احمدی نژاد اعتراف کرد

مهدی سحرخیز
مهدی سحرخیز

سرانجام احمدی نژاد اعتراف کرد.  اعترافاتی که شاید خودخواسته نبود، اما  در نتیجه گیری تاثیری ندارد.

سخنرانی امروز احمدی‌نژاد پر از اعتراف  بود. واقعیتهایی که دستگاه دروغپراکنی  عریض و طویل حامی وی همواره تلاش در  پنهان کردن آن دارند.
احمدی نژاد امروز اعتراف کرد:“عده ‌ای به کوی دانشگاه حمله کردند و  کارهای زشتی انجام دادند و در برخی از  بازداشتگاه‌ها اقدامات زشتی انجام شد”.

چه کسی‌ بهتر از یکی‌ از طراحان کودتا  می‌‌تواند این واقعیت را فاش کند که  آنچه انجام شد جنایت بود. آیا همین کسان  نبودند که می‌‌گفتند در بازداشتگاههای  ایران بهترین رفتار با مردم میشود؟گرچه  دروغگویی مدتهاست که تلاش می کنند  دروغگویی خود را به هزار و یک بهانه  پنهان کنند، کردار و گفتار هر روزه آنها،  هر چه بیشتر و واضحتر ثابت می کند که آنچه  از آن کمترین بهره ای نبرده اند، صداقت  است. این حرف توسط همان شخصی بیان می شود  که تا دیروز کشتار و رفتارهای انسانی را  کذب محض و جنگ روانی دشمن می خواند و 
امروز دشمن را عامل و کارگزار جنایات می  کند.
احمدی نژاد اضافه کرد:“این کارهایی که در  بازداشتگاه‌ها وکوی دانشگاه انجام شد،  نیز اجزای سناریوی دشمن بود و این کارها  توسط وابستگان به جریان براندازی انجام  شد”.که این نیز خود یک اعتراف بزرگ است.  چون کسی‌ جز کودتاگران در این مدت اجازه  نظارت بر بازداشتگاهها را نیافته اند وحتی  کسانی‌ که در مجلس و قوهٔ قضاییه هستند  اجازه رفتن به زندان‌ها را نداشتند، در  حالیکه ایشان از نظر قانونی مرجع صلاحیت دار برای این کار می باشند).حتی بعد از دادن وثیقه همچنان این دولت  احمدی نژاد است که زندانیان را گروگان  گرفته و در سلول انفرادی حبس کرده است.  زندانیان زخمی و بیمار حتی از داشتن دکتر  هم محروم شده اند. در مورد کوی دانشگاه هم  از روز روشنتر است که حمله کنندگان با  اجازه نیروی انتظامی وارد کوی شدند که 
این نیز خود نمونه‌ای دیگر از جنایات  این دولت دروغ و کودتاست که این ویدیو 
گواهی بر این مساله می باشد.


حال می‌توان نتیجه گرفت که دشمن این  مردم و جریان براندازی کسی‌ به جز  کودتاگران و دولت برآمده از این کودتا  نیست و مسوول تمام این جنایتها احمدی  نژاد، دوستان، آمران و حامیان وی هستند.  و آنها تنها کسانی‌ هستند که می‌توانند  “دشمن” نامیده شوند.

احمدی نژاد گفت:“خواسته اول من این  است که با کسانی که در لباس دوست دست به  این اقدامات غیرانسانی زدند با آنها  بدون گذشت و با قاطعیت برخورد شود چرا که  این افراد دو خیانت مرتکب شدند اول اینکه  به مردم ضربه زدند و دوم چهره پاک نظام  جمهوری اسلامی را مشوه کردند” که این نیز  اگر صادق باشد به منزله درخواست برخورد  قضایی با خودش است که جنایتی بزرگ در حق  مردم ایران انجام داده است و تحت لوای   دین مردم را به شهادت رسانده و دستور  تجاوز و شکنجه داده است. حتی اگر در گذشته  می گفت سندی بر این جنایات نیست، سخنان  وی بهترین و محکمه پسندترین دلیل می باشد. او اذعان کرد که این جنایات اتفاق  افتاده است.

بوضوح از معدود کسانی که  دارای قدرت کافی برای انجام چنین کاری می  باشد، رییس جمهور است و اگر بگوید که در  ایران رئیس جمهور مطیع حرفهای رهبری است  که کشته شدن و بازداشت و شکنجه و تجاوز را  مستقیما به گردن رهبری انداخته است.
احمدی‌نژاد امروز اعتراف کرد که او بر  آمده برنامه از قبل طراحی شده “دشمن” است  و تنها دشمنانی که در این میان دیده می  شود شخص وی و کودتاگران و آمران آنها  هستند که باید  با آنها برخورد شود و به  اشد مجازات برسند. چون کسی‌ که حتی یکی‌  از مردم را کشته،گویی تمام مردم را کشته  است. چون امروز مردم ایران همه  با هم هستند.