عاطفه امام را در حرم آیت الله خمینی رها کردند

نویسنده

» پسر صادق آهنگران: پدرم از شنیدن رنجنامه خانم امام بیمار شد

ماموران امنیتی، شب گزشته عاطفه امام، فرزند جواد امام را در حرم آیت الله خمینی رها کردند.

بر اساس گزارش ها عاطفه امام  طی تماسی با خانواده اش عناون کرده که  توسط نیروهای امنیتی در حرم امام خمینی رها شده و خانواده او جهت روشن شدن بیشتر موضوع به حرم آیت الله خمینی رفته اند.

عاطفه امام، فرزند یکی از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است که بعد از انتخابات 22 خرداد بازداشت شده است. عاطفه روز یکشنبه در خیابان طالقانی تهران به شکل وحشیانه ای ربوده شده بود. ماموران چادر او را از سرش کشیده و گفته بودند که تو لیاقت چادر را نداری.

 

فشار برای اعتراف به روابط نامشروع با بازداشت شدگان سیاسی

روز گذشته مادر این دختر 18 ساله درخبر از فشار بر دخترش برای اعتراف به روابط نامشروع با برخی غفعالان سیاسی بازداشت شده داده بود.

خانم لیلا سادات جلال زاده به سایت کلمه، متعلق به میر حسین موسوی گفته بود: عاطفه تماس گرفته و گفته که تحت فشار است به ارتباط نامشروع با یکسری از افراد سیاسی که هم اکنون درون زندان هستند اعتراف کند.

به گفته خانم سادات جلال زاده از زمان بازداشت به عاطفه فقط مقداری آب داده اند بخورد. یک دفعه آب یخ رویش می ریزند. در یک اتاق کوچک نگه اش می دارند که مجبور است خودش را درون آن مچاله کند. یک گربه را هم در این اتاق کوچک گذاشته اند.

او درباره محل نگهداری دخترش به نقل از عاطفه گفته بود که اطراف شهر ری هست که برای تلفن زدن بیرونش می آورند تا با تلفن عمومی زنگ بزند اما اطلاع دقیق از محل نگهداری اش نداشت.

خانم سادات جلال زاده با بیان اینکه دخترش را برای اعترافات دروغین بازداشت کرده اند خبر از برگزاری دادگاه غیر علنی جواد امام داده و گفته است: پدرش امروز دادگاه داشته است. شاید بخواهند با این کارها پدرش را بشکنند یا دخترم وسیله ای شود تا بتوانند به هدفشون برسند و هدفشون هم اعتراف گرفتن از دوستانی است که داخل زندان هنوز شکسته نشده اند. بچه های کوچک را گرفته اند تا با ترس و ارعاب بزرگ ترها را بشکنند.

تاکنون مشخص نشده است که عاطفه امام توسط چه ارگانی و با چه هدفی بازداشت شده و در کجا نگهداری می شده است.

 

آهنگران به دنبال وقایع بعد از انتخابات مریض شده است

از سوی دیگر پسر صادق آهنگران خبر داد که پدرش با شنیدن صحبت های جواد امام به شدت بد حال شده است.

محمد علی آهنگران در کامنتی خصوصی در وبلاگ محمد نوری زاد خبر از حال بد پدرش بعد از انتخابات 22 خرداد داده بود که کامنت او توسط آقای نوری زاد منتشر شده است.

او در این کامنت نوشته است: تکلیف نسل من که این روزها 30 ساله می شوم روشن است اما شما را به روح پاک امام و عظمت رسول الله پدرم را دریابید. به خاطر دارم شبی که قطعنامه پذیرفته شد جناب ایشان از بهت و حیرت و نگرانی تا صبح قدم می‌زد و اشک می‌ریخت و به مظلومیت امام و شهدا ناله می‌کرد اما از آن سال تا به این روزها اینقدر ایشان را آشفته ندیده بودم. این روزها و به دنبال وقایع بعد از انتخابات ایشان مریض شده و برای کمتر برنامه‌ای قول مساعد می‌دهد. شبها تا صبح اشک می‌ریزد و زحمات خود و سایر مجاهدان را از دست رفته می‌بیند.

پسر صادق آهنگران افزوده است: ایشان را برده‌ایم دکتر با قند 320 دکتر گفته مرض قندش عصبی است. چرا حماسه خوان سالهای عاشقی شما و رزمندگان تاب نمی‌آورد؟ چرا هر لحظه آرزوی مرگ و شهادت می‌کند؟ چرا 20 صفحه خطاب به من وصیت نامه نوشته است؟ عرصه بر ما و ایشان تنگ شده است؟

به گفته محمد علی آهنگران حال پدرش بعد از شنیدن سخنان مادر عاطفه امام بد شده او نوشته است: ایشان امشب شدیدا بد حال شدند وقتی مصاحبه مادر عاطفه امام دختر آقای جواد امام را که رزمنده بوده و هم ایشان و دخترش عاطفه بازداشت شده را از بی بی سی شنیدند جایی که مادر می‌گفت به جهانیان و همه مردم بگویید دخترم سالم و پاکدامن بوده و بازداشت شده.

او در پایان افزوده است: اینها که گفتم مختصری از شرح حال “بلبل خمینی” [اشاره به لقبی که بعثی ها به آهنگران داده بودند]  بود. قصد درد دل داشتم با شما و این که بگویم نگران و آشفته اییم… دعایمان کنید.