دیوار کشی میان ایران و دیگران

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

به نظر مطلعان “خیابان” و با تایید “دخمه” حکومت اسلام حق دارد میان خودش و عربستان سعودی و قطر دیوار بکشد. این دو کشور چه حقی دارند که منافع ملی شان مخالف منافع جمهوری اسلامی باشد. البته لزومی ندارد بین ایران و بحرین و امارات دیوار کشیده شود، چون روی آب که نمی شود دیوار کشید و خیابان و دخمه این را نمی دانند چون جغرافیایشان مانند رییس جمهورشان است که بریتانیا را جزیره ای در غرب آفریقا می دانست. اما بالاخره هر کاری کنی این تعارض منافع سعودی و قطر با منافع خیابان پاستور را نمی توان انکار کرد. به نظر “خیابان” و با تایید “دخمه” دعوا میان ایران با مصر و ترکیه هم تا اطلاع ثانوی باید وجود داشته باشد و قابل فهم است، بالاخره ترکیه خطری برای اسلام محسوب می شود چون شهروندی داشته به نام آتاتورک که با رضاقزاق ملاقات داشته، و مصر هم که سی سال قبل یک مسلمان، رئیس جمهورش را کشت و طفلکی را اعدام کردند و طبیعی است که ما از آن موقع با خیابان وزرا و پارک ساعی و تمام مکان های اطرافش دشمن شدیم چه رسد که تازگی ها دانشمند محترم خسرو معتضد کشف کرده که مرکز فرهنگی جاسوسی ایران و آمریکا هم در همین خیابان بوده، چه رسد به این که مصر چهل سال قبل با اسرائیل دست داده پس به فرموده “دخمه شرقی” که دبیرکلش استاد بزرگ جوادلاریجانی است دیگر لزومی ندارد با کشوری مثل مصر رابطه خوبی برقرار کنیم، باید دیوار بکشیم البته دیروز کسی به دفتر بین المللی بیت رهبری خبر داده که مصر هم همسایه نیست که بین مان دیوار بکشیم. بنا براین دولت بهتر است یک دیوار به دولت برادر چین سفارش دهد که دور جمهوری اسلامی بکشد. چون بین ایران با پاکستان هم باید دیوار بکشیم، مگر نه که پاکستان محل نفوذ تروریست های بین المللی و عناصر ضدانقلاب است. کویت و قطر و یمن هم که تکلیف شان معلوم است، یکی شیعیان را می کشد، آن دو تا هم که با آمریکا رفیق شخصی هستند. جمهوری آذربایجان هم که اصلا کشور نیست. با اسرائیل رابطه دارد و پان ترکیست هم هست، بدتر از همه اروویزیون برپا می کند با خانم های خوشگل لخت لخت لخت، معلوم می شود چشم طمع به ناموس اسلامی ایران دارد.. اصلا اگر درست نگاه کنید، اغلب کشورهای اسلامی جز سوریه که همه چیزش خوب است، و فلسطین که هر وقت لازم شد ایران برایش سیاست تعیین می کند، همه شان یا دشمن قطعی اسلام هستند یا دشمن دلاوران اسلام. بالاخره دیوار لازم دارند. تازه دیروز شریعتمداری که حاج قاسم را کشف کرده و در تیتر اندازه ۱۸۰ نوشته حاجی باز هم آمریکا را تحقیر کرد، تحلیل گذاری کرده که مواظب دسیسه ها باشید چون ما چندان به بشار اسد هم اعتماد نداریم چون تازگی ها برادران سایبری کشف کرده اند که یک زمانی باد زده زیر دامن همسرش که اتفاقا چادر هم سرش نبوده و روبنده و حجاب برتر هم نداشته و همه جای ناموس اسلامی رفته هوا، و این بشار که بیخودی بهش دل خوش کرده بودیم، نکرده همان شب طرف را در وان اسید سولفوریک حل کند.

اما الان از خیابان پاستور خبر دادند که موضوع “دش ش ش ش ش من” پیچیده تر از این حرف هاست و طرح ها را متوقف کنید، آقا استخاره کرده اند و همین فرداست که با تفسیرهای خود پشت دشمن را به خاک برسانند و این دفعه هم تحقیرش کنند.– البته اوباما تحقیردانش دیگه درد گرفته از بس برادر قاسم و برادر حشین ژان کیهان تحقیرش کردند.

