«کتابنامه» هم تعطیل شد

نویسنده

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «کتابنامه» با اعلام خبر توقف پخش این برنامه که در دو سال گذشته و با هدف معرفی و تبلیغ کتاب در کشور تولید می‌شد، جایگزین شدن برنامه «کاغذ رنگی» را به جای «کتابنامه» رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «کتابنامه» یکی از معدود برنامه‌های صدا و سیما هم که با هدف معرفی و تبلیغ کتاب‌ تولید می‌شد، به محاق رفت. این برنامه ۱۲ دقیقه‌ای که تا ۶ روز پیش هر روز سه نوبت از شبکه چهار سیما پخش می‌شد، تعطیل شده است.

مطابق اعلام سایت این برنامه، پدید‌آورندگان کتاب با مبلغی در حدود هزینه تولید برنامه، می‌توانند به مدت چهار دقیقه از این تریبون برای تبلیغ انواع کتاب‌هایشان در زمینه‌های گوناگون استفاده کنند؛ در بخشی از این چهار دقیقه متولی کتاب یا کسی به پیشنهاد او توضیحاتی ارائه می‌کرد و متن تبلیغی پیشنهادی هم در یک صفحه، کتابنامه را در ارائه بهتر کتاب کمک می‌کرد. کتابنامه از مراسم مرتبط با کتاب‌های ناشران نیز گزارش تهیه می‌کرد.

«علیرضا حائری» تهیه کننده برنامه «کتابنامه» ضمن اعلام و تائید خبر تعطیل شدن این برنامه به خبرنگار مهر گفت: مدیر جدید شبکه چهار این تصمیم را گرفته و گفته که این برنامه فعلاً پخش نشود. درواقع به ما گفته شده که فعلا تولید نکنید و ما هم دست نگه داشته‌ایم. توضیحی درباره علت متوقف شدن تولید برنامه «کتابنامه» داده نشده و من هم هنوز علت آن را نپرسیده‌ام البته به زودی این کار را انجام می‌دهم.

کلمه