سوزاندان صدها کتاب انجیل در ایران

نویسنده

» گزارش آفریک اکتو از:

به گفته شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان و به نقل از منابع نزدیک به سپاه پاسداران، دولتمردان جمهوری اسلامی چند صد کتاب انجیل را از ماه می تاکنون سوزانده اند.

باید خاطرنشان کرد که محمود احمدی نژاد، رییس جمهور فعلی ایران نیز در زمان جنگ ایران و عراق یکی از اعضای سپاه پاسداران بوده است.

یکی از سایت های متعلق به سپاه پاسداران اقدام کسانی که به وارد کردن انجیل به ایران تلاش می کنند را “شرم آور” خوانده. این سایت خواست مسیحیانی که مسؤول این اقدامات هستند هرچه سریعتر شناسایی و به جهانیان معرفی شوند.

سایت آتی نیوز که متعلق به مرتضی طلایی، رییس سابق نیروی انتظامی و عضو فعلی شورای شهر تهران است، روز ۲۹ می اعلام کرد که دولتمردان جمهوری اسلامی صدها جلد کتاب انجیل و تورات را ضبط کرده اند. دو روز بعد، یعنی دوشنبه ۳۱ می ۲۰۱۰، همین خبر توسط سایت رسمی بخش امنیتی و اطلاعات خارجی سپاه پاسداران نیز منتشر گردید.

نهادهای تحت فرماندهی محمدعلی جعفری، فرمانده فعلی سپاه پاسداران، اظهار داشته اند که هزاران انجیل از طریق آذربایجان وارد کشور شده. آنها سوزاندن “کتاب های مقدس تقلبی” را توجیه کرده و کسانی را که در گردش این کتاب ها در داخل ایران اقدام کنند تهدید کرده اند. و این درحالی است که شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان از سکوت جامعه بین المللی در این زمینه تعجب کرده.

به گفته سازمان های دفاع از آزادی مسیحیان، سالانه حداقل ۱۵۰۰ جلد انجیل در جهان سوزانده می شود.

 

منبع: آفریک اکتو، ۲۵ سپتامبر