میعاد در لجن

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

عزیزان افغان یک اصطلاحی دارند به نام “جاکشی” که آن را برای “جا به جایی” وسایل خانه یا بقول عزیزان هموطن شیک ایرانی “موو کردن” به کار می برند، اصلا یکی از دلایلی که فارسی شکر است همین است که طرف دارای مشاغل کشدار است، و روزی بیست بار واسطه امور غیرافلاطونی می شود، بعد وقتی به او بگوئی “سه نقطه کش”عصبانی می شود و دست تعدی دراز می کند و بیهده گفتن آغاز و سنت جاهلان است که چون به دلیل از خصم فرومانند سلسله خصومت بجنبانند. عزیز من! این که توهین نیست، من شغل شما را عرض کردم. ولی به طرف برمی خورد. یا آن یکی که دو میلیارد کلاهبرداری کرده و به وزارت نفت بدهکار است و وقتی به او می گوئی کلاهبردار و دزد، یک ماه افسردگی مزمن دو قطبی می گیرد. در حالی که من به ایشان فحش ندادم، من شغل رسمی ایشان را نام بردم. عصبانیت که ندارد.

شده حکایت آقای کوچک زاده، عضو ثابت و دائم و غیرقابل تعویض کمیسیون اعصاب و روان مجلس که درباره علی مطهری گفته: “کسی که پدرش روضه خوان خانواده من بود، در مجلسی که شما آقای لاریجانی رئیس آن بودید نام فامیل من را به لجن کشید.” انگار لازم بوده که علی مطهری کاری بکند. آقای کوچک زاده از بدو تولد به دست مامای قابله ای به اسم آقای جنتی صاحب دکان شورای نگهبان، هفته ای یک بار وسط مجلس غش می کند، به این و آن سنگ پرتاب می کند، از روی میز می پرد و با مشت به این و آن می زند و عربده می کشد.

بعد می گوید “نام من را به لجن کشیدند.” یادش می رود که خودش نامش را به لجن کشیده بود. برای چی می اندازی گردن مردم. در این دوازده سال از هر چه دزد و قاتل و کلاهبردار دفاع کرده و به هر چه آدم شریف بوده فحاشی کرده، حالا می گوید فلانی نام من را به لجن کشید. اصلا لازم نبود کسی نام شما را به لجن بکشد، شما همین الآن در گوگل کلماتی مثل “روانی، عصبی، دیوانه، وکیل عصبی، قاطی، کارهای عجیب و غریب” را اگر جستجو کنید، عکس آقای کوچک زاده می آید. اصلا لازم نیست کسی به ایشان اتهام بزند یا اهانت کند، همین که کسی رفتارش را توصیف کند، می شود فحش و اهانت. خودت را درست کن، برای چی می اندازی گردن مردم.

 

افشاگری افشاگری، وضعیت خرتوخری

حاج آقا صفایی رئیس دفتر سیاسی عقیدتی فرماندهی کل قوا گفته: « در سازمانهای اطلاعاتی دشمن نفوذ داریم.»، بخاطر همین موضوع با وی مصاحبه کردیم.

ما: لطفا بفرمائید نفوذی های شما در کجا هستند؟

صفایی: ما به حول و قوه الهی در پانزده سال گذشته در سی آی ا، پنتاگون، ام آی سیکس، موساد و سازمان اطلاعاتی فرانسه نفوذ کردیم و موفق شدیم که نیروهای آنها را به استخدام خودمان دربیاوریم.

ما: الآن جاسوسان شما در سی آی ا چه کسانی هستند؟

صفایی: یکی آقای رابرت لنگدون است که واقعا چقدر آدم نازنینی است و من خودم با او سه بار در پاریس دیدار کردم و اینقدر انسان خالص و مخلصی است که وقتی به او پنج هزار دلار دستمزد دادیم، گفت نه، حاجی زیاده، نده، پررو می شم ها. که ایشان خبرهای ارتش آمریکا را به ما می دهد، یک نفر هم هست که اسمش جک دانیل است، و ایشان اطلاعات کاخ سفید را می دهد. اصولا ما در کار سینگل مالت هستیم به اسکاچ کاری نداریم. بیل اسمیت و مایکل مجیر هم در بخش خاورمیانه عوامل نفوذ ما هستند. اخیرا هم موفق شدیم آنجلینا گومز و پاتریک مک لوهان را که اداره ضدجاسوسی و مثلث دیجیتال را اداره می کنند به عنوان نفوذی به کار بگیریم.

ما: شما در موساد هم نفوذ دارید؟

صفایی: خیلی زیاد. ما هجده نفر نفوذی در موساد داریم، که همه شان در رده های بالا هستند و خالصا مخلصا به ما اطلاعات می رسانند و دنی، شالوم، آوروم، دینا و اریحا بهترین هستند که واقعا سال گذشته خیلی به ما اطلاع رسانی کردند و من شرمنده زحمات شان هستم.

ما: شما کلا مسائل امنیتی را در مورد ماموران خودتان رعایت نمی کنید.

صفایی: من به آنها گفتم که شما بهتر است مخفی باشید، نکند یک دفعه لو بروید و به عنوان عامل نفوذی جمهوری اسلامی دستگیر شوید، ولی همین رابرت به من گفت فدای سر آقا، هر کسی خربزه خورد پای لرزش هم می نشیند و ما کلا روراست هستیم، چون دنیا دو روز است.

