بادامچیان: به روحانی گفتم از خدا کمک بخواهید

نویسنده

اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، باقی گذاشتن پروژه‌های نیمه‌تمام، نوع سیاست خارجی و نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها را از جمله اشتباهات دولت قبل دانست و تاکید کرد که بر اساس این اشتباهات، هر رئیس‌جمهوری که بر سر کار می‌آمد، با مشکلاتی مواجه می‌شد.

بادامچیان، وجود برخوردهای خشن در صحنه روابط بین‌المللی و اشتباه در بحث هدفمندی یارانه‌ها را از جمله خطاهای دولت احمدی‌نژاد عنوان کرد و افزود: «هر چقدر که مجلس هشتم و دوستان ما در این راستا تذکر دادیم، ایشان به هیچ وجه حاضر نشدند در این باره حرف‌شنویی داشته باشند و در نهایت کاری کردند که اگر خدای نکرده آقای مشایی یا خودشان رئیس‌جمهور می‌شدند، نمی‌توانستند بودجه کشور را صرف یارانه‌ها کنند. »

 وی با بیان اینکه “اگر هر دولتی غیر از آقای روحانی بر سر کار می‌آمد، شاهد وجود مشکلاتی بود”، اظهار کرد: «زمانی که من به همراه مرحوم عسگراولادی با آقای روحانی دیدار کردیم، به ایشان گفتم که شما یک کار سهل‌ و ممتنع دارید. سهلِ موضوع این است که ولی امر و رهبری مقتدر و نظام با اقتدار و مردم ارزشمندی وجود دارند که پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند اما در مقابل، چالش‌های داخلی و بین‌المللی و کسانی که با شما وارد چالش خواهند شد کار را برای شما سخت خواهند کرد؛ بنابراین باید از خدا کمک بگیرید.»

ادامه خبر در ایسنا