از اول مرداد گشاد گشاد راه بروید

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

در راستای اهمیت آرایش موی مردان که باعث انحراف در جامعه، توسعه ناامنی، گسترش حضور استکبار جهانی در خلیج فارس، افزایش مصرف سوخت، افزایش بی رویه تورم و بخصوص قیمت مسکن می شود، لذا هر نوع اصلاح و هر نوع اصلاحات تا اطلاع ثانوی در حکم همراهی با آمریکا و انگلیس و بحرین و شارجه محسوب و با شدیدترین نحو با آن برخورد می شود، به همین دلیل به مصاحبه ای که با سردار « دارام دام» انجام داده ایم، توجه فرمائید.

ما: لطفا در مورد مرحله بعدی طرح امنیت اجتماعی توضیح بفرمائید.

سردار دارام دام: ما در مرحله اول طرح امنیت اجتماعی به خانمهایی که با اشکال شنیع و انحرافی در ملاء عام ظاهر می شدند، برخورد کردیم که الحمدالله موفق شدیم که خواهران را کنترل کرده و فعلا هیچ خواهر کنترل نشده ای که قدرت تنفس داشته باشد، الحمدالله نداریم. در مرحله دوم هم با اراذل و اوباش برخورد کردیم که در ابتدا تعدادی از آنها که لات های محل بودند، توسط گنده لات های محل که الحمدالله به مسیر اسلام هدایت شده اند، هدایت شدند که در اثر هدایت این اشخاص تعدادی زخمی شدند و تقریبا هیچ کسی نبود که به مسیر الهی هدایت نشود و سالم بماند. در میان این اراذل کسانی بودند که نمی خواستند به بهشت بروند که ما مجبور شدیم آنها را به سوی بهشت ببریم که البته کمی دردناک بود. در مرحله سوم که از اول مرداد ماه اجرا خواهد شد، ما بعون الله تعالی و در راستای تضاد آنتاگونیستی الهی با استکبار با مدل های موی انحرافی برخورد شدید می کنیم و موهای عناصر منحرف را سرجایشان می نشانیم.

ما: رئیس جمهور محبوب قبل از انتخابات فرموده بودند که ما با مدل موی پسران کاری نداریم، چطور شد که این موضوع مورد توجه قرار گرفت؟

سردار دارام دام: اقدامات ما کاملا در راستای فرمایشات ریاست محترم جمهوری است، ایشان قبل از انتخابات فرمودند که ما با آرایش موی پسران کاری نداریم که این فرمایش کاملا صحیحی است و ما قبل از انتخابات با مدل موی پسران اصولا کاری نداریم که در آینده نیز اگر ایشان دوباره نامزد انتخابات شدند، نیروی انتظامی قبل از انتخابات هیچ کاری با مدل موی پسران نخواهد داشت.

ما: لطفا بفرمائید که پسران باید مدل موهای شان چگونه باشد؟

سردار دارام دام: البته مسائل خصوصی هر کسی به خودش مربوط است و ما در آن دخالت نمی کنیم، ولی وقتی کسی به خیابان می آید، این نوعی تجاوز به حریم جامعه است. ما مدل موی خاصی را پیشنهاد نمی کنیم، ولی مو نباید بلند باشد، نباید مرتفع باشد، نباید جوری شانه شده باشد که نشانه های انحراف در آن مشهود باشد، چون براساس اطلاعاتی که ما داریم غربی ها دارند از همین سوراخ مدل مو در جامعه انحراف ایجاد می کنند. جوانان باید سنت های ایرانی و اسلامی را کاملا رعایت کنند و به نظر ما مدل موی آلمانی بهترین نوع رعایت سنت های ایرانی و اسلامی است.

ما: لطفا بفرمائید که نحوه منحرف شدن مردم از طریق موی پسران چگونه است؟

سردار دارام دام: ما بررسی کردیم و دیدیم وقتی پسران موهای شان را بلند می کنند یا آن را بالا می دهند، یا آن را روی پیشانی می ریزند، یا هر کاری غیر از همین مدل مویی که من دارم، می کنند باعث جلب توجه رانندگان و بعضا افرادی که در خیابان حرکت می کنند شده که ما با لپ تاپ این موارد را بررسی کردیم و دیدیم که بسیاری از تصادفات که باعث افزایش قیمت اتومبیل و در نتیجه قیمت مسکن و بخصوص قیمت سبزیجات شد که در این مدت شاهد بودیم که مدل موی انحرافی و مستهجن برخی از جوانان از خدا بی خبر چگونه توی چشم انقلاب و شهدای اسلام رفت. ما به مردم این نوید را می دهیم که اگر مدل موی جوانان اصلاح شود، حتما مطبوعات خائن هم دست از گران کردن قیمت مسکن برمی دارند.

