اسرار کائنات در راز حافظ

نویسنده

» معرفی تازه‌ترین آثار الکترونیک

 

ای‌بوک/ آثار الکترونیک – بهاره خسروی: انتشارات الکترونیک، دیگر بخشی از فرهنگ ایران شده است. دو انتشارات بزرگ در پاریس و لندن و چند انتشارات کوچکتر در نقاط مختلف دنیا، کتابهای فارسی را به شیوه نوین منتشر می کنند.

صفحه ای بوک هنر روز، به معرفی هفتگی این کتاب‌ها اختصاص دارد. ناشران و پدید آورندگانی که قصد معرفی کتاب خود را در این صفحه دارند، می توانند با این نشانی تماس بگیرند:

honarrooz(at)gmail.com

 

اسرار کائنات

نویسنده: پرویز امیری

ناشر: تنفس

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴

۱۴۲ صفحه

قیمت: 6,99€

هوا گرگ‌ومیش بود و خورشید بی‌صبرانه منتظر طلوع. سیاهی خوب می‌دانست دیگر وقت رفتن است اما می‌خواست خود را به بی‌خیالی بزند و کمی دیگر هم بماند. صبح بود. نسیم خنک سحرگاهی با هزار زحمت خود را از لای پنجره‌ی نیمه‌باز وارد خانه کرد. از پاسیو گذشت و به پنجره‌ نگاه کرد که با وسواس خاصی انتخاب شده بود. شیشه‌های رنگی و مشبک پنجره‌ی وسطی اتاق پذیرایی را از پاسیو جدا می‌کرد. سقف‌ها با دقت خاصی گچ‌بری شده بود. گچ‌بری‌‌ها آماده‌ و کارخانه‌ای نبودند؛ حرف می‌زدند، احساس داشتند. دست هنرمندی آن‌ها را با ظرافت و زیبایی ساخته بود و چه‌قدر به قرنیز‌های گوشه‌ی دیوار می‌آمدند.

فضای خانه نیمه‌روشن بود. مبلمان چوبی و آینه‌ی‌ روی دیوار، با گچ‌بری‌های منحصر‌به‌فرد، از اتاق‌ نشیمن تابلویی بی‌نظیر می‌ساخت. کنار اتاق راهرویی کوچک و باریک بود و سه در چوبی. در اتاق وسطی دولنگه بود و یکی از لنگه‌ها باز بود. نور کم‌ بود و اجازه‌ی سرکشی نمی‌داد، اما چیزی که بیش از همه به چشم می‌آمد پرنده‌ای بود که پشتش به در بود.

لینک خرید

 

سینما-چشم، شماره ۸

پرویز جاهد

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴

۲۲۸ صفحه

قیمت: $9.00

هشتمین شماره سینما-چشم ویژه‌ی سینما پیر پائولو پارولینی با آثاری از : جمال آریان، فرید اسماعیل پور، آرش اسدی، ستاره امینیان، مهدی امیدواری، رودابه برومند، شهرام تابع محمدی، پرویز جاهد، شادی جوادی، میثاق جوادپور، سارا سمیعی، آنتونیا شرکا، رسول رحمان زاده، زهرا رشید، نیلوفر صمیمی، مازیار عطاریه، لیلی عطایی، شیرین قادر، سمانه قلیزاده، مهدی ملک، علی موسوی، محمدحسین میربابا، امیر یداله پور.

لینک خرید

 

نگرشی دیگر بر راز حافظ

نویسنده: حسن مکارمی

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

۱۶۰ صفحه

قیمت: $6.00

مجموعه مقالات ادبی و تحقیقی در زمینه شناخت اشعار حافظ

لینک خرید

 

دیگرانِ عباس نعلبندیان

نویسنده: جواد عاطفه، عاطفه پاکبازنیا

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

۴۵۴ صفحه

قیمت: $15.00

شناختنامه عباس نعلبندیان با آثاری از : یعقوب آژند، محسن آزرم، آیدین آغداشلو، شهرام احمد‌زاده، حامد احمدی، محمود استاد محمد، حسین اصل عبداللهی، رضا براهنی، فتح الله بی‌نیاز، نیلوفر بیضایی، سهیل پارسا، عاطفه پاکبازنیا، پرویز پورحسینی، روزبه حسینی، پرویز حضرتی، ستاره خرم‌زاده اصفهانی- کاظم شهبازی، منصور خلج، رضا دادویی، محمود دولت‌آبادی، مهسا دهقان‌پور، علیرضا رضایی، آزادی رضاییان مقدم، صدرالدین زاهد، ناصر زراعتی، شهلا زرلکی، محمدعلی سپانلو، حمید رضا شریف‌نیا، جواد عاطفه، سیروس علی‌نژاد، احسان فکا، رضا قاسمی، عطا‌الله کوپال، جواد ماه‌زاده، جواد مجابی، ارشیا مشکلانی، مریم موحدیان، افسانه نوری و پری‌رُخ هاشمی

لینک خرید

 

زندگی داستان‌سرای دانمارک

نویسنده: اشکان آویشن

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

۶۸۰ صفحه

قیمت: $20.00

خواندن داستان زندگی “هانس کریستیان اندرسن”، گاه این اندیشه را در انسان بیدار می‌کند که شاید او چندان گرایشی به جنس مخالف خویش نداشته‌است. زیرا حتی ماجرای عاشقی‌های او از نوعی نبوده‌است که او را در سنین جوانی به تب و تاب بیندازد. اگر هم گرفتار چنان تب و تاب‌هایی می‌شده، شاید در قالب واژه‌ها، شکل و شمایل دیگری پیدا می‌کرده‌است که خواننده، نمی‌توانست آتشفشانی‌های درونی‌اش را به درستی ببیند. به نظر می‌رسد که او بیشتر به یک همدم، همدل و خواهر دلسوز نیاز داشته تا یک همسر که شریک زندگی وی باشد.

لینک خرید

 

چلاق

نویسنده: کوشیار پارسی

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

۱۸۶ صفحه

قیمت: $9.00

پاشنه‌ی کفش‌ام شل شده بود و داشتم می‌رفتم سراغ آبای، پینه‌دوز پیر ارزان قیمت. اگر کفش قابل تعمیر باشد، پول پای خرید کفش نو نمی‌دهم. با احتیاط رو پاشنه‌ی راست راه می‌رفتم تا پیش از تعمیر بدتر نشود. شنیدم کسی صدام زد “کوشیار! کوشیار!” ایستادم و برگشتم. زهرا صالحی بود، زن همسایه. زیباست و جذاب. دو فرزند وحشت‌ناک دارد. گناه باید به گردن پدرشان باشد. گفت “چرا می‌لنگی، کوشیار؟”

گفتم “ممنون که می‌پرسی زهرا خانوم. پام یه مشکلی داره. نمی‌دونم چشه. فکر کنم به خاطر بدمینتون باشه.”

با تعجب گفت “احمدی نژاد؟ اون که رییس جمهوره.”

لینک خرید