آمادگی ایران برای انجام عملیات تروریستی؟

نویسنده

» گزارش ورلد نت دیلی از اظهارات رضا خلیلی

رهبر ایران به تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دستور داده است تا برای جنگ آماده شوند.

بنا بر منابعی در واحد اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب ایران، رژیم اعتقاد دارد اسرائیل در آستانه حمله به ایران است که به تبع آن، آمریکا هم وارد صحنه خواهد شد.

این منبع می‌گوید، صدها موشک بالستیک آماده هستد تا به سمت پایگاه‌های اسرائیل و آمریکا شلیک شوند و تمام گروه‌های تروریستی مدت‌هاست در اروپا و آمریکا مترصد اقدام، در صورت بروز جنگ هستند.

ورلد نیوز دیلی روز 28 فوریه از هشدار سرتیپ مسعود جزایری، معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران گزارش داد، مبنی بر اینکه عاملان القاعده بزودی به آمریکا و اروپا حمله می‌کنند و یک گروه تروریستی دیگر که توسط رژیم ایران فرستاده شده نیز تا مدتی دیگر وارد آمریکا می‌شود.

ارتشبد حسین سلامی، معاون سپاه پاسداران اخیرا هشدار داده است که موشک‌های بالستیک رژیم می‌تواند دشمن را نابود کند و از منطقه نیز فراتر رود.

وی گفت: “برد دفاعی ما هزاران کیلومتر خارج از مرزهای ماست.”

ایران که دو نفر از نزدیک‌ترین متحدانش از صحنه خارج شده‌اند ـ هوگو چاوز مرده است و بشار اسد هم برای زندگی خود می‌جنگد ـ می‌ترسد اسرائیل و غرب نه تنها برای پایان برنامه هسته‌ای بلکه برای تغییر رژیم به این کشور حمله کنند. آنها می‌دانند که میلیون‌ها ایرانی که از سیاست‌های کشور در رنج هستند نیز به آنان می پیوندند.

مقامات رژیم اعتقاد دارند که منجی بشریت بازخواهد گشت و توصیه می‌کنند که برای آن روز آماده شوند. شیعیان اعتقاد دارند امام دوازدهم روز رستاخیز به زمین بازخواهد گشت.

اخیرا علی سعیدی، نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران به این نیروها گفته ظهور امام زمان نزدیک است و “یکی از راه‌ها این است که منطقه را برای آن روز آماده کنیم. اگر آمادگی در خاورمیانه نباشد امام زمان ظهور نخواهد کرد.”

آیت‌الله خزعلی عضو مجلس خبرگان به مجله پاسدار اسلام این کشور گفته ظهور نزدیک است و دشمنان اسلام باید نابود شوند.

وی گفته: “اسرائیل نابود خواهد شد. آمریکا هم هر روز ضعیف‌تر می‌شود… انقلاب ما قدم اول برای ظهور بوده است.”

محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج نیز در سخنرانی خود در دانشگاه شریف تهران مذاکرات دوجانبه با آمریکا را رد کرده و گفته هرگونه مذاکره با آمریکا بی‌معنی است.

نقدی گفته: “تا زمانی که آمریکا دست از حمایت از رژیم صهیونیستی برنداشته و از خلیج فارس بیرون نرود رابطه با آمریکا امکان ندارد. آمریکا امروز در اوج دشمنی با ایران است.”

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل روز گذشته با اشاره به اینکه زمان در حال پایان یافتن است گفت، برنامه هسته‌ای ایران در حال نزدیک شدن به خط قرمز است. او تلویحا می‌گوید زمان اقدام اسرائیل دارد فرا می‌رسد.

منبع: WND - 5 مارس 2013