بیشتر دقت کن ... تیزه

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

وقتی می گویند:“هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد”، خب راست می گویند. مثلا شما اگر بعضی از مواضعتان را بروید وسط یک مشت آدم حسابی ابراز کنید، که سرشان به تنشان می ارزد و مهارت استفاده از هفتصد و پنجاه گرم سلول خاکستری و سفید توی سرشان را بیشتر دارند تا صد گرم گوشت قرمز توی دهانشان را، خب بلند می شوند خیلی شیک می روند بیرون، تا شما با خیال راحت خودتان را برای صندلی های خالی به قسمت های مساوی تقسیم کنید. بعد که حرفتان تمام شد، سر فرصت چنان آشی برایتان می پزند که روزی سه بار صبح و ظهر و شب مجبور بشوید مواضعتان را شخصا استعمال کنید … همان مواضع را اگر بیایید وسط خیابان ابراز کنید، البته واقعا بیایید وسط خیابان، نه اینکه بروید وسط یک مشت آدم که تازه از بالای درخت آمده اند پایین، یا اینکه بروید وسط یک مشت آدم که همین امروز صبح با اتوبوس به دنیا آمده اند و این قدر ساندیس به خوردشان داده اند که همه دنیا را زرد می بینند،… صاف بیایید وسط خیابان و بین مردم واقعی، خب در این صورت مردم واقعی که بر حسب اتفاق مهارت استفاده از آن صد گرم گوشت قرمز توی دهانشان را عجالتا بیشتر دارند و این خیلی به نفع شماست، از مواضعتان چنان بادبانی درست می کنند که می توانید یک هفته با خانواده خصوصا آقا مجتبی در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس دریانوردی کنید… البته ما پیشنهاد می کنیم در همان آبهای قیرگون حیاط پشتی دریانوردی کنید، هر چه از این عرب ها دور تر باشید بهتر است… چون بدبختانه این برادران دینی در مقابل شما فقط در استفاده از صدگرم گوشت نسبتا قرمز یک جای دیگر مهارت دارند، که قاعدتا نباید خیلی برایتان خوشایند باشد، خوشایند هم باشد بالاخره دردناک است… البته ما چه می دانیم شاید هم نباشد… ولی به هر حال نزدیک همان بیت باشید برای خودتان بهتر است. راه دوری نروید لطفا.

اما کافی است در انتخاب جا درست عمل کنید و بروید صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی، مواضعتان را آنجا ابراز کنید. در این شرایط خیلی هم به شما خوش می گذرد. اصلا شاید محل استعمال مواضع قبلی را هم که خودتان گفتید خیلی وحشیانه مورد عنایت قرار گرفته و درد می کند ،التیام بدهد… بس که این برادران نیروهای مسلح با محبت هستند.

فرمانده کل قوا در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی ابراز کرد: « اهل تجاوز نیستیم اما در مقابل هیچ تعرضی کوتاه نمی‌آییم.»

البته ناگفته نماند در همین جا هم اگر چهار نفر پیدا می شدند که روی هم، صد گرم از آغا محمد خان قاجار وزنشان بیشتر بود، آن وقت یادتان می دادند چطور باید با بطری و کهریزک جمله بسازید که چیزی از قلم نیفتد. هرچند خیلی هم به وزن ارتباطی ندارد. نمونه اش همین فیروزآبادی که فقط یکی دو نصف النهار از کره زمین کمتر دارد، ولی …

رهبر انقلاب،در همان جا “نیروهای مسلح را مایه امنیت خاطر ملت و مصونیت ساز در مقابل توهمات تجاوزکارانه بیگانگان دانستند”… که اتفاقا خیلی هم درست است. خاطر این ملت که اساسا آخرین جایی بود که امنیت نداشت، حالا با راه اندازی ارتش سایبری کلا امنیتش تضمین شده و دسترسی به این یکی هم ممنوع است. اصلا چه معنی دارد خاطر ملت مدام درگیر توهمات تجاوزکارانه بیگانگان باشد؟

مگر توهمات تجاوزکارانه خودمان کج است؟

یک احمد خاتمی داریم که خودش به اندازه تمام تاریخ پلی بوی توهمات تجاوزکارانه دارد. اینترنت و فیلتر شکن هم نمی خواهد. شبانه روز چسبیده به شیشه تلویزیون. مصونیت از این بالاتر؟ توهم تجاوزکارانه بیگانه که شکلات است. گیریم حالا نیروی مسلح نیست، نیروی معمم که هست. تازه روزهای جمعه مسلح هم می شود به چه گنده گی.

ایشان افزودند:« ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگر در مقابل دشمنان، احساس قدرت می کند و این احساس متکی بر واقعیات است.» .. بر منکرش لعنت. احساس قدرت ملت ایران در مقابل دشمنش که متکی بر واقعیت است، اما اینکه دشمن واقعا کجایش را به قول معروف به سر نیزه تکیه داده و در حالی که قبلا عادت داشت با ماشین از روی ملت رد شود، حالا روی صورت ملت می ایستد ، خیلی روشن نیست. البته بالاخره سر نیزه که همیشه یک جا نمی ماند، بالاخره فرو می رود و صدایش در می آید و خانواده ای را از نگرانی در می آورد. شما هم بیشتر دقت کن … تیزه

وی تأکید کرد: « آمادگی و روحیه پای کار بودن ملت ایران و نیروهای مسلح، آن چنان هیبتی به وجود آورده است که اجازه گمان و توهم تجاوز را نیز به دشمن نخواهد داد.»

بله …نخواهد داد. فقط ما نگران ترکیب این روحیه پای کار بودن ملت و هیبت شما و توهمات احمد خاتمی هستیم. بازهم تاکید می کنیم … بیشتر دقت کن … تیزه هاااا