تحلیل جدید خیابان پاستور که از اثر جنس های رسیده از کرمان است نشان می دهد که ما با دولتهای اسلامی مانند چین و ونزویلا و نیکاراگویه و گینه بیسایو که مشکلی نداریم. اگر مشکلی داریم با نامسلمان هایی مانند پاکستان و مصر و قطر و بحرین و آذربایجان و این هاست. با صادر شدن این فتوا همه امت انگشت به دهان شدند که چطور تا به حال فکر این را نکرده بودند و قرار شد یک هفته برای سلامتی آقا بروند شمال و ادارات و مدارس تعطیل باشد به خصوص که فرموده اند بهترین کار این است که جمهوری اسلامی تلاش کند که به جای رابطه با دولتهایی که خودش بین خودش و آنها دیوار کشیده، با ملت های نامسلمان رابطه برقرار کند. یعنی دولتهای اسلامی مهم نیستند، ملت های نامسلمان مهم اند. و اگر فضولی پرسید از کی تا به حال اصلا ملت ها مهم شده اند، در جواب مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنید و بگویید اگر پاستور و دخمه شرقی و غربی تصمیم گرفته اند که در ایران ملت اصلا مهم نباشد و فقط حکومت مهم باشد، به خودشان و خودمان مربوط است و به احمد شهید نیامده که در آن دخالت کند. به معنای دقیق که این دقیق را هم آیت الله دقیانوسی دبیر شورای نگهبان پیدا کرده از این پس وقتی دولت ایران می خواهد با کشورهای اسلامی برخورد کند، باید با ملت های مسلمان رابطه برقرار کند، ولی دولتهای اسلامی یا ملت های مسلمان وقتی می خواهند با ایران رفیق شوند، باید با دولت ایران رفیق شوند.

بعد از آماده شدن دیواری که به برادر چین سفارش داده شده یک دیوار بلند کشیده می شود بین ایران و همه کشورهای اسلامی و در نتیجه برای برقراری ارتباط با ملت هایی که پشت دیوارها هستند، هی باید برویم بالای دیوار و یواشکی از دیوار بپریم آن طرف. همین می شود که مقام معظم رهبری فرموده است که “حج بهترین فرصت برای مقابله با دیوارکشی میان ایران و دنیای اسلام است.” خوب! مرد حسابی! خودت دیوار کشیدی، دیوار نکش که مجبور نشوی بعدا با آن مقابله کنی.

 

چرا متحد نداریم؟

اعلام شد که یک خانواده چهار نفره معمولی ایرانی برای اینکه یک خانه معمولی ۶۰ متری بخرد باید ۸۴۰ ماه یعنی هفتاد سال ماهی ۳۰۰ هزار تومان پول پس انداز کند تا خانه بخرد. یعنی یک خانواده ایرانی وقتی با پول کارش می تواند خانه بخرد که اگر منظم پس انداز کند، وقتی زن و شوهر به سن جنتی رسیدند و شدند نود ساله تازه می توانند خانه بخرند، که در آن حالت هم قاعدتا باید خانه را بفروشند و قبر بخرند. از طرف دیگر اعلام شد که ثروت یک آقایی به نام حسین هدایتی که ظاهرا دوست پسر آقای بابک زنجانی بوده به اندازه ۸ هزار میلیارد تومان است، به ایشان و دولت احمدی نژاد که باعث شد ایشان بتوانند میلیاردر شوند و به شعار فقط و فساد و تبعیض، احمدی نژاد بپاخیز تجلی عینی ببخشند تبریک می گوئیم. اعلام هم شد که در ایران ۲۶ درصد افرادی که بالای ۲۵ سال دارند بی سواد هستند، و وزیر کار هم اعلام کرد که هفت میلیون نفر در ایران در فقر شدید هستند. و اعلام هم شد که تعداد تخلفات بورسیه دولت احمدی نژاد ۲۰۰۰ مورد است. و سردار سلامی هم اعلام کرد که ایران حتی یک متحد متعهد هم در دنیا ندارد. خوب، حالا با این همه مشکل باید چه کنیم؟ اصلا مسئله اصلی ما چیست؟

حسین انصاریان گفت: “بدحجابی بدترین بلا را بر سر مردم آورده است.” دقت می کنید! الآن تمام فقر مردم، تمام فساد اداری، تمام انزوای سیاسی، همه اش بخاطر بدحجابی است. اگر همه زنان چادر بپوشند، هم بی سوادها کم می شوند، هم تورم می آید پائین، یک دفعه به چشم برهم زدنی هفت میلیون از زیر خط فقر پرت می شوند بالای خط فقر و همه مشکلات حل می شود. خواهر من! حجابت را درست کن. برای چی باعث فقر و فساد و تبعیض و بدبختی مردم می شوی. راه به این سادگی هست، ولی ما این همه بی دقتیم. حله؟