میتی کراسی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

فاطمه رجبی، شیئی مورد الهام که تا به حال 98 درصد پیش بینی هایش درباره حکومت و دولت و احمدی نژاد و رهبر غلط از آب درآمده، اخیرا در مصاحبه با “شیعه آنلاین” گفت: “ما در زمان حاکمیت امام زمان قهرمانی زنان را نخواهیم داشت اما الان ما این مسأله را در جامعه مشاهده می‌کنیم و این زن قهرمان را به عنوان الگو معرفی می‌کنند.” وی گفت: “موضوع وزارت زنان مخالف حرکت در مسیر تشکیل حکومت دینی است و زنان را باید در خانه نگه داشت.” وی با انتقاد از حضور زنان در جامعه٬ گفت: “ما کدام زن را در خانه نگه داشته‌ایم؟ الان شما می‌بینید پیش هر مقامی که در جمهوری اسلامی می‌روید، مسأله زنان به موضوعی عادی و هرز تبدیل شده است.” وی افزود: “ما در حال حاضر شاهد کمترین امنیت در جامعه هستیم زیرا شاهد بیشترین حضور زنان در جامعه با بد‌ترین حجاب هستیم.” این فاطمه مورد الهام گفت: “سینماهای ما و فرهنگسراهای ما و غیره هیچ کدام ارتباطی و سازگاری با حکومت دینی ندارند.” فاطی اظهار داشت: “به نظر بنده حکومت امام مهدی هیچ ارتباطی با مردم‌سالاری و دمکراسی ندارد و ما نمی‌توانیم با قرار دادن پسوند اسلامی٬ حکومت را دینی کنیم.” در همین راستا خبرنگار ما در حالی که پشت نرده ایستاده بود تا خطری متوجهش نشود، با وی گفتگو کرد.

ما: سلام.

فاطی: سلام و درد پدرم، من با خبرنگاران وابسته به استکبار حرف نمی زنم.

ما: گفته می شود پدرتان از درد شما و رفتارتان سکته کرد و درگذشت، آیا این موضوع صحت دارد؟

فاطی: نمی خواستم با عناصر مزدور کثیف و مساله داری مثل شما حرف بزنم، ولی حالا که مدتی است کسی با من مصاحبه نمی کند، برای اینکه شعله اسلام خاموش نشود، چاره ای جز حرف زدن با شما ندارم. نه، پدرم بیمار بود، شایعه کردند که من حرف زدم و ایشان سکته کردند و به رحمت ایزدی رفتند.

ما: شما گفته اید که با وزارت زنان مخالفید و زنان باید در خانه بمانند و کاشی حمام شان را بسابند؟

فاطی: موضوع سابیدن کاشی را من نگفتم، چون من دستم گزگز می کند و غلومسین کاشی حمام را می سابد، البته قبلش وایتکس می زند، اگر رخشا را هم با آبلیمو و نمک ید دار مخلوط کنیم سفید سفید می شود. ولی من با وزارت زنان اکیدا مخالفم و پدر آن کسی که چنین پیشنهادی به این دولت منحرف بدهد درمی آورم. زنان عزیز ما، البته آنهایی که فاحشه نیستند و مومنه اند، باید به دستور اسلام در خانه بمانند و به کارهای خانه بپردازند. این بهترین وظیفه ای است که امام زمان برای آنها مقرر کرده است.

ما: به همین دلیل است که شما اینقدر سعی می کنید در صحنه حضور داشته باشید؟

فاطی: اشتباه نکنید، من خودم که مثل این زنهای هرزه دائم وسط خیابان لای دست و پای مردهای شهوتران نمی روم، در حقیقت من به جای اینکه به صحنه بروم، صحنه را به آشپزخانه خانه آورده ام. به همین دلیل است که همیشه لباس های غلومسین و پسرها بوی گل می دهد و قدشان سر چشم فائزه هاشمی زنیکه دوچرخه سوار دربیاید، یکی از یکی تمیز ترند.

