دوقلوهای آمریکایی در بغل رئیس جمهور ایران

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

در راستای اینکه محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم و دوست داشتنی کشورمان، در حال حاضر برای سومین بار در سه سال گذشته، به نیویورک رفته و اصرار عجیبی هم دارد که حتما در محل برج های دوقلو، حاضر شده و دسته گلی نثار قربانیان 11 سپتامبر کند و به نظر می رسد که با وجود ممانعت پلیس نیویورک از بازدید وی، همچنان گیر سه پیچ داده است که باید در این محل حاضر شود، وگرنه احتمال دارد که از دست پلیس سازمان ملل فرار کند و یواشکی خودش را به محل برج های دوقلو برساند و دسته گلی را که آورده حتما در آنجا به آب بدهد، کارشناسان رفتارشناسی رئیس جمهور مذکور، طبق بررسی های مختلف خود دلایل زیر را برای سفر رئیس جمهور به نیویورک، سخنرانی در دانشگاه کلمبیا و حضور در محل برج های دوقلو، پیدا کند.

1) علت اینکه همه روسای جمهور ایران، حداکثر هر چهار سال یک بار به اجلاس سازمان ملل می رفتند، و روسای جمهور جهان هم معمولا همین کار را می کنند، اما احمدی نژاد در سه سال ریاست جمهوری سه بار به نیویورک رفته است، این است که در این سه سال فقط سه بار مجمع مذکور تشکیل شده، وگرنه به جای سه بار شش بار می رفت. احمدی نژاد می ترسد که اگر یک سال در اجلاس حضور پیدا نکند، حیثیت از دست رفته ایران، احتمالا کمی احیا شود و مردم دنیا خدای ناکرده دیدگاه شان نسبت به ایران بهتر شود.

2) احمدی نژاد قصد دارد چنان که اعلام کرده است مستقیما با مردم آمریکا سخن بگوید، این حالات را می توان تصور کرد، اول: برود وسط گودال برج های فروریخته و یک بلندگو دستش بگیرد و برای مردم نیویورک که هر کدام یک مترجم همراه شان است به فارسی سخن بگوید؟ دوم: سرش را بیندازد پائین و برود وسط استودیوی فاکس نیوز یا سی ان ان یا ان بی سی و با هر کدام از مجریان تلویزیونی آنها که دلش خواست مصاحبه کند و این مصاحبه هم بلافاصله پخش شود و طبعا همه مردم آمریکا آن را بشنوند و بریزند توی خیابان و شعار بدهند « تا خون در رگ ماست، بوش تو را می کشیم»، سوم: با دار و دسته صد نفری همراهان از دفتر سازمان ملل سینه زنان در خیابان های نیویورک شروع کنند به حرکت و بتدریج ملت آمریکا به آنها بپیوندند و بروند وسط گودال برج های دوقلو و احمدی نژاد روی دوش مردم نیویورک شروع کند به سخنرانی و آنها در حالی که با یک دست سینه می زنند و با یک دست اشک شان را پاک می کنند، نسبت به جنایات آمریکا آگاه بشوند و دولت جمهوریخواهان را از سر کار بردارند تا دموکرات ها بیایند که زودتر حمله کنند به ایران.

3) احمدی نژاد به نیویورک رفته است تا در سخنرانی های خود برای مردم آمریکا، آنان را نسبت به چیزهایی که مردم ایران دارند و آمریکایی ها ندارند، آگاه کند. مثلا چیزهایی مثل پیشرفت علمی، انرژی هسته ای، رفاه و عدالت، از بین رفتن فقر، از بین رفتن فساد، آزادی بیان، برنامه ریزی و پیشرفت، ثروت، خداپرستی و معنویت، اهمیت خانواده در اسلام و کاهش میزان طلاق. تا مردم آمریکا بفهمند در چه مشکلاتی زندگی می کنند.

4) احمدی نژاد به نیویورک رفته است تا سازمان ملل را اصلاح کند، و کشورهایی که قوانین این سازمان را رعایت نمی کنند، از جمله ایران و چین و بقیه دوستان ایران، قوانین را رعایت کرده و این سازمان قدرت بیشتری پیدا کند، و بتوانند آمریکا و اروپا و غرب و کشورهای وابسته به غرب را از سازمان ملل اخراج کنند و خودمان سازمان ملل را همانطور که ایران را اداره می کنیم، اداره کنیم.

5) احمدی نژاد به نیویورک رفته است تا به زور به قربانیان 11 سپتامبر ادای احترام کند و به دولت آمریکا بگوید که ایران با تروریسم مخالف است و در حقیقت برخلاف ادعای بن لادن و القاعده واقعه 11 سپتامبر کشتار مردم بیگناه 80 کشور جهان توسط آمریکا بوده است و برج های تجارت جهانی نیز ساختمان هایی هستند که متعلق به همه ملت ها هستند، و حتی اگر همه مردم آمریکا هم نخواهند ما به زور به شهدای آنها ادای احترام می کنیم و اگر هم بخواهند مانع مان بشوند با آنان می جنگیم.

6) مهم ترین دلیل اصرار حضور احمدی نژاد برای رفتن به محل برج های دوقلو این است که به عنوان یک مهندس و شهردار، آن منطقه را بررسی کند تا در صورت لزوم واحد بازسازی سپاه پاسداران با همکاری شهردار تهران برج های دوقلو را در عرض سه ماه، مثل روز اول و حتی بهتر بسازند و تحویل آمریکایی ها بدهند تا این دفعه به جای القاعده خودمان ترتیبش را بدهیم.

و احمدی نژاد به آمریکا رفته است تا….. راستی، برای چی احمدی نژاد به آمریکا رفته است؟