اسید پاشی اسرائیلی ها در اصفهان

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

یکی از نمایندگان مجلس گفته که “اسیدپاشی در اصفهان باید از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد، چون ممکن است دستهای پشت پرده سیاسی اطلاعاتی بیگانه در این پدیده شوم دخالت داشته باشد.” یکی دیگر از مسئولان اصفهان نیز گفته که اسیدپاشی در مورد زنانی صورت گرفته که بعضی از آنها متاهل بودند و به همین دلیل ممکن است این کار انگیزه شخصی و خانوادگی داشته باشد. یعنی کسی که اسیدپاشی کرده، اول روی صورت یکی از اعضای خانواده خودش اسید پاشیده، بعد برای حفظ خانواده های دیگر این کار را در بقیه خانواده هایی که نمی شناخته هم انجام داده است. سپاه پاسداران اصفهان نیز اطلاعیه ای داده است که در آن گفته با تمام نیرو با اسیدپاشی مقابله می کند. احتمالا تا هفته دیگر نیروی هوایی هم به اسیدپاشان اخطار می دهد و تعدادی ضدهوایی برای مبارزه با اسیدپاشی نصب می کند، نیروی دریای سپاه هم تا دو هفته دیگر جلوی اسیدپاشی در خلیج فارس را می گیرد، سپاه قدس هم سعی می کند با اسیدپاشی فلسطین در لبنان مبارزه کند. یعنی اینقدر قضیه سخت است؟ همین دو نماینده دیوانه اصفهان، یعنی نیره اخوان و شوهرش حسن کامران را دو ثانیه در یک اتاق بنشانند و بگویند اسامی اسیدپاشان را بگوید و شماره موبایل شان را بدهد. آنها هم دست کنند توی جیب شان و دفتر تلفن را در بیاورند و شماره تلفن و اسامی آنها را بدهند. نه احتیاج به مانوور است، نه لشگر کشی. اصلا انگار چیز عجیبی است. باند کمیل کاوه سالها در اصفهان چنین کارهایی کردند و دو کلمه از این آقای کمیل کاوه اگر بپرسند احتمالا یا خودش خبر دارد یا داداش اش.

البته دلایل روشن دیگری هم هست که نشان می دهد که انصار حزب الله اصفهان این کار را کرده است، اول اینکه گفته شده این کار توسط اراذل و اوباش انجام شده است، و انصار حزب الله اصفهان هم اراذل و اوباش را سازماندهی می کند، دوم اینکه گفته شده این کار علیه زنانی با لباس و حجاب عادی صورت گرفته و طبعا همین نشان می دهد که کار انصار حزب الله است، سوم اینکه گفته شده که این کار توسط تبهکاران صورت گرفته و تبهکارتر از این گروه کسی وجود ندارد، چهارم اینکه گفته شده این یک جنایت کثیف است، معمولا خلافکاران اصفهان فقط جنایات تمیز را انجام می دهند و جنایات کثیف مسئولیت انصار حزب الله اصفهان است، پنجم هم اینکه گفته شده این کار به نفع سرویسهای اطلاعاتی استکباری و اسرائیل است، و معمولا در اصفهان هیچ کس بطور تخصصی جز انصار حزب الله کاری را انجام نمی دهد که کاملا در جهت منافع سرویس های اطلاعاتی استکباری و اسرائیل باشد. ششم اینکه آقای شوهانی نماینده مجلس گفته این کار شبیه کارهای داعش است و انصار حزب الله تنها گروهی است که در اصفهان سالهاست موفق شده ابتکاراتی در حد داعش داشته باشد. و از همه مهم تر اینکه تا به حال کسی نه دستگیر شده و نه شناخته شده، و تنها گروهی که در اصفهان می تواند هر کاری دوست داشت بکند و هرگز دستگیر نشود، همین باند انصار حزب الله است.

احمد شوهانی نماینده مجلس هم گفته “اسید پاشی به اسم شرع قابل توجیه نیست.” من فکر کنم قابل توجیه باشد. وقتی به اسم شرع می شود ملت را با مشت و لگد کتک زد، یا در کرمان آنها را بکشند، یا در خمینی شهر به آنها تجاوز کنند، یا در تهران با گاز اشک آور و شوکر شریعت را اجرا کنند، یا در کهریزک شرع مقدس را با بطری و باتوم به نهاد جامعه حقنه کنند، لابد با اسید هم می شود. بقول رضا مارمولک “راههای رسیدن به خدا که یکی دو تا نیست.” اسید هم یک راه است.


