رحیم لیکس

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

آقا! خودتان را محکم بگیرید که جائی تان را بادبان نکنند. طرفین دعوا بدجوری برای همدیگر دندان تیز کردند. دکتر الفنون هم که تمام اسناد و مدارک دبستان و دبیرستان همه مخالفانش را از وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی گرفته، روزی هفتاد تا مدرک علیه این و آن رو می کند. خوشم آمد، به جولیان آسانژ گفته تو ویکیلیکس درنیار که من درآوردم. دیروز صبح اسناد و مدارک تقلبی بودن دکترای احمد توکلی با ریز نمرات و فهرست اسامی هفت تا بچه طرف و کلیه مکاتبات مربوطه منتشر شد. تا چشمش کور شود اینقدر گیر ندهد به مجلس که از دکتر سووال کنند. سووال یعنی چی؟ اصلا به تو چه ربطی دارد؟ وقتی توی ناتینگهام داشتی از داروغه آنجا برای هفت تا بچه ات ویزا می گرفتی و جیک جیک انگلستونت بود، فکر زمستونت نبود؟ حالا برو بمیر. تا تو باشی دیگر سووال نکنی. این که هیچ! به مناسبت دریافت جایزه جهانی قالیباف که وقتی کرباسچی نظیر همین جایزه، شاید هم بهترش را گرفت، گفتند خارجی ها دارند برایش حال پخش می کنند، روزنامه ایران که توسط جوانفکر و دوستان اداره می شود، تیتر زدند که “ پسرعمه قالیباف 11 عنوان شغلی دارد.” البته یازده عنوان شغلی خیلی زیاد است، ولی نه برای زریبافان که موش وی را خورده و معلوم نیست سرش را بریدند و توی کدام چاه جمکران جای نامه پرتابش کردند و یا غلومسین الهام که 12 تا شغل داشت با 14 سانت قد و روزنامه ایران هم ککش که نمی گزید، هیچ، خیلی هم دوستش داشت. حالا این دو تا هیچی، یک خبر هم لایی درز کرده که به نظرم از همان اجنه به دست همه رسیده و آن اینکه آقا مجتبی پسر آیت الله نامبروان در توطئه ترور ابوی محترم دست داشته و حالا قرار است کشف بشود. فکر کنم کم کم خجسته خانم گلدسته که میون گلها نشسته، مجبور شود آقا را با انگوری، هندوانه ای، زردآلویی، هلویی، چیزی مسموم کند. راستی گفتم هلو، یادم افتاد هفته قبل باقری لنکرانی، هلوی کابینه قبلی گفته “ رهبر فتنه گران سال 88 را مفسد می داند.” برادر هلو نگفت که حالا باید چی کار کنیم؟ و اصولا رهبر چه کسی را مفسد نمی داند؟

پنجره دان داش گلیر!

