هلال شیعه

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

یعنی اگر آخرش سر همه ایرانی ها را برای هلال شیعی نبریدند، باید خدا را صد بار دعا کرد. محض رضای خدا وقتی می خواهید دعا کنید، از خدای مسلمان ها چیزی نخواهید، او خودش هنوز نمی داند شیعه است یا سنی یا زیدی یا اسماعیلی یا یک چیز دیگر. از همان خدای کلی درخواست کنید که هنوز موضع سیاسی و ژئوپلیتیکی ندارد.

سردار محمد علی جعفری دو روز قبل به نیابت از اسرائیل، عربستان، تام کاتن، نتانیاهو، اردوغان و سایر کسانی که می خواهند ثابت کنند ایران در حال تشکیل یک ارتش شیعه در یمن و عراق و عربستان و سوریه و بقیه جاهاست، خیلی راحت، شیک، خونسرد، اعلام کرده که “هلال شیعی در حال شکل گیری است.” و اضافه کرده که “۲۰۰ هزار نیرو در عراق و سوریه از سوی جمهوری اسلامی بسیج شدند.” البته رمضان شریف( ابوشریف سابق) گفته که سخنان محمد علی جعفری تحریف شده و اینها سناریوهای تبلیغاتی شکست خورده دشمن است.

من نمی دانم چرا هر کاری این “دشمن” می کند، آخرش می بینیم کار خود حکومت است و باز هم تا دو دقیقه حرف نزدیم، فورا یک گاف دادند، همیشه هم می گویند سناریوی شکست خورده است. اگر شکست خورده است، پس چرا هی آنها برنده می شوند و ما ضربه می خوریم. با این سرداران سپاه، اعم از نقدی و جعفری و بقیه، ایران به هیچ دشمنی نیاز ندارد. یعنی اسرائیل و جمهوریخواهان آمریکا خودشان هر هفته وامی مانند که چطوری کسانی که باید جلوی ناامنی کشور را بگیرند، خودشان ناامنی را ایجاد می کنند. آقا! حرف نزن، نمی میری که! هر یک کلمه ای که این سردار جعفری حرف می زند، دو تا حمله جدید علیه ایران شکل می گیرد. یکی این را از برق بکشد بیرون!

 

استقلال قوا خیلی مهم است

حالا خوب است هفته ای هشت بار قوه قضائیه برای استفاده از موبایل و تانگو و فیسبوک و وایبر برنامه ریزی می کند و خودش هم آن را اجرا می کند و بدون نیاز به هر قوه دیگری هم قانونگذاری می کند، هم اجرا می کند و هم مجازات می کند. محسنی اژه ای دیروز از مقامهای وزارت کشاورزی خواسته اگر متخلفان ساخت و سازها وثیقه ای دارند، آن را توقیف و یا ضامن ها را تحت تعقیب قرار دهد. یعنی وزارتخانه قوه مجریه باید “توقیف” و “تعقیب” کند. اصلا چرا وزارت مسکن خودش متهمان را دستگیر نمی کند، برای چی بانک مرکزی خودش بدهکاران بانکی را دستگیر، بازجویی، زندانی، وادار به اعتراف و محکوم نمی کند. کاری که ندارد، همین سردار نقدی تا به حال حتی موقعی که خودش هم رئیس باند کلاهبرداری بوده، ده تا پلیس مخفی و دادگاه تشکیل داده، کاری ندارد.

قوه قضائیه گفته که این مسئولان بانک مرکزی از ما خواستند بدهکاران بانکی را تحت تعقیب قرار بدهیم و سئوال کرده که اصلا از همان اول چرا گذاشتند، بدهکاران بانکی شکل بگیرند. یعنی آدم دهانش سه متر بازمی ماند که آقای محسنی اژه ای یک طوری حرف می زند، انگار همین نیم ساعت قبل در ژنو به دنیا آمده، در زوریخ به مدرسه رفته و کلا تربیت شده سوئیس است و خبر ندارد در این مملکت چه اتفاقاتی در این ده سال گذشته رخ داده و جوری حرف می زند انگار بدهکاران بانکی و خلافکاران مالی فامیل یکی دیگر هستند. در همین جا برخی دلایل برای تشکیل بدهکاران بانکی و پیگیری نشدن جرایم شان را خدمت امت شهیدپرور عرض می کنم:

