نقدی: حضرت آقا با اصلاح طلبان مخالفت کردند

نویسنده
میلاد رضوانی

» برنامه ریزی برای فرستادن حداد به مجلس

محمد رضا نقدی فرمانده بسیج در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس ضمن سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همه مشکلات ما در این مدت تعارف کردن با اصلاح طلبان بوده است.وی همچنین تاکید کرد که ایت الله خامنه ای “به آقای هاشمی هم که نزد ایشان رفته بود تاکید کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با اصلاح طلبان کار کنند.”

 محمد رضا نقدی که در جمع هادیان سیاسی سپاه سخن می گفت افزود: بیست سال است که نظام با اصلاح طلبان تعارف می کند و هر بار امتیازاتی را برای آنها قائل می شود. اما این بار حضرت آقا با امتیازات فصلی به اصلاح طلبان مخالفت کردند و به آقای هاشمی هم که نزد ایشان رفته بود تاکید کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با اصلاح طلبان کار کنند.

 وی در ادامه اظهار داشت: تکلیف ما و شما روشن است. دیگر تعارف نکنیم. در تمام شهرها و روستاها شفاف حرف هایتان را بزنید. اینقدر این اصلاح طلبان بی همه چیز را تقسیم بندی به خوب و بد نکنید. ماهیت اصلاح طلبی قرار گرفتن در مقابل نظام است. چه چیزی را میخواهند اصلاح کنند؟

فرمانده بسیج در بخش دیگری از سخنان خود گفت:مگر مملکت صاحب ندارد که اینها بخواهند اصلاح کنند؟ ته حرف همه اینها اصلاح بعضی مسائلی است که هویت نظام است. اینها می خواهند بسیج نباشد، سپاه نباشد، ائمه جمعه حرف نزنند. اینها می خواهند همه بچه های انقلاب سکوت کنند تا خودشان هر غلطی می خواهند بکنند و هر بلایی می توانند بر سر این انقلاب و این سید مظلوم بیاورند.

 فرمانده بسیج آنگاه با اشاره به فهرست های متعدد اصولگرایان در انتخابات مجلس اظهار داشت: اصلا نگران این تعدد لیست ها و فهرست ها نباشید. هر کدام شان پیروز شوند، حزب الله پیروز شده و رقابت درون خانوادگی است. اما شما ملاک های اصلح را برای مردم بگویید و مردم خودشان از بین لیست آیت الله مهدوی یا آیت الله مصباح هر کدام را برگزیدند جای نگرانی نیست.

 

حداد عادل یک نماد است

نقدی در ادامه گفت: برخی افراد شاخص داریم که در هر دو فهرست مشترک هستند مثل آقای حداد عادل که انصافاً خودش یک پرچم و یک نماد است. برادران! خواهران! عده ای از الآن نقشه کشیده اند برای آقای حداد. هوشیار باشید. تخریب آقای حداد معنا دار است. دشمن و فتنه گران آقای حداد را می زنند به خاطر اینکه فردای انتخابات بگویند پدرخانم آقا مجتبی در انتخابات رأیش پایین بود.

وی افزود: این ها میخواهند از طریق آقای حداد، آقا مجتبی بزرگوار و عزیز ما را بزنند و از آن طریق آقا را بزنند. لذا در این دوره ضمن اینکه روی ملاک های اصلح حرف می زنید، درباره آقای حداد عادل با حساسیت برخورد کنید. این یک تکلیف است. عرض کردم ایشان پرچم ما در انتخابات هستند و آنجور که بنده هم کسب تکلیف کردم، به ما گفتند آقای حداد نشانه است در این انتخابات.

فرمانده بسیج سپس گفت: مگر ما نمی گوییم مهم ترین شاخص یک کاندیدای اصلاح ولایت مداری است. خب اگر کسی از ما سئوال کرد یک مثال بزنید و یک الگو معرفی کنید چه کسی بهتر از آقای حداد عادل هستند؟

سردار نقدی در ادامه به ذکر خاطره ای پرداخت و گفت: در یک جلسه ای بودیم که آقای حداد و آقا مجتبی تشریف داشتند. از آقا مجتبی به شوخی پرسیدم در ولایتمداری به آقای حداد چه نمره ای می دهید؟ ایشان گفتند: من که داماد ایشان هستم، شما که دور تر هستید بفرمایید چه نمره ای به آقای حداد می دهید. عرض کردم اول یک سئوال می پرسم بعد نمره مد نظرم را می گویم. گفتم آقای حداد! اگر بخواهید ولایتمداری خودتان را در یک جمله خلاصه بگویید چه می گویید؟ ایشان گفت: یک جمله برای ولایتمداری خیلی زیاد است. ولایتمداری را باید در یک کلمه خلاصه کرد. بعد گفت تعریف من از ولایتمداری خودم همین یک کلمه است: غلامعلی. گفتم اینکه اسمتان است. ایشان فرمودند: هم اسمم هست و هم رسمم.

فرمانده بسیج در ادامه اظهار داشت: واقعاً شما اگر جای من بودید به همچین آدمی چه نمره ای در ولایتمداری می دادید؟ واقعا می شود این حرف را شنید و نمره بیست نداد؟ کسی که غرور کاذب ندارد و صراحتاً خود را غلام علی دوران می داند به معنای واقعی کلمه مصداق واژه “اصلح” است. لذا ایشان را به خاطر همین ویژگی ها پرچم می دانیم و معتقدیم باید فعال بود و تلاش کرد که انشالله با رأیی دندان شکن به مجلس بروند و آن جا هم برنامه هایی داریم که به امید حق به وقتش مشخص می شود.