روز ملی ساندیس

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

روز نهم دی، روز ملی ساندیس برگزار شد و تمام رهبران بگیر و ببند کشور درباره فتنه و فتنه گران سخن گفتند و نظرات داهیانه ول کردند. سردار نقدی درباره بررسی علمی نقش انگلیس در فتنه گفت: “سگ کودتا چیان نوژه شرف دارد به سران فتنه” وی در بررسی نقش علمی روشنفکران در فتنه گفت: “روشنفکران مزدور و خودفروخته فاسد غلط کردند” وی به بررسی علمی مقاومت ملت دربرابر فتنه گران پرداخته و در یک ارزیایی استراتژیک ابراز داشت: “پفیوزها! دیدید چطوری جرتون دادیم؟” سردار نقدی قول داد به زودی سخنرانی جدیدی درباره بازیابی نقش اراذل در آفرینش ادبیات انقلابی نهم دی انجام دهد.

به گزارش منابع آگاه مراسم نهم دی در شهرهای مختلف بصورت خودجوش برگزار شد، نماینده ولی فقیه در مشهد اعلام کرد که “حکم موسوی و کروبی اعدام است.” نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد اعلام کرد: “اگر حصر داشته شود موسوی و کروبی عادلانه محاکمه و اعدام می شوند.” نماینده ولی فقیه در آستانقدس رضوی اعلام کرد: “اگر حکم سران فتنه اعدام نباشد، پس ما چه کسانی را اعدام کنیم؟” اما نماینده مشاور نماینده ولی فقیه در خیابان آیت الله شیرازی مشهد اعلام کرد: “اگر سران فتنه را اعدام کنیم، قطعا آنها را محاکمه خواهیم کرد، چون عدالت مهم ترین چیز است.” نماینده ولی فقیه در هتلهای مشهد اعلام کرد: “نهم دی مثل یک هتل در سفر ملت ایران، باعث راحتی نظام از چنگ فتنه گران شد، اما حکم موسوی و کروبی در صورتی که محاکمه بشوند اعدام است.”

همچنین راهپیمایی های گسترده ای از سوی امت شهیدپرور در سراسر کشور برگزار شد و سخنرانان سعی کردند تا حد ممکن یاد و خاطره فتنه را گرامی بدارند. قرار است سال آینده برای نهم دی یک فستیوال موسیقی، یک جشنواره فیلم، یک کارناوال، ۱۲۷ مجلس سخنرانی، سی اجرای زنده بازسازی فتنه در خیابان، مانوور نیروهای هوایی و دریایی و صحرایی و گرمایی و سرمایی برگزار شود و کلیه ساختمانهای موجود در خیابانهای اصلی کشور برای نشان دادن واقعیت فتنه به صورت آزمایشی به آتش کشیده شود.

حمید رسائی در مصاحبه ای درباره واقعه نهم دی گفت: “برخی می گویند که علت دستگیری سران فتنه وقایع خرداد سال ۱۳۸۸ و برگزاری انتخابات بود، در حالی که در سال ۱۳۸۸ اصلا انتخاباتی برگزار نشد، و حتی اگر فرض کنیم انتخاباتی هم برگزار شده باشد، آن انتخابات تاثیری بر چیزی نداشته است، کما اینکه ما بارها انتخابات برگزار کردیم و انتخابات هیچ نقشی در هیچ چیزی نداشت. بنابراین سران فتنه اگر محاکمه بشوند، حکم شان اعدام خواهد بود.” این رسائی تاکید کرد که منظور ما از سران فتنه فقط کروبی و موسوی و خاتمی و هاشمی و روحانی و اعضای جبهه مشارکت و دانشجویان و استادان و روشنفکران نیستند، بلکه بطور کلی همه جزو سران فتنه هستند، مگر اینکه از فتنه اعلام برائت کرده باشند.” وی شدیدا تاکید کرد: “البته مجازات کسانی که از فتنه اعلام برائت هم کنند اعدام موسوی و کروبی است.”

از سوی دیگر، مجتبی آقاتهرانی یکی از روحانیونی که چند سال است فکر می کند نماینده مردم تهران است، اعلام کرد که “ما برای حفظ امنیت کشور موسوی و کروبی را در حصر نگه داشتیم، و فقط در صورتی آنها را محاکمه می کنیم که اصلاح طلبان تعهد بدهند که اگر آنها را اعدام کردیم، مطلقا اعتراضی نکنند.” وی بعد از چند لحظه به حرف هایی که زده بود فکر کرد و گفت: “الآن حالم خوب نیست، برین فردا بیاین، با هم حرف می زنیم.”

مراسم نهم دی امسال با صرف ساندیس و اسید سولفوریک در میان نعره و خشم حضار به پایان رسید و قطع نامه ای نیز برای قطع هر چیزی از هر جایی صادر شد که اطلاع مشخصی از آن در دست نیست.

 

امام خمینی و فرزندانش

آقا! یک طوری می گویند امام خمینی با فرزندانش مهربان بود و با آنان با ملاطفت حرف می زد، انگار اوباما هر شب بچه هاش رو شلاق می زنه و می اندازه توی زیر زمین و درو روشون قفل می کنه.

 

کمک مالی دربرابر کمک جنسی

آیت الله خامنه ای به کلیه طلابی که با همدیگر ازدواج کنند، کمک هزینه پرداخت می کند. قرار است به طلاب مرد یک میلیون تومان و به طلاب زن نیم میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخته شود. احتمالا بعد از این مرحله آیت الله خامنه ای به اهدای کمک های مالی به طلابی که بچه دار شوند خواهد پرداخت، طلابی که یک فرزند داشته باشند از یک میلیون ریال کمک مالی و اگر دو فرزند داشته باشند، از یک و نیم میلیون تومان کمک مالی برخوردار خواهند شد. همچنین قرار است اگر طلبه ای بتواند صاحب دوقلو شود، میزان کمک مالی بصورت تصاعد هندسی افزایش پیدا خواهد کرد. اگر طلاب بتوانند همزمان دروس مقدماتی و سطح را همزمان با تولید منظم فرزند در هر سال دنبال کنند، مقام معظم رهبری به پرداخت کمک هزینه ای برابر سالانه دو میلیون تومان به هر کدام از زوجین اقدام خواهد کرد. مهندسین ژنتیک پیشنهاد کردند که برای مراحل عالی تر این پروژه از تولید انبوه طلاب در موسسه رویان استفاده شود. همچنین یکی از دانشمندان ژنتیک پیشنهادی در دست دارد که از طریق مشابه سازی، اقدام به تولید انبوه طلاب پرورشی در مقابل دانشگاه آزاد بپردازد. این کارشناسان پیش بینی می کنند که در مدت کوتاهی موفق شوند هم کیفیت ارزشی محصولات را بالا برده و هم در مدت زمان کمتری فرزندان تولید شده را به سن بلوغ برسانند.

 

شرح صدر و شرح ذیل

سردار سلامی از فرماندهان سپاه که مثل سایر فرماندهان سپاه در روز نهم دی به میکروفون گیر داده بود اعلام کرد: “شرح صدر رهبر باعث شکست فتنه گران شد.” وی گفت: “مثلا همین نوشابه در کهریزک”، آگاهان گزارش کردند که مفهوم شرح صدر و شرح ذیل در حال جابجایی در ادبیات انقلابی است.