راهپیمایی دو روزه سبز ها در مشهد

نویسنده

» مسیر و ساعت راهپیمایی ها

فعالین جنبش سبز ایران در مشهد، امروز و فردا در اعتراض به تنفیذ و تحلیف دولت کودتا و تقلب،در نقاط مختلف این شهر راهپیمایی و تجمع خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه این فعالین، “سبزهای مشهد در روزهایچهارشنبه و پنجشنبه ( 14 و 15 مرداد ) از ساعت 18 تا 20 موج آفرینی جدید خواهند کرد و با حضور در خیابان های مشهد همراهی خود را با دیگر ایرانیان در سراسر دنیا اعلام خواهند کرد.”

در اطلاعیه این گروه می خوانیم: “کودتاچیان برای تحلیف رئیس دولت کودتا ـ محمود احمدی نژاد- روزچهارشنبه ۱۴ مرداد را انتخاب کرده اند که مصادف است با سالگردانقلاب مشروطیت. کودتاچیان می خواهند سمتی را که با کودتابدست آورده و برای حفظش خون پاک جوانان ایران رابر زمین ریخته اند در روز انقلاب آزادی تطهیر کنند. پاسخ ایرانیان و رهروان جنبش سبز به این ترفند جدید رئیس جمهور غیر قانونی یک « نه» دیگر است. در 103مین سالگرد انقلاب مشروطیت مردم مشهد با حضور در خیابان ها ضمن گرامی داشت انقلاب مشروطه، « نه » بزرگی به دیکتاتوری و استبداد خواهند گفت.”

فعالین جنبش سبز از مردم مشهد دعوت کرده اند با راهپیمایی سکوت، تکبیر،شعار “مرگ بر دیکتاتور”، نشان دادن علامت ( V ) و بستن مچ بند های سبز و مشکی در 3 مسیر در مشهد و در روزهای چهار شنبه و پنجشنبه از ساعت 6 تا 8 عصر، “کودتا را رسوا کنند”.

 

مسیرهای راهپیمایی

مسیر اول : مرکز شهر

مرکز تجمع : میدان تقی آباد

 ( مسیر های فرعی در صورت حمله سرکوبگران : خیابان دانشگاه-چهار راه دکترا، خیابان احمدآباد-فلکه احمدآباد-سه راه راهنمایی، خیابان کوهسنگی-زیست خاور )

مسیر دوم:شرق شهر

مرکز تجمع : چهار راه شهدا ( باغ نادری )

( مسیر های فرعی در صورت حمله سرکوبگران : خیابان شیرازی-حرم امام رضا، خیابان آزادی-خیابان حجت، خیابان خسروی-فلکه گنبد سبز )

مسیر سوم: غرب شهر

مرکز تجمع: بلوار سجاد و پارک ملت

( مسیر های فرعی در صورت حمله سرکوبگران : بلوار سجاد-چهارراه بهار، خیابان معلم-چهارراه معلم، خیابا ن آزادشهر-چهارراه میلاد )

فعالین سبز در مشهد از مردم خواسته انداین فراخوان را به هر طریقی که میتوانند به اطلاع دیگران برسانند.