عارف و روحانی و جوجوهای انقلاب

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای اینکه ما در حال حاضر مقادیر معتنابهی عصب زده و دارای مشکلات شدید در تصمیم گیری شرایط بعد از حذف هاشمی می باشیم و منتظریم که هاشمی رفسنجانی و خاتمی یک تصمیمی بگیرند و ببینند این آقای عارف زیادی متعارف یا آن روحانی کاملا فریدون مورد توافق قرار می گیرند، یا اصولا باید هاشمی و بقیه بزرگانی که زندانی نیستند باید گیر بدهند که هاشمی را تائید صلاحیت کنند، یا اصولا بی خیال همه چیز بشویم و به خودمان بگوئیم تنوری که برای ما داغ نمی شود، بگذار کله قالیباف از وسط طرقبه در بیاید از صندوق و اصلا در صندوق را گل بگیریم و بی خیال فرش، راه برویم با کفش و این حرف ها، و نهایتا اینکه یکی دو روز صبر کنیم، یک لیوان آب ولرم بخوریم، بعدا سرفرصت از دست رفته تصمیم بگیریم که تحریم باید گردد یا ایجاد باید گردد.

و بر همین اساس، تصمیم گرفته شد که برخی مسائل غیر مهم که فعلا اهمیت آن کمتر از مسائل خیلی مهم است، بگذاریم کنار و به برخی اخباری که این روزها کسی به آن توجه نمی کند بپردازیم.

 

جوجوهای انقلاب در صف اول مبارزه

آقای علیرضا پناهیان در جمع دانشجویان بیرجند گفته است” اسرائیل امروز توسط جوجه‌های انقلاب اسلامی نابود می‌شود.” بنابراین اگر تا الان نمی دانستید و خبر نداشتید و در جریان نبودید، الان بدانید و خبر داشته باشید و در جریان قرار بگیرید که انقلاب اسلامی علاوه بر تمام دستآوردهایی که در طول این سی و چهار سال برای نابودی اقتصاد و فرهنگ و تاریخ و صنعت و مملکت و مردم و… به دست آورده، تعدادی تخم دوزرده در صحنه جدال با استکبار گذاشته که نتیجه آن همین بود که یک تعداد جوجه تولید کرده که اساسا کارشان این است که اسرائیل نابود می کنند. یعنی همینطوری جیک جیک جیک کنان راه می افتند ، می روند اسرائیل را جیک ثانیه نابود می کنند و اگر خودشان وسط راه مثل سردار عسگری و برادر امیری و سایر جواجیج به استکبار پناهنده نشوند، سالم به آشیانه بر می گردند.

وی همچنین در ادامه ابراز داشته”مهمترین ویژگی رئیس جمهور آینده، تقویت خط مقاومت در برابر اسرائیل و استکبار جهانی است” یعنی چی؟ یعنی رئیس جمهوری که هنوز نه به دار است نه به بار است، نه هنوز شصت و سه در رای آورده، از همین حالا باید بداند که مهمترین ویژگی اش این است که برود خط مقاومت در برابر اسرائیل را تقویت کند. حالا اینکه رئیس جمهور با وجود این جوجه ها، اساسا چرا باید کار و زندگی اش را ول کند و برود خط مقاومت در برابر اسرائیل را تقویت کند و چرا همین جوجه ها را کیش نمی کنند بروند اسرائیل را نابود کنند، خیالمان راحت بشود، رئیس جمهور مملکت هم برود به باقی کارهایش برسد و جاهای دیگر را نابود کند، معلوم نیست. اما مطمئن باشید با سخنرانی بعدی آقای پناهیان هم معلوم نمی شود. کلا تا ابد نامعلوم است. فعلا باید تقویت کند تا بعدا ببینیم چه می شود.

 

نه چین خوبه نه جاپون، لعنت به هر دوتاشون

صادق واعظ‌زاده٬ رئیس مرکز “الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت” گفته است: “نه اروپا و آمریکا، نه ژاپن و کره، نه مالزی و چین، هیچ کدامشان اول در حوزه دستآوردهای علمی در مقیاس جهانی ندرخشیدند”. یعنی چی؟ یعنی اینکه این کشورها که آقای واعظ زاده اسمشان را گفته، که تقریبا شامل همه کشورهای دنیا جز ایران و کشورهای تروریست و سایر شرکای ایران می شود، هیچ کدامشان اول در حوزه دستاوردهای علمی، آن هم در مقیاس جهانی، ندرخشیده اند. اول در یک حوزه دیگری که اصلا علمی نبوده( مثلا فیزیک یا پزشکی یا ریاضی یا نجوم) که هیچ ربطی هم به علم نداشته درخشیده اند، بعد که درخششان در آن حوزه تمام شده، تازه آمده اند در حوزه علمی هم در مقیاس جهانی درخشیده اند. به همین سادگی.