انقلاب جنسی و ضد انقلاب جنسی

آقای ابراهیم فیاض که سالهاست به مطالعه جنبش های اسلامی از طریق بررسی خشتک امت شهیدپرور می پردازد و مطالعات گسترده ای در مورد مسائل جنسی و بی ناموسی دارد، در همین چند روز گذشته گفته که “انقلاب جنسی در انتظار جامعه ایران است.” و تاکید کرده که “در صورت وقوع چنین انقلابی کلیه هنجارهای جنسی نابود خواهد شد.” البته من هم با ایشان موافقم، فقط دعوا بر سر این است که آیا این انقلاب جنسی بعدا رخ خواهد داد، یا مدتهاست که شروع شده و رخ داده و حالا در حال انجام است؟ طلاق که هر روز زیاد می شود، ازدواج هم که تبدیل به یک اتفاق کمیاب تاریخی شده، هشتاد درصد دختران دبیرستانی که در دوره دبیرستان با جنس مخالف رابطه دارند، سن فحشا که به زیر هجده سال کشیده شده. ارتباط زن و مرد متاهل با دیگران یک اتفاق معمولی است و اگر کسی نداشته باشد باید به او جایزه اخلاق داد، ماشاء الله هموطنان عزیز هم که در تولید ادبیات غنی پورنوگرافی از پیشتازان در اینترنت هستند. از اینها گذشته می گویند “مامان را ببین، دختر را بگیر” حکومتی که از سرتاپایش فساد مالی و سیاسی و اخلاقی می ریزد، لابد مردم هم همین می شوند. بالاخره نمی شود که یک حکومت فاسد داشته باشیم و ملت همه دسته گل.

بالاخره مردم برای تفریح می خواهند بروند کنسرت کیتارو، کیتارو هم البته دستشان درد نکند، برایش در وزارت کشور چهار بار برنامه گذاشتند، شب آخر را هم که قرار بود برنامه گذاشته شود، کمیته اماکن با برگزاری آن مخالفت کرد. حالا خوب است این یکی اسم کارش جاده ابریشم است و کلی به ما حال داده، ما هم که دشمن خودمان. طرف هم می خواسته برود کنسرت کیتارو مانده علاف، حالا کجا برود؟ می رود سینما. بسیج دانشجویی چهل دانشگاه طی نامه ای سرگشاده به جنتی نوشتند که هنرمندان “بی حیایی” را ترویج می کنند و باید جلوی آنان گرفته شود. و گفتند “آیا معنی مدیریت جهادی در سال اقتصاد و فرهنگ، حمایت از کنسرت‌های تکخوانی زنان آوازه‌خوان و حرکات موزون و رقص باله در حضور مردان است؟!” آخر جمله شان هم دویست تا علامت تعجب کوبیدند جهت اثبات سخنان خودشان، آقای سالک هم گفته وزارت ارشاد باید مانع اکران شدن هشت فیلم سینمایی بشود. همین آقای سالک هم گفته که “سانسور قانون است.” بسیار خوب! ملتی که نتوانستند کنسرت کیتارو و کنسرت رسمی زنان را بروند، سینما هم نمی توانند بروند، چون سانسور قانونی است. حالا باید چه کنند؟ می توانند بروند کتاب بخوانند، کتاب “کلنل” دولت آبادی و کلی کتابهای دیگر هم که هنوز مجوز ندارد و یک سال است که کلید روی میز است و کتاب پشت در قفل، پس بی خیال کتاب، آدمهایی که نه کنسرت دارند، نه فیلم، نه موسیقی، می خواهند بروند در اینترنت زندگی مجازی کنند، وایبر و فیسبوک هم که هزار تا فیلتر دارد، توی خیابان اصفهان هم که راه بروی اسید می پاشند. می خواهی کار هم که بکنی همین دو روز قبل نمایندگان مجلس لایحه آماده کردند که اختلاط زنان و مردان در محیط کار ممنوع است. حالا چکار کنند؟ من که پیشنهاد خاصی ندارم، ولی ظاهرا کسی منتظر پیشنهاد من نمی ماند، می شود همین انقلاب جنسی، وقتی قرار نیست مردم با فرهنگ و هنر زندگی کنند، می روند سراغ اولین تفریح تاریخ بشر و همینجوری یواش یواش انقلاب می کنند. حالا برو انقلاب را جمعش کن.

 

مشکل اصلی مذاکرات خامنه ای است

نه اینکه بخواهم بگویم آقا دلیل اصلی همه مشکلات ایران است. لزومی نیست من بگویم. این موضوع مشخص است. تایم نوشته که مشکل اصلی مذاکرات علی خامنه ای است. باز خدا را چهل سانت شکر که عامل مشکلات اقتصادی کشور رئیس جمهور از همه نزدیکتر به خامنه ای نبوده، و خدا را پنجاه سانت شکر که مانع کارهای دولت روحانی شخص شخیص رهبری نیست و خدا را شصت سانت شکر که آقا هر روز فرت و فرت علیه روانشناسی و حقوق و جامعه شناسی و سایر علوم انسانی نطق نمی کند، و خدا را هفتاد سانت شکر که آقا هر روز درباره فرهنگ و ادبیات نطق نمی کند و از زمان ولادت تا شهادت هر روز نگران فرهنگ کشور نیست و خدا را هشتاد سانت شکر که آقا هر روز یک نظریه جدید درباره تولید موشک و پیشرفت فضایی کشور نظر نمی دهد و خدا را نود سانت شکر که عامل اصلی مشکلات قضایی کشور شخص رهبری نیست. حالا ما هی متر متر شکر کنیم، آقا هم کیلومتر کیلومتر برای ما مشکل ایجاد کند.