سوپرمن‌ها در دنیای وارونه

نویسنده

» تازه‌ترین آثار الکترونیک

ای‌بوک/ آثار الکترونیک - بهاره خسروی: ا نتشارات الکترونیک، دیگر بخشی از فرهنگ ایران شده است. دو انتشارات بزرگ در پاریس و لندن و چند انتشارات کوچکتر در نقاط مختلف دنیا، کتابهای فارسی را به شیوه نوین منتشر می کنند.

صفحه ای بوک هنر روز، به معرفی هفتگی این کتاب‌ها اختصاص دارد. ناشران و پدید آورندگانی که قصد معرفی کتاب خود را در این صفحه دارند، می توانند با این نشانی تماس بگیرند:

honarrooz(at)gmail.com

 

نوبت رقص من

نویسنده: اکبر سردوزامی

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

۱۶۰ صفحه

قیمت: $9.00

گفتم چه‌جوری بگم خانوم؟ آخه من که تا حاﻻ زیاد این بو‌رو نشنیده‌َم که همچین راحت بگم عین بوی یاسه یا شمعدونی و اطلسی. باید یه کمی فکر کنم و همه‌ی بوهایی رو که تو زندگیم شنیدهَ‌م به‌یاد بیارم تا بتونم بوی تورو ازشون جدا کنم. … از داستان بوی عطر تازه.

لینک خرید

 

دنیای وارونه

نویسنده: مینا نادری

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

۷۶ صفحه

قیمت: $6.00

درخت توت کنار اتاقک کاه گلی آنقدر تنها بود که وقتی گوسفندان برای چرا میآمدند خوشحال میشد و برگهای سبزش را با فداکاری بر زمین میریخت!

لینک خرید

 

سوپرمن‌ها پشت خاکریز کرخه

نویسنده: علیرضا آقائی راد

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

۹۰ صفحه

قیمت: $6.00

سید ابراهیم نبوی: “داستان‎هایی که می‎خوانید، به گمان من از قلم راوی تلخ اندیشی روایت می‎شود که دشوار‎ترین لحظه‎های هستی را در خنده‎های تلخ خود نهان کرده است؛ نوعی روایت طنزآمیز از یک فاجعه. به گمانم دو عنصر همراه در این داستان‎ها آمده است، یکی تصویر فاجعه و سیاهی، و دیگر طنزی که لایه لایه در پیچ و خم نوشته‎های علیرضا آقائی‎راد استفاده شده است. هر دوی این عناصر، زائیده‎ی زمین و زمان ماست، زمین ایران و زمان اکنون… “

لینک خرید

 

بقال خرزویل

نویسنده: نسیم خاکسار

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

۱۳۰ صفحه

قیمت: $6.00

چاپ دوم مجموعه داستان بقال خرزویل نوشته‌ی نسیم خاکسار، شامل داستان‌های: بقال خرزویل، خوابگرد، جزر و مد، در آینه‌ای شکسته، سگی زیر باران و گزارش

لینک خرید

 

وقتی “م” می‌شوی

نویسنده: آرش دبستانی

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴

۶۸ صفحه

قیمت: $6.00

مجموعه داستان شامل داستانهای: صدای ترک خوردن یخ درون آب، منیژه مارمالادی را، دست، خراش، چراغ بلندترین عشق‌بازی تاب می‌خورد، زنت از خونه بیرونت کرده؟ و شیکِر (برنده لوح افتخار مسابقه ادبی صادق هدایت ۱۳۹۲)

لینک خرید

 

تیمار غریبان

نویسنده: مرضیه ستوده

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

۱۶۰ صفحه

قیمت: $6.00

مجموعه داستان کوتاه به قلم مرضیه ستوده شامل داستان‌های : تاپ تاپ خمیر، بازنویسی بابوشکا، امروز چه می‌خواهی؟، ریو ریو رَ رَ ریو، چند پر پونه، آهوی رمیده، رقص شکوفه، خانه تکانی، چراغ روشن خانه‌ی علیشاه، عاشیق، زمان گذشت و داستان کوتاه تیمار غریبان اثر ذکر جمیل است.

لینک خرید