هیلاری در نشست مخفی با ایرانیان زخمی شده؟

نویسنده

» گزارش اسلیت از دلایل مشکلات جسمانی وزیر خارجه آمریکا

فرضیه های توطئه و دیگر شایعات درخصوص سلامتی هیلاری کلینتون، وزیر خارجه ایالات متحده، و دلایل غیبت او در ملاء عام که اکنون به چهار هفته رسیده افزایش یافته است. هیلاری کلینتون از تاریخ ۳۰ دسامبر بخاطر وجود لخته خونی در جمجمه اش به طور رسمی در بیمارستانی در نیویورک بستری شد. این بیمارستان که دو سال پیش مداوای ملک عبدالله، پادشاه سعودی نیز در آن انجام شده بود، براساس یک بیانیه رسمی، ماده ضد لخته برای او تجویز کرده است. این بیمارستان اعلام کرده که طی ۴۸ ساعت توانسته کارآمدی این شیوه درمان را ارزیابی کند.

این توضیحی است که برای بسیاری از کارشناسان پزشکی، از جمله رابرت بازل، کارشناس شبکه آمریکایی ان بی سی، عجیب به نظر می رسد. او براین باور است که اگر این لخته خون نتیجه یک اختلال شدید مغزی باشد، دیگر نمی توان آن را با داروهای ضد لختگی مداوا کرد. آقای بازل دراین خصوص می گوید: “یا این لخته به یک اختلال مغزی مربوط نمی شود و او در یکی از پاهایش لخته خون دارد یا اینکه دلیل دیگری دارد که آن را از ما مخفی نگاه می دارند.”

پرسش ها درخصوص سلامتی هیلاری کلینتون از اوایل ماه دسامبر و از زمان لغو حضور او در مراکش در تاریخ ۶ دسامبر افزایش یافته. او قرار بود در نشست “گروه دوستان سوریه” شرکت کند. سه روز بعد در تاریخ ۹ دسامبر سرماخوردگی به یک ویروس گوارشی تبدیل شد. روز ۱۰ دسامبر یعنی یک روز قبل از آنکه وی در مقابل کمیسیون اطلاعاتی سنا درخصوص “واقعه بنغازی” توضیح دهد، وزارت خارجه آمریکا در اشاره به بیهوش شدن هیلاری کلینتون اعلام کرد که وی از یک اختلال مغزی رنج می برد. باراک اوباما در تاریخ ۲۱ دسامبر جان کری را جایگزین هیلاری کلینتون کرد.

ادامه اختلالات جسمانی هیلاری کلینتون باعث ایجاد سؤالات و ابهامات بسیاری شده است. یکی از شایعاتی که بسیار مطرح شده به یک حادثه هواپیما در اوایل ماه دسامبر اشاره می کند که طی آن کلینتون با محمود احمدی نژاد در رابطه با برنامه هسته ای ایران قصد مذاکره داشته است.

هواپیمای وزیر خارجه آمریکا که از بحرین پرواز کرده به طور رسمی به سوی بغداد رفته، ولی درحقیقت در شهر اهواز در استان خوزستان بر زمین نشسته. هواپیمای هیلاری کلینتون دارای مشکلات فنی بوده و یک فرود اضطراری انجام داده است. افراد بسیار دیگری در جریان این حادثه زخمی و حتی کشته شده اند. این واقعه مرگ مرموز جاب رایس، فرمانده واحد کماندوهای دریایی در افغانستان را نیز توضیح می دهد. مرگ او روز ۲۲ دسامبر در اوروزگان در افغانستان اعلام شد، ولی اشاره ای به نحوه مرگ او نشد. او درواقع مسؤول امنیتی سفر هیلاری کلینتون به ایران بوده و در این حادثه هوایی جان خود را ازدست داده است.

براساس نظرسنجی گالوپ منتشر شده در تاریخ ۳۱ دسامبر، هیلاری کلینتون محبوب ترین زن آمریکا در سال ۲۰۱۲ شناخته شده است.

منبع: اسلیت، اول ژانویه