ما: یعنی شما مشکلی برای لو رفتن این افراد ندارید؟

صفایی: ما چکاره ایم؟ رهبری و آقا امام زمان خودش مراقب آنهاست، ما فقط وسیله ایم، یعنی می خواستم بگویم که دشمن فکر نکند که فقط آنها نفوذ می کنند، ما هم تا ته اتاق در آنها نفوذ کردیم و الآن هم یک آقایی است به اسم جان گریشام که ایشان به کار کثیف نویسندگی مشغول بوده ولی متحول شده و با من تماس گرفت و به من گفت آرزو دارد که شهید بشود، من گفتم نه، بیا نفوذ کن. که ایشان پذیرفت و الآن قرار است برود مسئول دفتر اوباما بشود و اطلاعات را مستقیم برای ما بفرستد، واقعا این افراد چه ارادتی هم دارند، من به جان گفتم ما ماهی ۴۰۰۰ دلار می دهیم، گفت: نه، صفایی جان! من خودم میلیاردر هستم و فقط آرزویم این است که به اسلام خدمت بکنم. فقط یک قرآن امضا شده رهبری برایم بفرست که من دارم این قرآن را می فرستم.

ما: اسامی کل افراد نفوذی تان را نمی خواهید اعلام کنید؟

صفایی: چرا! ما قرار است در عید مبعث سال بعد یک دیدار عمومی داشته باشیم با رهبری که فقط نفوذی های نظام در آن باشند، که در آن زمان اسامی شان را رسما اعلام می کنیم. و ما اولین کشوری هستیم که این کار را می کنیم و خواستیم ثابت کنیم که اگر بخواهیم می توانیم.

 

اطلاعیه علیه مفسدین مالی

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ساعاتی قبل درباره مفسدین مالی اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که مبارزه با عناصر فاسد و کاهبردار مانند مفغسنی و فسنیتی و طهیمصیا تا حدی که مسایغ. و به همین دلیل در جلسه نسقیمث م۶۵۴۳ت7یث و به این نتیجه رسید که نثیسفتنذم @ شسیغفاتدذی هک شد و موفق شدیم غسلیمص و مشخص گردد. به همین دلیل مصدیفای و سیغددد علیه دولت م.ا.ن. و شیفایغ تا شیقدصث و برادران شیسقیدذی و شصیسدن و همسر شیفصدغ باشد.

۱) در بررسی غطقسمیی و شقیثت و ۱۲۹۰۸ به آدرس عهسشی تا بتواند صیثنمصیه باشد و به صثیداش برسانیم.

۲) در جلسه سشیتنمصث مقداری ۱۳۶۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ $ در اتشسغعصث به مدت سه سال ب.ز. و تن          یات و بز ایبی بع بع بع. ممیغف ذد تا آخرین جلسه تیلفصئدت و سفای بز.

۳) زمین ورامین ایقثمنشفی ۳۲۴۹۸۰۰۰۰۰۰۰۰ تا حدی مابشسیعغصثض و در حدود ۱۳۱۷ یاضصثثغی و می توانیم ابرفقاشسی اعتراف ضصثغسنتی

در اطلاعیه های بعدی موارد دیگری را به عرض ملت شریف ایران خواهیم رساند.

سید فتصیدف مسئول غفیشسیز

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

 

عربستان علیه داعش

دولت عربستان اعلام کرد که به زودی برای مبارزه با داعش نیرو اعزام می کند. این کشور با همراهی ۳۴ کشور دیگر تصمیم گرفتند که داعش را تا آخرین قطره خون نابود کنند. عربستان سعودی گفت برنامه اش برای حمله به داعش چنین است.

یک، در ابتدا عربستان سعودی برای رسیدن به سوریه، عازم یمن می شوند و به مدت سه ماه یمن را بمباران خواهند کرد تا زمانی که می خواهند به طرف داعش بروند، مانعی برای رسیدن به داعش نداشته باشند. ارتش عربستان سعودی اعلام کرد اگرچه ما می دانیم که نیروهای داعش در شما عربستان و نیروهای یمن در جنوب آن هستند، ولی ارتش عربستان ترجیح می دهد کره زمین را دور بزند تا بتواند راحت تر داعش را از میان ببرد.

دو، عربستان اعلام کرد برای از بین بردن داعش ابتدا بشار اسد را از بین می بریم، بعد از از بین بردن او شکاف در نیروهای مخالف اسد افتاده و بعد عربستان اقدام به نابودی داعش خواهد کرد.

سه، ارتش عربستان اعلام کرد که در قدم اول تلاش می کند تا با پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا، و تثبیت نتانیاهو در اسرائیل، اشغال عراق، بمباران ایران مقدمات نابودی داعش را فراهم سازد. این کشور گفت، ما با ترکیه هم پیمان خواهیم شد، تا درس خوبی به داعش بدهیم.

چهارم می روند یک ماه در حرمسرا و خستگی خود را در می کنند و یک عده غلمان هم دارند که قلنج آن ها را در می کنند و بعد…

عربستان سعودی بعد از این حرفهایی که زد دیگر چیز خاصی نگفت.