ما: شما فرمودید که در زمان ظهور حضرت امام زمان، قهرمان زن ورزشی یا اصولا قهرمان زن نخواهیم داشت، آیا قهرمان مرد خواهیم داشت؟

فاطی: اصلا، چه قهرمانی! امام زمان اول از همه همین قهرمانان شهوتران ورزشی را از بین می برد، یعنی چه که این قهرمان کشتی با لباس دوبنده قرمز، با بدن پشمالو، تمام آت و آشغال اش را بیرون انداخته و زنان را سعی می کند جلب کند، من زنانی را می شناسم که از همان موقع که کشتی شروع شده، تا آخرین صحنه همین جور مثل گاو زل زده بودند به تلویزیون و وقتی هم که شوهرش زنگ زد گفت: زود بیا خونه، کجایی پس؟ و به همین دلیل من قائلم به  اینکه براساس احادیث و روایات قهرمانان ورزشی زن که هیچ، قهرمان ورزشی مرد هم نخواهیم داشت. چه مسی چه زیدان چه گوئی گوچه آ که من زمانی زنانی را دیدم که به آنها توجه می کردند، به نوعی خودشان را در او می دیدند. آقا که بیاید این ورزش و قهرمانی همه از بین می رود و جایش را به تقوا و عبادت می دهد.

ما: شما فرمودید “حکومت امام مهدی هیچ ارتباطی با مردم‌سالاری و دمکراسی ندارد و ما نمی‌توانیم با قرار دادن پسوند اسلامی٬ حکومت را دینی کنیم.” حکومت حضرت مهدی چه نوع حکومتی است؟ دمکراسی است؟ استبدادی است؟ فاشیستی است؟ لیبرال است؟  

فاطی: حکومت امام مهدی هیچ شباهتی به حکومت های موجود ندارد، یک نوع دیگر است، در آن حضرت حکومت می کند و همه کفار و منافقین از میان می روند، و عدالت برقرار می شوند، و جهان از شر دمکراسی و لیبرالیست و اومانیست و کمونیستی راحت می شود.

ما: آیا در آن زمان حکومت هایی که شیعه نیستند وجود خواهند داشت؟ امام زمان با آنها چه می کند؟

فاطی: امام کفار و منافقین را از بین می برد.

ما: یعنی کل هند و چین و کشورهای مسیحی و یهودی و بودایی از میان می روند، یعنی کل اروپا و آمریکا و بخش عظیمی از آفریقا و اقیانوسیه و تقریبا همه آسیا جز بخشی از خاورمیانه. چون اکثر این ها جزو کفار و منافقین هستند.

فاطی: بله، اگر امام زمان بخواهد هیچ کس جلوی او را نمی گیرد.

ما: آیا اهل سنت و فرق اسلامی مثل دراویش و اهل حق باقی می مانند؟

فاطی: آنها زودتر از همه از بین می روند. چون آنها حق خاندان عصمت و طهارت را غصب کردند و حضرت آنها را نابود می کند.

ما: یعنی از یک میلیارد و دویست مسلمانی که باقی ماندند، یک میلیارد و پنجاه میلیون نابود می شوند و فقط 150 میلیون شیعه باقی می ماند؟ که لیلا فروهر و سوزان روشن و رضا پهلوی و فائزه هاشمی هم جزو این شیعیان هستند.

فاطی: امام اولین کاری که می کند( تا اینجا امام چهار تا اولین کار کرده است) این است که دراویش، شیعیانی بی تقوا، شیعیان فاسد، آخوندهای فاسد، و پیروان احمق آنها را از بین می برد.

ما: یعنی تقریبا یک سه چهار میلیون ایرانی و لبنانی باقی می مانند. و خود حضرت مهدی. که این افراد شامل آقای احمدی نژاد و محسن رضایی و کدیور و موسوی و کروبی و بقیه هم می شود. همچنین شامل افرادی مثل آقای جوانفکر و لاریجانی و غیره.

