آب پاش! برو گم شو!

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای برگزاری دو عملیات خطرناک آب بازی در دو پارک کشور دهها تن از اعضای نیروی دریایی کشورهای متخاصم و جاسوسان دریانیروز آنان که از ماهها قبل از طریق ستاد مرکز فیس بوک و ناتو و پنتاگون و موساد و عیساد و یونسکو و سایر سازمانهای جاسوسی، دستگیر و پرده از عملیات درون مرزی عظیمی برداشتند. سردار نقلی، فرمانده بسیج دریایی کشور که 37 ثانیه قبل تشکیل و 23 ثانیه قبل قوانین آن به تصویب رسیده است، در این مورد گفت “ این حرکت، یک عملیات بسیار پیچیده تر از جریان انحرافی بود و ما بموقع آن را کنترل کردیم.” سردار گروهبان گارسیا فیروزآبادی در حالی که لباس نجات غریق پوشیده و پهناورتر به نظر می رسید گفت: “شاید روز عاشورا برای ما حسینیان که 300 هزار نفر بودیم و آنها که 72 نفر بودند، به نظر برسد که اینجوری ها نبود، ولی این روز از عاشورا بزرگتر بود و اگر عمق فتنه را در نظر بگیریم، جمهوری اسلامی درصد است که میلیونها نفر شهید نداد، ولی سه نفر خیس شدند که این خود حاکی از یک جنایت بزرگ است.”

دکتر حسن عباسی، رئیس سازمان همین جوری دکترینال امنیت بدون مرز، در این مورد گفت: دشمن بعد از اینکه من فیلم “ بی واچ” را دیدم از طریق پاملا اندرسون خیلی تلاش می کرد وارد فضای فرهنگی ما شود. پاملا اندرسون شاید خودش شخصیت مهمی در تاریخ هالیوود نباشد، ولی کسی که صحنه های این فیلم را دیده باشد نمی تواند بزرگی او را در بسیار موارد انکار کند. البته چند شخصیت برجسته در این سریال بود، که این شخصیت از همه برجسته تر بود. این سریال اولین کار جنگ نرم بود که مقدمه ای شد بر انقلاب نارنجی و پای امپریالیسم را باز کرد. اما نکته مهم این سریال در استفاده از فضای آب بود که در کشور ما این شیوه به شدت تازگی دارد.

بنا به اطلاعیه سربازان گمنام امام زمان، دشمنان اسلام که توسط فردی به نام مارک زوکربرگ و دوست دختر بی ریخت او( در این مورد اختلاف نظر وجود دارد) از طریق پایگاه اینترنتی فیس بوک که محل آن هنوز شناخته نشده و در اغلب انقلابات اخیر( قتنه های سابق) نقش داشتند، اداره می شود، قرار بود این مراسم در پنج مرحله انجام بگیرد. حسن علمدار( با نام مستعار مهوش جیگر) که در جریان آب بازی حضور فعال داشته و به عنوان ستون پنجم عمل می کرد، گفت: “ من خودم شاهد بودم که جریان آب بازی توسط برخی عوامل پنتاگون که در پوشش فتنه سبز و جریان انحرافی شکل گرفته بود، با بودجه پنتاگون و عوامل اصلی آن که همگی شناخته شده اند، آغاز شد.” یدالله جوانی مسوول دفتر سیاسی سپاه گفت: ما از سال 1384 پیش بینی آب بازی را می کردیم و می دانستیم که عوامل فتنه بصراحت آب به آسیاب استکبار خواهند ریخت.” وی افزود: اینها می خواستند با ایجاد فضای غیرسیاسی فتنه را متشکل کرده و سپس به شکل تشکیلاتی به مراکز آب ایران، از جمله سپید رور، تنگه هرمز، هلیل رود و زاینده رود، حمله کنند که با تلاش های ماموران گمنام وزارت اطلاعات و واحد نیروی دریایی سپاه خنثی شد.”

دریادار صفاری فرمانده نیروی دریایی سپاه، که خواست نامش فاش نشود، ولی هر کاری کردیم فاش شد، در یک مصاحبه بین المللی اعلام کرد: “ برخی از فرماندهان کشورهای دوست از جمله ونزوئلا، از یک سال و نیم قبل از حرکت یک محموله از تفنگهای آبی که در پوشش تفنگ اسباب بازی از خلیج خوکها حرکت کرده بودند، به ما خبر دادند و ما در تمام این مدت این واقعه را رصد کردیم. خیلی از مردم ایران نمی دانند که اصولا ماجرایی که با توافق ضمنی در گوادالوپ سوم بین جریان انحرافی و جریان فتنه رخ داد، و باعث شد عوامل اینها را در کیش دستگیر کنیم به همین ماجرا مربوط بود.

معاون وزیر راه و ترابری گفت: وقتی شنیدیم که قرار است هفت میلیون تفنگ اسباب بازی وارد شود، شست مان خبر دار شد. اما معاون نداجا گفته است: ما از سه ماه قبل شست مان خبردار بود. به همین دلیل در وهله اول به آنها اجازه دادیم تا حضور خود را در بوستان آب و آتش نشان دهند. ما در تمام این ماجرا در حال رصد کردن بودیم.

مریم گلی، یکی از دستگیر شدگان که اعترافات مهمی کرده است، اعلام کرد: من اسم اصلی ام دانیال است و برای رد گم کردن در اسرائیل تغییر جنسیت دادم، شوشو( اسماعیل)، مامی( یزقل) نیز با من کمیته سه نفره رهبری را در تل آویو تشکیل دادیم. ما قصد داشتیم در یک پروژه یک ساله از پارک آب و آتش شروع کنیم و بعد به سوی کویر قم و بعد اصفهان و یزد برویم و با پروژه” دو شنبه های آب بازی” کاری کنیم که یک کانال عظیم در کویر بازشود تا اسرائیل و آمریکا از آن طریق به ایران حمله کنند. یکی از مهم ترین تمرینات ما این بود که چگونه آب بپاشیم که فقط یک پنجم آن به فرد ممود شلیک ریخته و بقیه به زمین رسیده و جاری شود، ولی بحمدالله والمنه ماموران امنیتی کشور متوجه این رفتار غیرمسوولانه و غیر بشری ما شده و جلوی نقشه ما را گرفتند.

دکتر روازاده، استاد هنرهای استراتژیک و تغذیه در این مورد گفت: آب بازی در توفان نوح هم وجود داشت، در حقیقت نوح خودش نمی خواست کشتی را راه بیاندازد، ولی آب بازی که به تحریک عاد و ثمود صورت گرفت، باعث شد تا آن کشتی نوع حیوان و از جمله آقای جنتی را نشان دهد.

در جریان آب بازی در پارک آب و آتش، نیروی دریایی، نیروی زمینی، نیروی هوایی، یک میلیون نفر از بسیجیان، هفتصد هزار سرباز، ده هزار اصله کرد که به عنوان ماموران حفظ آرامش عمل می کردند، موفق شدند 1245 نفری که برای آب بازی آمده بودند با استعانت خداوند متعال دستگیر کنند و آنها وادار کنند که تعهد بدهند از این به بعد یا باید با تفنگ بادی و تیرکمان و اسب بازی کنند، یا در صورت تکرار آنها را مجازات سختی خواهند کرد.