یک، رئیس جمهور سابق خودش دستور داده که به این افراد میلیارد میلیارد وام بدهند، آنهایی هم که وام گرفتند، اعضای کابینه بودند، کسی هم که وام داده خودش عضو کابینه بوده، از این جیب ملت پول برداشتند، گذاشتند توی آن جیب خودشان. یکیشون که کمتر گرفته بود الان در زندان است

دو، نمایندگان مجلس هیچ مخالفتی با بدهکاران بانکی نداشتند، چون یا خودشان جزو آنها بودند، یا خودشان از رئیس بانک و معاون رئیس جمهور پولی گرفته بودند که بدهکاری بانکی نبود، چون پول را می گرفتند و دیگر پس نمی دادند، بعدش هم که دولت تصمیم گرفت به پول های کثیف رسیدگی کند، مجلس غیور با کمال شهامت بپاخواست و تصویب کرد که اصولا هر پول کثیفی جزو حیثیت نظام است و هر کس درباره آن حرف بزند خر است و کلا بروید جلو بوق تان را بزنید.

سه، قوه قضائیه هم که باید به مشکل بدهکاران بانکی رسیدگی باید می کرد، فعلا داداشش پرونده دارد و هیچ علاقه ای به این جور کارها ندارد، آدم بیکار است زمین مردم را از داداشش بگیرد بدهد دست یک مشت غریبه؟

چهار، تازه اگر خدای نکرده قوه مجریه و قوه قضائیه و قوه مقننه سه تایی تصمیم می گرفتند که یک دزدی را پیگیری کنند، بلافاصله رهبری یک دفعه ندا در می داد که “کششششش” ندهید. یعنی چه که هی دنبال بدهکار و مفسدمالی می گردید. مفسد مالی که فتنه گر و ضدانقلاب و اصلاح طلب و مخالف نباشد را باید بوسید و گذاشت روی چشم، چرا تعقیبش می کنید.

حالا هم که قوه قضائیه به دولت گفته که خودتان دستگیر کنید، وثیقه را مصادره کنید، محاکمه کنید و از این به بعد اعدام مفسدین اقتصادی هم وظیفه وزارت مسکن و شهرسازی است، مملکت قوایش مستقل است و هی نباید توی کار همدیگر دخالت کنیم. راستی حرف تخلف های کشاورزی را زدید یاد داداش جوادشون افتادم، حالش چه چطوره. هنوز در فاز ما زندانی نداریم است… ها… ها

 

راه قدس از اینوره، از اون وره!

آدم در این مملکت تکلیف ندارد، ده سال تقی به توقی می خورد هر کسی با حکومت مخالفت کند، می شود عوامل مزدور صدام یزید کافر، دو سال بعد اوضاع عوض می شود، همه مخالفان کشور می شوند عناصر مزدور آمریکا که از جورج سوروس پول می گیرند. بعد یک دفعه با انگلیس دعواشان می شود و بی بی سی فارسی راه می افتد، همان هایی که مزدور آمریکا بودند، می شوند جاسوس اینتلیجنت سرویس و عوامل استعمار کهن و روباه پیر. بعد که تصمیم می گیرند سفارت انگلیس را باز کنند یک دفعه همه مزدوران انگلیس می شوند جاسوسان اسرائیل. حالا هم که دو هفته است همه جاسوسان اسرائیل شدند عوامل مزدور عربستان سعودی. فردا یک دفعه می بینی رابطه با عربستان سعودی خوب شد و یکی در نیجریه دو تا فحش به رهبر معظم داد، یک دفعه همه می شوند جاسوسان نیجریه. هفته قبل در نشریات برادران امت شهیدپرور نوشتند که شاهین نجفی عامل مزدور عربستان سعودی است. این شاهین نجفی که اگر پایش به عربستان سعودی برسد جیک ثانیه او را می اندازند توی گوشت چرخ کن و باهاش همبرگر مش دونالد درست می کنند.

بیست سال راه قدس از کربلا می گذشت، هی ملت ایستاده رفتند کربلا، خوابیده برگشتند، دیروز هم حاج آقا پناهیان گفته از امروز “راه قدس از مکه و مدینه می گذرد.” حالا مشکلات سیاسی هیچی، شما که نمی توانی هی تابلو بزنی از طرف شرق که بروی قدس، بعد تابلو را برداری بزنی غرب که حالا از این طرف بروید قدس. فردا هم می خواهند بگویند راه قدس از نیجریه می گذرد. من نمی دانم چرا مستقیم نمی روند قدس، هی می پیچانند، آقا! راهت را برو، چرا هی دور می زنی؟