فاطی: اتفاقا اولین کاری که [ایذا] امام می کنند، این است که ریشه این منافقین را می کنند، کسانی که خودشان را مسلمان و پیرو ولایت نشان می دهند و دروغ می گویند، مگر همین آقایی که کاخ سه میلیارد دلاری( خبرنگار توضیح می دهد سه میلیون دلاری) چه فرقی می کند کاخ سی میلیون دلاری( خبرنگار مجددا توضیح می دهد که سه میلیون و سی میلیون خیلی با هم فرق دارند.): بله، کاخ سه و نیم میلیون دلاری، چون من مطمئنم حداقل نیم میلیون دلار وسایل آشپزخانه برای آن خریده اند. مگر همین اختلاس گران کثیف تا یک هفته قبل با چفیه پشت رهبری نماز نمی خواندند؟ امام گردن آنها را زودتر از همه می زند. اینها منافق اند، همان هایی که در سوره بقره در موردشان گفته شده: و اذا لقواالذین آمنوا قالوا آمنا و اذا خلوا علی شیاطینهم قالوا انا معکم. منافق اینها هستند. امروز با ولی فقیه هستند، فردا با دولت کانادا.

ما: یعنی حدود چهارصد پانصد هزار نفر از مومنین باقی می مانند مثل سردار نقدی و طائب و رادان و مصباح و احمدی نژاد و جنتی و خزعلی و فرماندهان سپاه و محصولی و غیره که اینها باقی می مانند.

فاطی: البته خدا می داند، از وضع خیلی از سردارانی که میلیارد میلیارد پول و ویلا دارند و دو تا و سه تا و چهار تا زن دارند و دو تا و سه تا گذرنامه دارند ممکن است ولی فقیه بخاطر رافت اسلامی و مصلحت و بصیرتی که ایشان برای حفظ نظام دارند، صرف نظر کنند، ولی امام زمان امکان ندارد، یک ذره هم صرف نظر کنند. من ایشان را می شناسم، مطمئنم، همه اینها که جای مهر روی پیشانی شان است و توی قلب شان جایگاه شیطان است، خدا می داند، من با زنهای آنها حرف زدم، می دانم چه بی شرف هایی هستند، اینها را امام همان اول گردن شان را می زند.

ما: یعنی احتمالا شاید پنج تا ده هزار نفر همراه آقا امام زمان بمانند، کسانی مثل شما و خانواده و رهبر معظم انقلاب و خانواده شان و ….

فاطی: اگر پنج تا ده هزار نفر بودند که غصه ای نبود. همین الآن اگر جمهوری اسلامی پول ندهد، طرفداران فقیه را حج و سوریه نفرستند، به آنها خانه و امکانات ندهند، معلوم نیست 300 نفر هم باقی بمانند.

ما: یعنی قرار است انشاء الله امام زمان آمدند، جز دویست سیصد نفر بقیه از بین بروند، فقط شما می مانید و …..

فاطی: من که فکر نمی کنم چون من واقعا هیچ وقت قابل این چیزها نبودم، آدم از خودش خبر دارد، من مطمئنم اولین کاری که امام می کند این است که می گوید: زنک! اینهمه خودنمایی کردی و هی حرف نامربوط زدی، یک مشت آدم منحرف را به عنوان معجزه هزاره معرفی کردی، پس چه شد؟ و زودتر از همه گردن من را می زند.

ما: غلامحسین چی؟

فاطی: او را که خودم یک روز قبل از اینکه بمیرم خودم گردنش را می زنم، چشمش مدتهاست دنبال یک زنیکه است و یک بار هم …. فقط منتظرم مهدی بیاید، یک بلایی سرش بیاورم.

در همین حال خبرنگار ما از ترس شروع می کند به بیرون آمدن، فاطی عصبانی شده و دارد به غلامحسین فحش می دهد، وسط حرفهایش گاهی کلماتی مثل فائزه و پسته و هاله و چاوز و دوچرخه و این جور چیزها شنیده می شود.