رابطه طبیعت با بدن انسان

نویسنده

» نگاه اونیورسال به سخنان صدیقی امام جمعه

روز ۱۷ آوریل یک شخصیت مذهبی ایرانی به نام کاظم صدیقی [امام جمعه موقت تهران] گفت که پوشش نامناسب باعث زلزله می شود؛ درحقیقت، زلزله ای که نقاط مختلف جهان مانند چین، هائیتی و شیلی و حتی شهر بم در جنوب ایران را لرزاند به این دلیل بوده است. مردم امریکا برای پاسخ به این شخصیت افراط گرا از شیوه جدیدی برای تظاهرات استفاده کرده اند: تظاهرات با لباس دکولته.

جنیفر مک کریت، یک دانشجوی فمینیست در ایالت ایندیانا، در صفحه فیس بوکش از همجنسان خود خواسته است تا “قدرت ماوراء طبیعی سینه های شان را امتحان کنند”. به همین دلیل، او بازترین لباس خود را پوشید تا گفته های آیت الله مذکور را مورد آزمایش قرار دهد. او که تا امروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر به گفته هایش عمل کرده اند می گوید: “ما می خواهیم با بدن هایمان زلزله راه بیندازیم.”

این دانشجوی ژنتیک می گوید: “هدف از این کار مبارزه با افکار ماوراء طبیعی و کمک به زنان ایرانی است که به طور روزانه مورد سرکوب قرار می گیرند.”

این ایده با سرعتی بسیار بالا در شبکه های اجتماعی منتشر گردید: اثبات نادرستی سخنان این شخصیت مذهبی با پوشیدن دامن و شلوارهای کوتاه.

به نقل از خبرگزاری آلمان، این حرکت در شهر ملبورن استرالیا آغاز شده و به تدریج درحال گسترش در دیگر شهرهای جهان است و به ونکوور در کانادا نیز کشیده شده. در حدود صدها تجمع کننده به وسیله زلزله نگار نشان دادند که سینه هایشان باعث لرزیدن زمین و وقوع بلایای طبیعی نمی شود.

به هرحال، اظهارات عجیب آیت الله ایرانی همچنان گرد جهان می گردد و مردم را متحیر می سازد.

 

منبع: اونیورسال، ۲۷ آوریل