فقط مانده بود از جمهوری آذربایجان هم یک سنگ بخورد توی سر جمهوری اسلامی. فردا جمهوری قمر( کومور سابق) هم ادعا می کند که قمرالملوک وزیری و قمرخانم و قمرالملوک ضرابی هنرمندان این جمهوری قمری هستند که توسط جمهوری اسلامی بسرقت رفته اند. در همین راستا، جمهوری آذربایجان مدیر نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی را از باکو اخراج کرد و فرستادش لای دست صالحی که در کنار کارداران و بیکاران صادره از انگلیس آب خنک بخورد. ولادیمیر پوتین هم با دیدار یکی از اعضای جریان انحرافی، احتمالا منظور یکی از معاونین رئیس جمهور است، مخالفت کرده و گفته که تا انحرافتان کاملا راست نشود، من با شما دیدار نخواهم کرد. وزیر خارجه هم که به هلند و مجارستان ممنوع الورود شده بود. آقای نقدی هم تخم دوزرده گذاشته و رسما، در روز روشن اعلام کرده “ جهان به زودی شاهد امواج عظیم تر قیام مستضعفان آمریکا و اروپا خواهد بود.” هنوز جمله نقدی از دهانش بیرون نیامده برادر نورالدین عمرانی از برادران مراکشی که ارادت اساسی به اسلام ناب محمدی و برادر احمدی نژاد و رهبر عزیز دارند، با پرتاب چهار نارنجک و مقادیر معتنابهی گلوله، چهار بلژیکی را در ایستگاه قطار لیژ کشت و 123 نفر را زخمی کرد. فعلا دارد موج ضداسلامی در اروپا و آمریکا جهت می گیرد و معلوم نیست نتیجه اش توی سر چه کسانی بخورد. سارکوزی در یک اقدام اساسی علیه ترکیه گفت: “ ترکیه را به اتحادیه اروپا راه نمی دهیم.” فکر کنم همین جمله کلی برای اردوغان خرج بردارد و شوخی شوخی اسلامگراها را که تازه اینها نوع خوش خیم اش هستند، در انتخابات بعدی دچار مشکل کند. از آن طرف هم برادر سعید قاسمی( پسرخاله ناتنی چه گوارا) که معمولا تا یقین نداشته باشد حرفی مزخرف است، آن را به زبان نمی آورد، گفت: “ دنبال سند خیانت انگلیس می گردید؟ مگر در فتنه 88 بیرون نیامد؟” این از دست راست، و از آنجا که فعلا در جمهوری اسلامی دست چپ و راست به همدیگر می گویند شکر زیادی استعمال نکن، رجایی فر گفت: “ رهبری از حمله به سفارت بریتانیا استقبال نکرد.”

جنگ کفش ها

دکتر الفنون در دیدار از ساری مورد اصابت یک لنگه کفش قرار گرفت. البته این لنگه کفش هم مثل لنگه کفش پرتاب شده بوسیله منتظرالزیدی به بوش اصابت نکرد و فقط پرتاب کننده توسط محافظان رئیس جمهور کتک خورد. منظرالزیدی دقیقا در روز 23 آذر سال 1387 کفش مذکور را به سوی بوش مذکور پرتاب کرد و باعث شد تا آقای جنتی بگوید: “ که نباید از «انتفاضه کفش» به سادگی گذشت.” وی توصیه کرد “ از این پس هر تظاهراتی در ایران یا عراق انجام می‌شود حتماً همراه با کفش باشد.” ظاهرا شخص پرتاب کننده کفش کمی دیر به فکر اجرای دستور آقای جنتی افتاده بود. من فکر می کنم در سفرهای بعدی احمدی نژاد یواش یواش جمعیت با او شوخی دستی هم بکنند.

