شکایت مشایی از مداح بیت رهبری

نویسنده
نازنین کامدار

» رحیمی در فهرست مفسدان نیست

پس از  حملات به اسفندیار رحیم مشایی و ردیابی نقش وی در انتشار سی دی هایی درباره ظهور امام دوازدهم شیعیان و همچنین  پس از آنکه با ادعای رئیس دولت درباره “فهرست مفسدان اقتصادی” حرف و حدیث ها در خصوص محمدرضا رحیمی و باند فساد فاطمی افزایش یافته، علاوه بر آنکه محمود احمدی نژاد  در پایان جلسه دولت به تمجید از دو چهره جنجالی خود پرداخت و گفت به مشایی “غبطه” می خورد و رحیمی را “زلال” می داند،  رسانه های داخلی از ثبت شکایت دولت از منصور ارضی، مداح  بیت رهبر جمهوری اسلامی خبر دادند. به گزارش سایت جهان نیوز، این شکایت با امضای اسفندیار رحیم مشایی و با عنوان حقوقی “رئیس دفتر رئیس جمهور” ثبت شده است.

جهان نیوز می نویسد: “دفتر رییس جمهور در پی انتقادات حاج منصور ارضی علیه مشایی به مراجع قضایی شکایت کرد. این خبر را رسانه های مشایی منتشر و تلاش کردند انتقادات حاج منصور ارضی را توهین به وی وانمود کنند”.

 منصور ارضی که از مداحان بیت آیت الله خامنه ای است، پیش از این با مقایسه مشایی  و سلمان رشدی و  استفاده از الفاظ رکیک، خشم خود را از برگزاری جشن دولتی نوروز و طرح مکتب ایرانی ابراز کرده بود.

به نوشته فرارو، منصور ارضی درباره مشایی گفته است: “از دفتر رئیس جمهور سخنانی شنیده می‌شود که اصلا در شان رئیس جمهور نیست. این موجود در دولت عین… است و باید فکری به حالش کرد. اگر پیرامون این شخص عمل مناسبی صورت نگیرد من خودم درستش می‌کنم!”

شکایت مشایی از منصور ارضی درحالی صورت می گیرد که به نوشته جهان نیوز “مجموعه مداحان اهل بیت مشهور در تهران عملکرد مشایی و سخنان وی را مورد انتقاد جدی قرار داده اند”.

در تحولی دیگر، پس از آنکه محمود احمدی نژاد  در سخنان اخیر خود از عملکرد محمدرضا رحیمی، متهم ردیف اول پرونده فساد اقتصادی خانه فاطمی دفاع کرد، روز گذشته دادستان کل کشور فاش کرد که نام رحیمی در فهرست اسامی مفسدان اقتصادی که از سوی احمدی نژاد به قوه قضاییه ارائه شده، دیده نمی شود.

به گزارش ایسنا محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نام مفسدان اقتصادی خیابان فاطمی در لیست 250 مفسد اقتصادی که توسط احمدی نژاد ارائه شده است وجود داشت؟، گفت: “نه، نام مشابهی در این لیست وجود نداشت”.

اژه ای در حالی از وجود نام رحیمی و سایر اعضای شبکه فساد اقتصادی خانه فاطمی ابراز بی اطلاعی کرده است که تا کنون ده ها بار نام او از سوی نیروهای اصولگرا و نمایندگان مجلس به عنوان یکی از بزرگترین مفسدان اقتصادی برده شده  و حتی الیاس نادران اسنادی نیز در اینباره ارائه داده است.

گفتنی ست پیش از شکایت مشایی از منصور ارضی، شکایت مشابهی نیز از سوی رحیمی بر علیه نادران مطرح شده بود که موجب شد وی در نامه ای به احمدی نژاد جلو استفاده از عناوین حقوقی را  در شکواییه ها بگیرد؛ اما اینک  با تکرار عنوان “رئیس دفتر” در ذیل شکایت مشایی، معلوم می شود اعتنایی به این نکته حقوقی نشده است.