 

لطفا واسه چی به من نگاه می کنید، چشم سفیدها؟

ببخشید الان شما دقیقا برای چی دارید اینطوری نگاه می کنید؟ خب. خیلی مسئله مهمی است. آدم باید بداند باقی کشورها اساسا در چه حوزه ای اول درخشیده اند. همینطوری که آقای واعظ زاده بیخودی مزخرف نمی گوید. مطمئن باشید در همان مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ کلی تحقیقات کرده تا به این نتیجه مزخرف رسیده. اصلا شما فکر می کنید یک مرکزی به این گندگی را با اینهمه سرمایه راه اندازی کرده اند که چی؟ فقط برای اینکه پسرخاله رهبر خدای نکرده بیکار نماند؟ نخیر، اصلا و ابدا اینطوری نیست.این مرکز را برای رسیدن به همین نتیجه های مهم راه اندازی کرده اند، الان هم خدا را شکر به خیر و خوشی و سلامتی به راه افتاده دارد نتیجه گیری می کند. یکی از نتیجه هایش هم همین بود که الان آقای واعظ زاده گفت. خیلی هم مهم است. چرا؟ چون “ در واقع تجربه ایران برای اولین بار در تاریخ جدید است که در یک کشور ابتدا علم می‌درخشد و محصولات علمی در مقیاس جهانی مورد تایید همگان قرار می‌گیرد.” باورتان نمی شود؟ خب البته حق دارید، ما هم اولش باورمان نمی شد. ولی آقای واعظ زاده می گوید” دستیابی به این “موهبت باارزش ناشی از روحیه علم جویی ملت ایران است که با ورود اسلام و خروج علم آموزی از انحصار طبقه اشراف به شکوفایی علمی کشور منجر شده است.” حالا باورتان شد؟ دیدید مرکز به این بزرگی را بیخودی راه اندازی نکردند؟

 

معجزه هزاره و معجزه قرن

حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری، گفته است “رهبر، بی شک «معجزه قرن» است” راستی گفت معجزه قرن یاد فاطمه رجبی افتادم، کسی قهوه می خورد؟ یا ماشین تان خراب است و می خواهید تعمیرش کنید؟ از قهوه و خراب و فاطی گذشته اصلا این حرفها یعنی چی؟ یعنی مدیونید اگر یک سر سوزن هم شک داشته باشید که رهبر معجزه قرن است. چرا؟ چون رهبر همینطوری بی شک معجزه قرن است. چرا ندارد. البته دلایل خیلی زیادی هم در این زمینه موجود است. اولندش به دلیل اینکه حسن آقای ممدوحی گفته و همین استاد، خودش هم به عنوان یک دلیل کاملا زنده موجود است، اتفاقا عضو مجلس خبرگان رهبری هم هست. یعنی اساسا علاوه بر اینکه موجود است، اهمیت چندانی هم ندارد و فقط بلد است در مورد رهبر نظر مثبت بدهد. الان هم آمده با دو دستمال در دست نشسته دارد پولیش می زند و نظر می دهد. خب، نظرش اینطوری بوده. دلیل از این واضح تر؟ دومندش هم به دلیل اینکه رهبر اساسا خیلی به معجزه شباهت دارد. چرا ؟ چون معجزه یعنی یک پدیده خارق العاده، پدیده ای که خرق عادت می کند. خب، رهبر هم یک پدیده خارق العاده است که خرق عادت می کند. یعنی برخلاف عادت عمل می کند. یعنی هر کاری را که همه می کنند، نمی کند، یک کار دیگری می کند که هیچ آدم باشعوری نمی کند. کلا عادت دارد همینطوری بیخوری با هر کاری هم که همه دارند می کنند، مخالفت کند. الان شما توی کل دنیا بگردید ببینید کی بیشتر از همه بیخودی با همه چیز مخالفت می کند؟ عمرا اگر بتوانید به جز همین رهبر خودمان کسی را پیدا کنید. شباهت از این بیشتر؟ و سومندش، چون رهبری علاوه بر شباهت، با معجزه هم مطابقت دارد. چطوری؟ اینطوری که شما خودتان را هم بکشید هیچ دلیلی نمی توانید برای معجزه پیدا کنید. یعنی اساسا هیچ دلیل عقلی و منطقی و انسانی برای اینکه پدیده ای مثل معجزه اتفاق بیفتد وجود ندارد که شما بخواهید پیدایش کنید. رهبر هم دقیقا همینطور است. کاملا مطابقت می کند. باور کنید ما خودمان شخصا بیست و چند سال است داریم فکر می کنیم حداقل یک دلیل عقلی و منطقی و انسانی برای اتفاق افتادن رهبر و کلا فجایعی مثل این برای وجودش پیدا کنیم، نمی توانیم. مطابقت از این بیشتر؟

فعلا بروید با این وضع انتخابات تا فردا یکی دو ساعتی سرتان را به دیوار بکوبید شاید به نتیجه ای رسیدید، بعدا ما هم به شما اطلاع می دهیم که ما هم به چه نتایج درخشانی رسیدیم.