احیای خانه احزاب منتفی شد

نویسنده

رئیس دومین دوره شورای مرکزی خانه احزاب گفت:در جلسه‌ای که احزاب با وزیر کشور داشتند، بنده نیز بودم و صحبت هم شد، آنجا گفته شد که آن خانه احزاب منتفی شده است و امکان احیای آن دیگر وجود ندارد و باید بنیان جدیدی در نظر گرفته شود.

حسن غفوری‌فرد رئیس دومین دوره شورای مرکزی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه الان کمیته اجرایی احیای خانه احزاب وجود ندارد، اظهار داشت: کمیته اجرایی احیای خانه احزاب منتفی شده است، زیرا احزاب اصولگرا با آن موافقت نکردند و ما اگر بتوانیم موافقت احزاب اصولگرا را بگیریم بعد باید طرح جدیدی را طراحی کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شنیده می‌شود برخی از اعضای کمیته اجرایی احیای خانه جلسات این کمیته را تحریم کردند گفت: قرار بود پیگیری تشکیل خانه احزاب با بنده و آقای موسوی تبریزی باشد و در واقع کار اصلی ما دو نفر بود، حالا دیگران تحریم کنند یا نکنند مهم نیست. اصل کار این بود که بنده و آقای موسوی تبریزی پیگیری کنیم و جلساتی نیز داشتیم که دوستان دیگری هم تشریف می‌آوردند و پیگیری هم کردیم ولی چون احزاب اصولگرا موافقت نکردند امکان ادامه آن جلسات فعلا نیست.