زمزمه کودتایی دیگر در پرسپولیس

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» پس از بازداشت و ضبط خانه میلیاردی سردار

پس از برکناری جنجالی سردار محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه فوتبال پرسپولیس و رفتن دستجمعی همه یاران او از مسوولیتهای گوناگون مدیریتی این تیم، دیری نپایید که در کودتاگونه ای دیگر علی دایی (سرمربی) و علیرضا رحیمی (جانشین سردار) توسط امیرحسین سیاسی، رییس هیات مدیره مولتی میلیاردر موج تازه، کنار گذاشته شدند، تا حکومت بر سرخپوشان و بلند گوی تبلیغاتی آنان به تمامی از آن چهره تازه وارد و بیگانه با فوتبال شود. از سوی دیگر خبر بازداشت محمد رویانیان و ضبط خانه میلیاردی این سردار بدهکار در پرسپولیس سرخط خبرهای ورزشی و غیر ورزشی شد.

اما با سفر ناگهانی حمیدرضا سیاسی و بهروز منتقمی (سرپرست باشگاه پس از برکناری علیرضا رحیمی) به اسپانیا در روز گذشته، به ناگاه خبر احتمال بازگشت محمد رویانیان به کرسی از دست رفته، عنوان نخست رسانه های داخلی شد. خبرنگار مهر در لحظه پرواز سیاسی به مادرید، با مطرح کردن موضوع بازگشت سردار به گونه ای خبر را بازتاب داد که سفر برای دعوت از رئال مادرید برای بازی دوستانه با پرسپولیس در تهران را به کام سرمایه دار تازه از گرد راه رسیده تلخ کرد.

مهر نوشت: این خبر البته با واکنش تند رئیس هیات مدیره پرسپولیس مواجه شده و او این بازگشت را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس هم عنوان کرد: احتمال بازگشت مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به این سمت طی یکی ـ دو روز آینده وجود دارد.

فارس همچنین از جلسه ای میان مسوولان شرکت بهره بردار باشگاه پرسپولیس با رویانیان در روز سه شنبه (پریروز) و دستیابی به توافق هایی خبر داد.

خبرگزاری مهر گمانه زنی کرده است که فعل و انفعال تازه بی ارتباط با مشکلات حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه با اسپانسر و تلاش او برای فسخ قرارداد نیست.

مهر افزوده: “اقدامات سیاسی برای در دست گرفتن مجرای اقتصادی باشگاه با آنچه که مورد نظر وزارت ورزش است اختلافات بسیار اساسی دارد و به همین دلیل وزارت ورزش با مطرح کردن نام محمد رویانیان درصدد تحت فشار قرار دادن سیاسی است.”