محمود ناسا و قمر خانوم

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

احمدی نژاد وعده داد که بزودی مردم خبرهای خوش فضائی خواهند شنید. وی با این اظهار نظر بسرعت ملقب به “محمود ناسا” شده و اعلام کرد “ما باید ماهواره ایرانی را به فضا پرتاب کنیم.” آگاهان پیش بینی می کنند که خبرهای خوش فضائی زیر را بزودی و در آینده نزدیک خواهیم شنید.

اجرای طرح امنیت اجتماعی در مریخ: همزمان با آغاز سال 1387 سردار رادان اعلام کرد بزودی سطح کره مریخ را از لوث وجود عناصر فاسد و مفسد پاک خواهد کرد. وی که در مراسم پرتاب هفت موشک فضاپیمای “قمر بنی هاشم سه” حضور یافته بود، از نیروهای انتظامی که عازم کره مریخ هستند، خواست که در مقابل ساکنان احتمالا بدحجاب مریخ با شدت هجمه نموده و کلیه عناصر فاسد را دستگیر کرده و به اشد مجازات برسانند. وی گفت: این پیشرفت بزرگ علمی را به ملت شهید پرور و باحجاب ایران تبریک می گوئیم. وی در پاسخ به سووال خبرنگاران که اگر در کره مریخ موجود زنده نبود، با چه کسانی برخورد خواهد شد، گفت: به تعداد کافی بدحجاب از همین جا با خودمان می بریم.

طرح جداسازی منظومه شمسی: فناجا( فضانوردی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) اعلام کرد که در پی اجرای احکام الهی، اسامی سیارات معلوم الحال منظومه شمسی تغییر نموده و از این پس کلیه مطبوعات و بخش فیزیک دانشگاههای مختلف باید این اسامی را استعمال نمایند:

نام سیاره «صفر قلی» به جای سیاره غیراسلامی اورانوس

نام سیاره «غضنفر» به جای سیاره غیر اسلامی نپتون

نام سیاره «قمرخانوم» به جای سیاره غیراسلامی زهره( ناهید اسبق)

نام سیاره «کاسب» به جای سیاره مساله دار و نامشروع و غیراسلامی مشتری

نام سیاره «گردعلی» به جای سیاره غیراسلامی پلوتون

نام سیاره «میثم» به جای سیاره غیراسلامی و مشکوک مریخ

نام سیاره «زهرمار» به جای سیاره غیراسلامی زحل

نام سیاره « تیر» مورد تائید است و از کاربرد نام دیگر آن عطارد خودداری شود.

همچنین نیروی انتظامی موظف شد در صورت یافتن موجودات زنده در این کرات انواع ماده و نر آنها را جداسازی نموده و برادران را در کرات مستقل از خواهران مستقر نماید.

طرح ماهواره پرس تی وی جهانی: صوسناجا( صدا و سیمای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) اعلام کرد که با توجه به قابلیت های کره میثم( مریخ سابق) دفاتر صدا و سیما و مرکز پخش جهانی پرس تی وی برای پخش بین المللی خطبه های نمازجمعه تهران، پخش رادیو شعار برای شبکه 24 ساعته ای که هر روز شعار علیه استکبار جهانی بدهد، پخش صدا و تصویر احمدی نژاد بصورت پارازیت روی همه شبکه های تلویزیونی جهان، بزودی اجرا می شود.


طرح مانور یا قمر بنی هاشم: سازمان فضایی سپاه پاسداران و بسیج اعلام کردند که بزودی مانور “یا قمر بنی هاشم” در سراسر منظومه شمسی اجرا می شود. هدف این طرح یافتن دشمن فرضی در این منظومه و نابودی آن است. سپاه اعلام کرد در صورت نبودن موجود فرضی در این منظومه از دشمن واقعی در این مانور استفاده شده و دشمنان واقعی بطور تصادفی از میان مردم انتخاب شده و برای مانور به منظومه شمسی حمل و در آنجا بشدت با آنان برخورد می شود.

طرح اعتکاف در قمرخانوم( زهره سابق): سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد که با همکاری وزارت علوم و سازمان فضائی کشور، بزودی طرح اعتکاف در سیاره قمرخانوم ( زهره سابق) اجرا می شود. این سازمان گفت: چون روی کره زمین موجود زنده وجود دارد، طرح اعتکاف موفق نیست و از این پس طرح اعتکاف با استفاده از وانت بارهای فضایی برای حمل و نقل برادران و خواهران معتکف در کره قمرخانوم اجرا می گردد.