ما: به نظر شما ریشه انحراف موی جوانان در کجاست؟

سردار دارام دام: ما شش ماه و به اندازه 14 هزار نفر ساعت کار تحقیقاتی و پژوهشی کردیم و سه گردان از نیروهای ما مشغول تعقیب و مراقبت بودند و در همین بررسی ها که وزارت اطلاعات هم کمک های شایانی به ما کرد، ما متوجه شدیم که علت اصلی مدل موی جوانان اماکنی به اسم آرایشگاه است که در سالهای اخیر به اسم اصلاح ضربات زیادی به انقلاب زده است. ما با تمام آرایشگران منحرف و مساله داری که بخواهند توطئه های خود را علیه انقلاب انجام دهند، اخطار می کنیم که دست از عناد و دشمنی با نظام بردارند، بسیاری از همین آرایشگران که دوره های مخصوص را در آرایشگاههای موساد و سیا و اینتلیجنت سرویس و شوارتسکف آلمان دیده اند، که همین شوارتسکف اعتماد ما را هم به مدل آلمانی لجن مال کرده است، و ما با این آرایشگران منحرف برخورد می کنیم و در صورت ادامه اعمال کثیف شان آنها را بازداشت می کنیم.

ما: نحوه تشخیص آرایشگران منحرف چگونه است؟

سردار دارام دام: این کار بسیار ساده است، ما خواهرانی داریم که در نیرو فعالیت می کنند و در صورت دیدن مدل های موی انحرافی سریعا تحریک شده و به ما اطلاع می دهند، این خواهران در مقابل آرایشگاهها مستقر خواهند شد و به محض تحریک از طریق لپ تاپ به ما اطلاع می دهند. ما از کلیه مردم قهرمان و شهیدپرور ایران می خواهیم که به محض دیدن موهایی که تحریک شان می کند با پلیس تماس بگیرند و قبل از اینکه مجرم از محل وقوع جرم بگریزد یا کچل بشود و یا موهایش را بزند جلوی این فاجعه را بگیرند.

ما: در این مرحله طرح امنیت اجتماعی تا چه میزان پلیس به تنگ و گشاد بودن لباس توجه خواهد کرد؟ لطفا در این مورد مردم را روشن کنید؟

سردار دارام دام: اصولا ما طرفدار گشاد هستیم، این یک اصل اساسی است، ما به عنوان اصولگرا با تمام قاطعیت در مقابل هر نوع چیز تنگی که مردم از آن استفاده کنند، می ایستیم و تا بستن تنگه هرمز هم پیش می رویم. آمریکا گمان نکند، با چسباندن مانتو یا پیراهن یا هر چیز دیگری به اندام مردان یا زنان و غیره می تواند انحرافی در انقلاب ایجاد کند. پوشیدن لباس تنگ اصولا جرم است، ما به حکم « لایکلف الله نفس الا وسعها» هیچ تکلیفی نداریم جز اینکه گشاد کنیم. این حرف من نیست، حرف تمام ملت است و کسانی هم که مخالف این حرف باشند دستگیر می شوند و بعدا موافقت خواهند کرد. برجستگی های بدن انسان، از هر نوع که باشد برای نظام جمهوری اسلامی تفاوت نمی کند، اگر بنا بود این برجستگی ها در ملاء عام ظاهر شود، خداوند لباس گشاد را برای نجات بشر گرفتار در چنگال اهریمنان مستکبر خلق نمی کرد. نه خواهران و نه برادران حق ندارند برجستگی های شان را با لباس تنگ به منصه ظهور برسانند و ما در این مرحله پوشندگان لباس های تنگ را دستگیر و آنها را گشاد می کنیم. البته در مورد شکم آقایان در این مرحله ما برخوردی نخواهیم کرد، چون یک سنت ایرانی و اسلامی است و اشکال خاصی ندارد، اما در مراحل بعدی کسانی که اندازه باسن شان از خط قرمزهای نظام بخواهد فراتر برود، ما با آن هم برخورد می کنیم و در آن حالت ما کاری به تنگی و گشادی لباس هم نداریم، چون مساله یک مساله ملی است.

