پرستو فروهر: مخالف برگزاری مراسم هستند

نویسنده

parasto_forohar_b.jpg

“علی رغم اینکه صدور مجوز برگزاری مراسم یادبود مرحوم فروهرها در مسجد فخراز سوی شورای تامین فرمانداری تهران موردموافقت قرار گرفته بود، اما این مجوز هرگز صادر نشد.”

پرستو فروهر فرزند پروانه و داریوش فروهر در گفت و گو با روز ضمن اشاره به مطلب بالا در ادامه افزود: “شورای تامین ابتدا با برگزاری این مراسم در مسجد فخرکه نزدیک خانه فروهر ها قرار دارد موافقت کرده بود اما روز بعد از موافقت در واکنش به پی گیری های من برای صدور مجوز اعلام شد که برخی نهادها و اشخاص با صدور این مجوز مخالفت کرده اند”.

وی اضافه کرد: “هنوزما منتظریم تا شاید چنین مجوزی صادر شود و البته در حالی که آنها اساسا اعلام کرده اند تامین امنیت هیچ مراسمی را تضمین نمی کنند”.

پرستو فروهر ادامه داد: “اگر با برگزاری مراسم در مسجد فخر موافقت نکنند به این معنی است که ما نمی توانیم در هیچ مکان عمومی این مراسم را برگزار کنیم که این رویه ای بسیار ستمگرانه و مایوس کننده است”.

وی با اعتراض به این نحوه برخورد گفت: “اگر ما حتی نتوانیم سالی یک بار، آنهم برای دو ساعت برای پدر و مادری که هنوز پس از چهار سال معلوم نیست چرا و از سوی چه کسانی به قتل رسیدند مراسم یادبود برگزار کنیم پس چه کار کنیم؟”

پرستو فروهر ادامه داد: “من تنها برای برگزاری مراسم پدرومادرم به تهران آمده ام و از همان ابتدا هم بنای کار را بر تعامل و عمل قانونی گذاشتم اما متاسفانه تاکنون با برخود نادرستی مواجه شده ام”.

وی در خصوص برگزاری مراسم منزل مرحوم فروهر ها گفت: “به افرادی که در این خانه رفت و آمد می کنند و همینطور به برخی از نزدیکان من هشدار هایی داده و خواسته اند که به خانه رفت و امدی صورت نگیرد اما این خواست آنان خلاف و کمال بی شرمی است”.

وی در پایان درباره برگزاری مراسم یادبود پدر و مادر خود گفت: “در هر حال به نظر می رسد به ما مجوز برگزاری مراسم در هیچ مکان عمومی را ندهند که در این صورت ما این مراسم را درمنزل مرحوم فروهر ها در روز چهارشنبه عصر، یکم آذر ماه برگزار خواهیم کرد”.