فقیر وجود ندارد

محمدرضا رحیمی که بیش از پنجاه پرونده او نشان می دهد که میلیاردها تومان را یا بالا کشیده یا پائین گذاشته، یا یک جایی قایم کرده، به هر حال ما که پرونده ها را ندیدیم، به همین دلیل محلش دقیقا معلوم نیست، ولی مقدارش زیاد بوده، گفت: “ امروز در ایران فقیر وجود ندارد.” وی در حالی که به اعضای هیات دولت و مسوولان کشور نگاه می کرد، گفت: مثلا همین آقای محصولی، نه تنها فقیر نیست، بلکه چند میلیارد به فقرایی مثل رئیس جمهور در انتخابات کمک کرد، یا مثلا همین آقای جهرمی، درست یا غلط، کم یا زیاد بالاخره سه هزار میلیارد تومان را به دست آورد، باز کاچی به از هیچی، یا مثلا همین نمایندگان ملت مثل آقای بروجردی و دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، هشت، نه، ده، بیست، سی، چهل، پنجاه، شصت، هفتاد، هشتاد، نود، صد، دویست نفری از نمایندگان مجلس به هر حال در اختلاس دست داشتند، بالاخره فقیر نیستند، یا مثلا همین آقای جواد لاریجانی که تا قبل از دولت آقای احمدی نژاد یک حقوق بخورونمیری از دولت می گرفت، الآن هفتصد هکتار زمین دارد که می تواند در آن خیار و گوجه بکارد و از گرسنگی نمیرد، یا همین آقای احمدی نژاد که قبل از ریاست جمهوری قیافه اش از فقر مثل برس واکس کفش بود، حالا لیفتینگ کرده و صورتش شده مثل ماه، بالاخره آدم پول نداشته باشد که پوست خودش را نمی کشد. سایر وزرای کابینه نیز اقدامات دولت را برای غنی سازی اعضای کابینه تائید کرده و سرشان را شانزده بار بالا و پائین بردند. اما آقای حسین راغفر از برادران اقتصاددان اعلام کرد: “ عملا دولت های بعدی باید استقراض های دولت فعلی را بپردازند.” رئیس دولت هم گفت: “ چشم خاتمی کور می خواست ذخیره ارزی برای ما نگذارد و چشم دولت بعدی کور که می خواهد به جای ما بیاید. بگذارند خودمان باشیم، هی غنی سازی می کنیم.” رئیس دیوان محاسبات هم شدیدا اعلام کرد: “ اقتصاد ایران باید سالم سازی شود” کارشناسان پیشنهاد کردند اگر هفت تا سفارت تسخیر شود، شانزده تا بمب اتمی بسازیم، نیروی انتظامی همه دیش های ماهواره ها را پرت کند توی خیابان، دوازده تا اختلاس سه میلیارد دلاری شود و آقا هفته ای سه تا شب شعر برگزار کند، اقتصاد ایران بکلی سالم سازی می شود. فریبرز خان رئیس دانا هم بالاخره عواقب حمایت بی دریغ خودش از دولت احمدی نژاد را مشاهده کرده و گفت: “ قدرت خرید کارگران 35 درصد کاهش یافته است.” وی چیز دیگری نگفت و چون اصولا آدم خجالتی است رفت توی خانه و در را پشت سر خودش بست.

بروجردی دستگیر می شود؟

به گفته رهبری قضیه اختلاس نباید “ کششششششششششششششش” پیدا کند، بلکه باید با جدیت دنبال شود، به گفته رئیس قوه قضائیه قضیه بدون استفاده از کش پیگیری شده و تا آخرین قطره خون کلیه عوامل آن مجازات می شوند، به گفته دادستان کل کشور “ حکم بازداشت جهرمی و بروجردی صادر شده است” به گفته مسوول دایره اجرای احکام این حکم بازداشت سه روز قبل ابلاغ شده. به گفته معاون دایره اجرای احکام دو روز است که ماشینی که قرار است حکم را ببرد و به آقای بروجردی بدهد، توی تعمیرگاه است، ولی نوبتش نشده، به گفته برادر امیر حسن نخودسیاه اگر ماشین بیاید و مامورین همه سالم باشند و حکم را هم باد نبرد و بتوانند توی این سرمای زمستان  خودشان را به مجلس برسانند و اگر از میان آن همه نماینده مجلس بتوانند این یکی را تشخیص بدهند، احتمالا حکم اجرا  می شود. حالا اگر کروبی سرفه کرده بود هفت تا لشکر خانه اش را با تانک از جا کنده بود. اعلام شده چهار نماینده دیگر هم که در اختلاس بزرگ دست داشتند احضار و بازجویی شده و سالم به پایگاه خود بازگشتند. این نمایندگان اسم ندارند، ولی در اختلاس دست دارند.

هاشمی: احزاب و مطبوعات آزاد

حالا می خواهید به این شخص  باز هم فحش بدهید، فعلا تنها آدمی که تا ده دقیقه قبل می توانست حرف بزند و خانه اش را هفت تا قفل نزدند، مجددا همان حرف های قبلی اش را در مورد آزادی احزاب فراگیر و مطبوعات برای بهبود شرایط سیاسی کشور تکرار کرد. آنها که گوش نمی کنند و دخترش را هم محاکمه می کنند، حداقل ما بشنویم که اگر کسی خواست فحش هم بدهد، باندازه معمول و طبیعی فحش بدهد.