعضی را کشتند، تازه، سیصد میلیارد دلار هم بیت المال دست همین آقای دجال امانت بود، که در عرض چهار سال بکلی ضایع کرد.

 

پنجم: “ ربا بخورند”: این یکی که اظهر من الشمس است، نه تنها رباخواری جریان دارد، بلکه اگر کسی پول ربا ندهد، ایکی ثانیه زندانی اش می کنند و تا وقتی پول را ندهد آزاد نمی شود. باور نمی کنید؟ اسم این کار “ یوم الادا” ست، یعنی زندانی تا روزی که ربا ندهد، آزاد نمی شود.

 

ششم: “ رشوه بگیرند”: این مورد تقریبا همه جا هست. غیر از کارمندان دولت و پلیس و نماینده مجلس، تقریبا هیچ کسی را پیدا نمی کنید که رشوه نگرفته باشد. مثلا همین آقای محمود دجال، مبلغ ده میلیارد تومان از وزیر کشور خودش پول گرفته برای انتخابات و او را وزیر کشور کرده است. بقیه هم همینطوری هستند و کلا این مورد ملی شده و همه اینکاره اند. حتی حاج آقا مصباح و روزنامه کیهان و حاج آقا یزدی( البته اینها را شما نمی شناسید، ولی اگر بپرسید جریان شان را می گویند.) هر کدام میلیاردها تومان از افراد و دولت رشوه گرفتند.

 

هفتم: “ دین را به دنیا فروشند”: در همین هفته گذشته حدود چهل پنجاه نفر امام جمعه که مثلا خیر سرشان باید متدین باشند، بخاطر حقوق دولتی، رسما و علنا روی منبر به هزاران نفر از مردم دروغ گفتند. حتی مثلا هنرپیشه های سینما و تلویزیون( می دانم شما فیلم نگاه نمی کنید) بخاطر پول دروغ می گویند و خودشان را دیندار از نوع ممولی جا می زنند. یعنی هر کسی خودش را مسلمان از نوع ممولی نشان بدهد و بخاطر دولت دروغ بگوید به او پول می دهند.

 

هشتم: “ مردم کم عقل را بر کارها گمارند”: این یک مورد را که همه می دانند. شما اگر ضریب هوشی کابینه قبلی و کابینه فعلی و خود محمود دجال را اگر بگیرید، حضرت عباسی به شصت نمی رسد، حالا خودتان هر جور می خواهید از آنها تست بگیرید، اکثرشان یا دیپلم ردی هستند، یا مدرک تقلبی، هر جمله ای که می گویند ده تا غلط دارد و اصولا آدم های کم عقلی هستند و حساب و کتاب هم سرشان نمی شود.

 

نهم: “ قطع صله ارحام کنند”: اکثر افرادی که سر کار هستند، اصلا بچه و برادر و خواهر و پدر و مادر نمی فهمند، مثلا آقای خزعلی که خیلی هم ادعایش می شود که با شما ارتباط دارد، پسرش را زندانی کردند، آنهم بخاطر گفتن حق، عین خیالش نیست. همان آقای رهبر که دو تا برادرش بیست سال است جواب سلامش را نمی دهند، خواهر و شوهر خواهرش هم بیست سال از کشور بیرون شان کرده بود، که یواشکی برگشتند. تمام این آقایان بچه شان یا برادرشان را زندانی می کنند.

 

دهم: “ از هوا و هوس پیروی کنند تا فساد زیاد شود”: یک “ ک” خدمت تان عرض می کنم که خودتان تا “ کهریزک” بروید. یک آقای روحانی به اسم سالک، به چند نفر سرداران سپاه اسلام به اسم آقای نقدی و رادان و احمدی مقدم، که هر کدام یک من ریش دارند و تسبیح از دست شان نمی افتد، مجوز داده، و آنها دستور داده اند که در زندان کشور اسلامی، به زندانی اسیر زن و مرد مسلمان، تجاوز به عنف کرده اند. این که دلیل فساد، اما از آن مهم تر، وقتی یک نفر به اسم آقای مهدی کروبی( هم اسم خودتان است، اما فامیل نیست و عینکی است) ایشان علیه این فساد اعلامیه داده و نهی از منکر کرده، چهل نفر روحانی و امام جمعه به او فحاشی کرده اند. شما خودتان بگوئید، اگر خودتان این خبر را می شنیدید دق نمی کردید؟ حالا جدتان که از خلخال خانم های یهودی هم دق می کردند، اینها لواط و تجاوز به عنف کردند، عین خیال شان هم نیست، دراز دراز در شهر راه می روند.

 

یازدهم: “ کشتار و خونریزی را کوچک شمرند.”: در همین درگیری های اخیر، که یک گروه از مسلمانان در انتخابات شرکت کردند و رای شان توسط آقای محمود دجال خورده شد، یک روز مردم علیه ظلم اعتراض کردند، خب؟ تا اینجا که اشکال شرعی ندارد؟ تازه این مسلمانان هم که صدها هزار نفر بودند، هیچ اسلحه ای دست شان نبود. در یک روز 69 نفر از ملت را کشتند، و صدها نفر را زخمی کردند. بعدا رئیس پلیس گفته کسی در اثر ضرب و شتم کشته نشده. حتی یک خبرنگار از طرفداران همین آقای دجال، اسمش بیژن نوباوه است( خواهشا خودتان پدرش را دربیاورید)، گفته است: “ نشنیدم کسی بمیرد.” نه تنها کشتار و خونریزی را کوچک شمردند، بلکه اجازه تشییع جنازه و عزاداری به خانواده آنها را ندادند و در بعضی موارد جسد را هم تحویل ندادند.

 

دوازدهم: “ سپاهی از ناحیه خراسان بیرون می آید و به جانب کوفه حرکت می کند”: در این مورد والله خبر داریم که سپاه در خیلی شهرها از جمله خراسان خیلی کارها کرده و کشتار و خونریزی کرده اند، رهبر مملکت هم خراسانی است، ولی حالا این دقیقا با آن نشانه جور باشد یا نه، نمی دانم. با توجه به کل این موارد، فکر می کنم تا شما بیائید، بعید نیست که این سپاه به طرف کوفه حرکت کند.

 

آقا مهدی عزیز!

البته یک مورد دیگر هم بود که چون با نظر شما موافق نیستم، با وجود اینکه یک کمی نشانه اش وجود دارد، ولی به آن اشاره نمی کنم. منظورم فاطمه رجبی است که حالا بهتر است در مورد این یک نشانه شما کوتاه بیایید، چون مورد دارد.

 

به دلایل فوق، اینجانب سید ابراهیم نبوی از آن جنابعالی که  امام بر حق زمان هستید  خواهشمند است، آب دست تان است، بقول معروف بگذارید زمین و سریعا ظهور کنید تا این نشانه ها از بین نرفته و یا آنها را پاک نکرده اند. من یکی خیلی منتظرم و هر روز چند باری راست راستکی نه مانند ممولی چاخان در سازمان ملل، دعای فرج جنابعالی را از ته دل می خوانم.

 

سید ابراهیم نبوی، 23 مرداد 1388