باشگاه ابومسلم مشهد کلانتری شد

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» جنگ بین سرداران

در اوضاع آشفته این روزهای  کشور، فوتبال همچنان جایگاه ویژه ای دارد. جنگ میلیارد تومانی سرداران سپاه برای تصاحب  باشگاه ابومسلم خراسان و ادعاهای مصطفی بنی اسد، قاسمی، ناصر شفق و… هنوز به نتیجه نرسیده بود که این باشگاه توسط نیروی انتظامی مشهد تصرف شد. اما این خبر وقتی کامل شد که خبرگزاری فارس، وابسته به دولت احمدی نِژاد دیروز عنوان کرد که ساختمان باشگاه ابومسلم به کلانتری تغییر نام داد!

در این خبر آمده است: “ماموران نیروی انتظامی خراسان رضوی که دیروز اقدام به تصرف ساختمان باشگاه ابومسلم باعنوان مالکیت کرده بود، صبح امروز تابلوی سرکلانتری فرماندهی انتظامی را به ‌جای تابلو باشگاه نصب کردند.”

گفتنی است که باشگاه ابومسلم بعد از انقلاب به نیروی انتظامی تعلق گرفت و به دنبال اعلام منع ورزش قهرمانی در نیروهای انتظامی توسط دولت احمدی نِژاد،  باشگاه قدیمی و ریشه دار پاس به شهرداری همدان هدیه شد و باشگاه ابومسلم به سرداران سپاه.

خبرگزاری فارس در خبر دیروز خود نوشت که سردار مصطفی بنی اسد، رییس هیات مدیره این باشگاه تلفن همراهش را خاموش کرده، اما یک منبع آگاه در این باشگاه در مورد وی گفته است: “ما نیز از وجود وی بی‌خبریم اما گویا او هم اکنون برای یافتن اسپانسر، در تهران به ‌سر می‌برد.”

این مقام آگاه، که خبرگزاری فارس نوشته است “او نمی خواست نامش فاش شود”همچنین گفته: “ماموران نیروی انتظامی به ما اجازه نمی ‌دهند تا به داخل باشگاه رفته و وسایل خود را خارج کنیم.”
روز دوشنبه مصطفی بنی ‌اسد، رئیس هیات مدیره باشگاه ابومسلم تاکید کرده بود: “تا امروز از نیروی انتظامی مهلت گرفته‌ام تا نسبت به روشن شدن وضعیت این باشگاه با مسئولان نیروی انتظامی مذاکره کنم.”