ازهمه جا

نویسنده

گزیده ی فیس بوک و وبلاگ های فارسی

سیب از دست تو افتاد به خاک

یک – وحید نیک گو:

 

دو-  مریم شبانی:

 

تاحالا هیچکدوم از محصولات اپل رو نداشتم! اما خبر مرگ استیو جابز بدجوری خورد توی مخم…این مرد خاکستری رو خیلی دوست داشتم، یک انقلابی واقعی بود از نوع خلاق و سازنده اش و نه ویرانگر…دنیا به این انسانهای خلاق نیاز دارد نه فوج انسانهای غرغرو و ویرانگر

سه – سید محمد حسینی:

سیبی که آدم و حوا چیدن شیطان کشف شد ! رو سر نیوتن افتاد جاذبه کشف شد ! استیو جابز گاز زد اپل کشف شد ! خلاصه یه سیب ما را از خرافات به علم رسوند..روحت شاد استیو

 

چهار– علی محقق:

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز …..

ما هم که نه آیفون داشتیم نه آی پد نه آی پاد نه اپل نه هیچ …

اما خدا بیامرزدش که با اون سیب دندان زده دنیا را متحول کرد

 

پنج- امیر – ح

استیو جابز مخترعی که سالها با لباس اسکی سیاهش ما او را به یاد داریم و سالها پیش در گاراژ.

 

شش- وبلاگ نسوان

بله امروز ، استیو جابز، بنیان گذار شرکت “اپل” در  سن 56 سالگی درگذشت. این را می نویسم نه برای آنکه  او آدم مهمی بود . نه برای آنکه عده ای بر این باورند که او زندگی همه ی ما را در عصر ارتباطات دگرگون کرد. این را می نویسم نه برای آنکه شانه هایمان را بالا بیاندازیم و بگوییم خوب آخرش که چه ؟ همه می میرند!

این را می نویسم برای آنکه از خودمان بپرسیم، ما چقدر زنده بودیم؟ چقدر زندگی کرده ایم؟ چه باید می کردیم تا از زنده بودنمان چیزی بروید؟ تا مرگ را سرودی کنیم سر سبز تر از بیشه؟؟؟ این ویدیو را ببینید. می گویند او هفت خصلت داشته است. شاید برای این که مردم عدد هفت را دوست دارند. برای من اما فقط و فقط یک اصل در زندگی استیو جابز می درخشد:

 

کاری که می ک ن ید را ع اشقانه دوس ت داش ته باش ید

بقیه اصول از همین یک اصل سرچشمه می گیرد. از عشق ، از اشتیاق، از ایمان به آنچه داریم انجام می دهیم.خواه آن کار تاسیس شرکت اپل باشد خواه جا به جا کردن زباله تا سر خیابان. عشق بورزیم به آنچه انجام می دهیم، و اگر آن کار را نبافتیم آنقدر بگردیم تا آن  را پیدا کنیم و به هرچیزی غیر از آن “نه” بگوییم.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rtT9N9L_4-w

 

این لینک را برایتان می گذارم. نه برای آنکه امروز استیو جابز در سن 56 سالگی مرده است ” همه می میرند”. این لینک را می گذارم تا ما زندگان از خودمان بپرسیم که فرق ما با مردگان چیست؟ فردا که نوبت من و تو شود، چقدر آرزوهایمان را تحقق بخشیده ایم ، چقدر دنیا را تغییر داده ایم؟ چقدر به تجربه های بشری افزوده ایم ؟ چقدر تاثیر گذاشته ایم ؟ خلاصه اش چقدر زندگی کرده ایم .منبع:

وبلاگ “نسوان”