با وجود ناتمام ماندن روند درمان؛ نرگس محمدی به زندان بازگردانده شد

نویسنده

نرگس محمدی زندانی سبز محبوس در بند زنان زندان اوین که در پی تشنج و تشدید بیماری‌اش در زندان، به بیمارستان منتقل و بستری شده بود، امروز چهارشنبه ششم آبان ماه، به زندان بازگردانده شد.

نرگس محمدی، نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر که به دو بیماری آمبولی ریه و فلج عضلانی مبتلا است، نوزدهم مهرماه در پی تشنج در زندان، به بیمارستان منتقل و بستری شده بود.

به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، انتقال محمدی به زندان در حالی صورت گرفته است که پزشک‌های معالج او تأکید کرده‌اند که دو بیماری‌ نرگس محمدی در فضای زندان و محیط‌های تنش‌زا تشدید شده و در نهایت در پی بی‌توجهی می‌توانند جان او را به خطر بیاندازند.

پیش‌تر و قبل از تشدید بیماری نرگس محمدی در زندان، پزشک‌های متخصص مغز و اعصاب در خصوص عواقب بی‌توجهی نسبت به بستری شدن محمدی در بیمارستان، هشدار داده بودند؛ امری که مسئولان مربوطه تا زمان تشدید بیماری خانم محمدی، نسبت به آن توجهی نکردند.

تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی با این اعتقاد که همسرش بدون درمان اصولی به زندان بازگردانده شده است، گفت که نظر پزشک‌های معالج خانم محمدی، ادامه درمان در بیرون زندان و محیط بدون تنش است.

رحمانی در ادامه گفت که همچون گذشته بر این نکته تأکید می‌کند که این نوع برخوردها با بیماری نرگس محمدی، خطر معلول سازی را او بیشتر می‌کند.

کلمه