ما: در مورد فاق شلوار چه هشدارهایی برای امت همیشه در صحنه دارید؟

سردار دارام دام: فاق شلوار کوتاه اهانت به نظام است و من بارها این نکته را گفته ام. ما اجازه نمی دهیم که فاق شلوار که یکی از اهداف استکبار برای ایجاد انحراف در نظام اسلامی است، کوتاه باشد. در دوره اصلاحات ما هشت سال خون دل خوردیم و شاهد شلوارهای فاق کوتاهی بودیم که چه مسائلی را برای نظام ایجاد نکردند. استکبار از طریق کوتاه کردن فاق شلوار قصد دارد ما را از آرمان های نظام منحرف و توجه ما را به چیزهای دیگری معطوف کند که من صراحت بیش از این را جایز نمی بینم.

ما: شما در مورد گردن برادران چه هشدارهایی می دهید؟

سردار دارام دام: ما با هر نوع گردنبند مارک دار برخورد قاطع می کنیم و اجازه نمی دهیم گردن مردان ایرانی محل بروز افکار الحادی و انحرافی باشد، البته اگر مارک هم نداشته باشد، ما آن را جایز نمی دانیم و اصولا در مرحله بعد، ما از امت شهیدپرور و والدین پسران و دختران می خواهیم که گردن شان فقط به اندازه ای باشد که دیگران را تحریک نکند. ما فقط خواسته مردم را اجرا می کنیم. مردم دوست ندارند کسی گردنش دیده شود، این موضوع در قانون اساسی هم پیش بینی شده و ما برای اجرای فرامین الهی و قانون اقدام می کنیم.

ما: نظر شما در مورد لباس های آرم دار چیست؟

سردار دارام دام: ما نظر شخصی نداریم، بلکه فقط نظر نظام را ملاحظه می کنیم. و از نظر نظام آرم های منحرف روی لباس برای ایجاد شکاف در میان مسوولان و دولت و ملت است که آرم های منحرف باید از روی لباس های منحرف برچیده شود. البته آرم هایی مانند آرم های نظامی لباس نیروی انتظامی و پلیس اشکالی ندارد، ولی آرم هایی مانند نایک که اصولا برای دهن کجی به اسلام و انقلاب اسلامی طراحی شده، برای ما غیرقابل قبول است.


ما: لطفا اندازه مانتو را هم بفرمائید؟

سردار دارام دام: مانتو یکی از مهم ترین اهداف ماست که نباید اغواگرانه باشد، ما با هر نوع مانتوی اغواگرانه برخورد جدی می کنیم، چون خبرهایی به ما رسیده است که دشمن از طریق شکاف های بغل برخی مانتوهای انحرافی و اغواگر قصد نفوذ در میان صفوف به هم چسبیده ملت ما را دارد. ما هشدار می دهیم که شکاف های تان را بدوزید، وگرنه ما آنها را به سختی خواهیم دوخت. اندازه مانتو البته اگر هر چه بلندتر باشد بهتر است، ولی خط قرمز ما در مانتو درست روی زانوست، اما اکیدا توصیه می کنیم که برخی از خانم هایی که مانتو می پوشند، نباید قد بلند داشته باشند که اگر دست شان را دراز کردند، اندازه مانتوی شان بالای زانو برود. ما در مرحله بعد اگر پسران منحرف اصلاح نشدند در نظر گرفتیم که آنها نیز مانتوهای مناسب باید بپوشند تا امنیت جامعه حفظ شود.

ما: دیگر توصیه خاصی برای پسران و دختران ندارید؟

سردار دارام دام: ما البته نمی خواهیم در مسائل خصوصی افراد دخالت کنیم. ملت مومن و خداجوی ایران در این سالها اثبات کردند که هیچ سلاحی بر آنان کارگر نیست، این ملت الگوی کامل بسیاری از مردم جهان است و بسیاری از مردم جهان آرزو می کنند ای کاش در ایران زندگی می کردند و ما هر روز توی سر آنها می زدیم. البته ما معتقدیم ملت ایران بهتر از همه ملت های جهان می فهمد باید چه کند، اما در مورد لباس پوشیدن ما بهتر می فهمیم مردم باید چه کنند.