فیروزآبادی: انتقاد مخرب نکنید

نویسنده

فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اعطای دانش‌نامه به دانش آموختگان دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور مقامات و فرماندهان عالیرتبه نظامی کشور ضمن تبریک به فارغ‌التحصیلان دانشگاه، گف:«جمهوری اسلامی ایران امروز با رشد و توسعه‌ و با نفوذ و تاثیرگذاری که در مسلمانان و کشورهای جهان پیدا کرده است، حرکت راهبردی را از همه مدیران می‌طلبد. بدون نگاه راهبردی در مدیریت کلان، جمهوری اسلامی را نمی‌توان در تراز خودش، امروز در جهان پیش برد. بنابراین مدیریت راهبردی بسیار بااهمیت است. نگاه راهبردی بسیار با اهمیت است و انقلاب این مدیریت را می‌طلبد.»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: «متاسفانه یک مقدار بازی‌های رسانه‌ای موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، یک مقدار در گوشی حرف زدن‌های غلط و یک مقدار جوسازی‌های سیاسی و یک مقدار هم نابسامانی احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور باعث نابسامانی رسانه‌ها و تحلیل‌ها در کشور می‌شود. باید منافع حزبی، گروهی، دسته‌ای، سیاسی، تبلیغاتی، انتخاباتی، همه بایستی کنار برود و همت برای ساختن کشور و کمک به دولت برای پیشرفت کشور، وجهه همت همه قرار بگیرد.»

وی ادامه داد:« بعضی اخبار بی‌ارزش و تفرقه‌انگیز هستند، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا هستند. من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند خطا می‌کنند. برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند باید روش‌شان را اصلاح کنند والا ما با آنها برخورد می‌کنیم.

ادامه خبر در انتخاب