هنربندان

نویسنده
علیرضا رضائی

هنربندان را بعد از مدتی غیبت صغرا دنبال می گیریم و به سبک خیطی پدیا تا جویندگان بیابند و هنرمندان بخوانند…

اندر احوالات سلحشور سینمای نظام

 

فرج الله سلحشور معروف به فرج تیغی [بچه‌ها میگن] در سال 1331 در خانواده‌ای [نیازمند منبع] متولد شد.. او بازیگر، چهره پرداز، طراح صحنه و لباس، نویسنده، کارگردان فیلمبردار، صدابردار و کلاهبردار ایرانی [داریم تحقیق می‌کنیم] است. سلحشور در سالهای اخیر ساخت مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی-مذهبی برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی را بر عهده داشته است [فیلمنامه را خودش می‌نویسد، پرسیده‌ایم از چند نفر]. از تولیدات اخیر او می‌توان به مجموعه‌های ایوب پیامبر [ایوب درجا رفت شکایت کرد]، اصحاب کهف [اصحاب مزبور هم ایضاً] و یوسف پیامبر [دادگاه یوسف را محکوم کرد] نام برد.

 

گرایش سیاسی

او از حامیان محمود احمدی نژاد است (حامی احمدی نژاد به کسی گفته می‌شود که الآن به غلط کردن افتاده) و در جریان انتخابات سالم [جان ؟؟؟] ریاست جمهوری او را مالک اشتر زمان نامید [مالک اشتر هم فوری از سلحشور شکایت کرد]. در ویکی پدیا نوشته شده “ساخت سریال یوسف پیامبر باعث نزدیکی او با رهبر انقلاب شد” جوری که رهبری با عوامل این سریال دیدار و یکجا از همه‌شان تقدیر کرد [شریفی نیا کار داشت نبود]

 

سایر ارتباطات مهم

سلحشور جایزه‌ای را که برای ساخت [نیازمند منبع] سریال یوسف پیامبر [همانی که شکایت کرد] دریافت کرده بود تقدیم به حوزه علمیه قم [حالا بعداً صحبت می‌کنیم] کرد و گفت “یوسف بیشتر از اینکه حاصل سینما باشد حاصل زحمات علمای دین [نیازمند منبع نیست !] و تفاسیر علمای اسلام عزیز است. [1] [2] [3] [4]

1.     علمای اسلام عزیز یک چیزی است بین علمای عزیز و اسلام عزیز.

2.     تفاسیر علمای عزیز همان یکجور تولید خاطره از پیامبران و ائمه عزیز است.

3.     این تفاسیر گاهی باعث تولید امامزاده و پیغمبرزاده‌ی عزیز هم می‌شود.

4.     تفاسیر عزیز علمای اسلام عزیز پرورش شنبلیله روی مغز آدم را تقویت می‌کند.

 

افتخارات در صحنه

سلحشور تاکنون افتخار بیش از سه هزار میلیارد [کش نده] دفعه رسیدگی به پرونده‌اش در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت [یکجائی است که شاکی حتماً محکوم می‌شود] داشته که اصولاً در سه مقطع زمانی اتفاق می‌افتد : قبل از ساخت سریال جدید، در حال ساخت سریال جدید، بعد از ساخت سریال جدید [سریال جدید یک چیزی است که همزمان با فراخوان راهپیمائی اعتراضی فوری ساخته می‌شود]. وی در آخرین افتخار خود توانست بدلیل سرقت فیلمنامه‌ی یوسف پیامبر به سه سال زندان و یک و نیم میلیارد [میگم کش نده] تومان جریمه‌ی نقدی محکوم بشود که به همین مناسبت هم اکنون شهاب الدین طاهری شاکی پرونده تحت تعقیب است [تعقیب یک مرحله قبل از اعتراف می‌باشد].

 

ارتباط با  بازیگران

او دعوت از آنجلینا جولی [از دوستان مشائی] برای آمدن به ایران را برای سینمائی که به فاحشه خانه [جائی که سینما شده ولی بقیه‌ی جاها شکر خدا هنوز نشده] تبدیل گردیده اتفاق خوب قلمداد کرد. وی یک هفته بعد تصریح کرد منظورم این بود که ما اینهمه بازیگر خوب داریم یکی از یکی خانوم‌تر و آنجلینا جولی هم خانم خوبی است و انشالله خدا به راه راست [همین راهی که سی و سه سال رفتیم تهش شد این] هدایتش بکند.

 

جـُستار وابسته

الهی محسن مخملباف جـّز جیگر بزند که پای این الدنگ را به سینما باز کرد!