توهمات ایران برملا می شود

نویسنده

» مقاله ای از عرب تایمز

سرلشگر حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد مشترک ارتش ایران، مثل همیشه هدف اصلی را گم کرد و با تهدید های توخالی، به حکومت ایران و پاشنه آشیل آن ضربه زد و از این طریق نشان داد که ایران تا چه اندازه متوهم است.

برخی از مقامات در حکومت ملا ها در ایران هنوز تصور می کنند که در دوران ایران باستان زندگی می کنند. به همین دلیل اظهاراتی می کنند و توضیحاتی می دهند که حقیقت را مخدوش می کند تااز این طریق به اهداف خود برسند. در واقع، این را از گذشتگان خود به ارث برده اند که همواره با نخوت و نقشه های ناممکن، کشور را نابود کرده اند. رهبران ایران به غلط بر این باورند که هرگاه تهدید شدیدتری بکنند، جهان از ترس بر خود می لرزد. گویا از سرنوشت صدام حسین درس نگرفته اند تا بفهمند که جهان کسانی را که تهدیدهای توخالی می کند، تحقیر می کند.

فیروزآبادی معتقد است که عربستان سعودی، نمی تواند یک مو از سر کشور های حاشیه خلیج کم کند. آیا او گمان می کند دنیا از این تهدید به خود می لرزد؟

ایران با وارد شدن به جنگی که می داند در آن بازنده است و ممکن است از بین برود، مرتکب یک اشتباه بزرگ محاسباتی می شود. خوب است که این اظهارات از جانب بالاترین مقام ارتش ایران ابراز شد تا همه وفاداران  حکومت ایران بدانند که شیطان در وجود همه کمین کرده است، حتی کسانی که مدعی توسعه و حمایت از ایدئولوژی اسلام هستند. ادعای ایران در مورد خلیج فارس، فقط به همین محدوده ختم نمی شود و در واقع جهان عرب هدف اصلی است.

کسانی که همچنان به ایرانی ها افتخار می کنند باید بدانند که چه عاقبتی در انتظارشان است. این تهدید تنها نتیجه برملا شدن برگ های پنهان کلاه شعبده بازی ایران است.

ما مدت ها پیش هشدار داده بودیم که حکومت ملا ها، ادامه امپراطوری ایران باستان است. آنها منتظرند تا اعراب تضعیف بشوند تا به آنها حمله کنند.

حکومت ایران، ساکنان کشورهای عرب را همان قبیله بنی بکر می بیند که  باید به امپراطور های ایران خراج می دادند. ممکن است ایرانی ها گمان کنند که چرخ زمان از حرکت ایستاده است و ما در زمانی هستیم که هنوز پیام، پیغمبر اسلام به همه منطقه و جهان نرسیده است. پیامی که همه امپراطوری ایران را در بر گرفت و پرچم اسلام را به اهتزاز درآورد. ایران برای پرهیز از جنگ داوطلبانه اسلام را پذیرفت.

این مشکل اعراب نیست که وسوسه بسط حکومت چنان رهبران ایران را کور کرده است که از دیدن حقایق عاجز شده اند. این مشکل اعراب نیست که آنها تصور کرده اند جهان هیچ ملت و تاریخ یا تمدنی ندارد. اما باید بدانند که دنیا تغییر کرده است و تهدید های فیروزآبادی و ملا ها دیگر باعث ترس ملت ها نمی شود. اقدامات آنها تنها باعث اتحاد بیشتر کشور های عرب می شود و آنها را بیش از گذشته تقویت می کند. این تهدید ها همچنین باید هر نوع شکی را که در مورد ایران و آن بی عقل هایی که شیپورچی حکومت آن شده اند بوجود آمده، برطرف کرده باشد. زمان آن رسیده است که آنان  با حقیقت مواجه بشوند. آنها نباید خاموش بمانند یا به گربه های ایرانی اجازه بدهند که قبل از اینکه این تهدید ها را محکوم کنند، آنها را بخورند. این گونه است که کشورهای عرب پیرو ایران، هویت عرب خود را باز می یابند و ما نیز پی می بریم که آیا آنها واقعا از ملت عرب هستند و از شدت علاقه به سپاه پاسداران ایران، کور نشده اند.

در عین حال ، ایران باید بداند که مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس، چه شیعه، چه سنی دست از هویت ملی خود برنمی دارند. آنها از طریق اتحاد بیشتر به این تهدیدات پاسخ می دهند. یک اقلیت متوهم نماینده همه ملت نیست. هر کس در آن اقلیت تعلق خاطر یا هر چیز دیگری نسبت به کشور و ملت اش ندارد باید به همان جایی که تعلق دارد بازگردد. آنها هیچ جایی در این سرزمین که معنای تعلق خاطر داشتن را بخوبی به ملتش آموخته است، ندارند.

حکومت ملا ها هم باید دست از این تهدید های بیفایده بردارد. باید متوجه بشود که پایان کارش در دست کشور های عرب نیست. پایان کار این حکومت به دست مردم ایران است که از فشار ها و سرکوب ها خسته شده اند. مردم ایران دیگر نمی توانند حکومت چند دهه اقلیت متعصب را بر خودشان تحمل کنند. این تهدید ها چیزی نیست جز یک سوزن بیشتر بر کفن حکومت ایران. این هیاهوی پوچ، مثل ناله های فرد محتضر در آخرین لحظات زندگی است.

عرب تایم، 4 مه