هدایت توسط امام زمان

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

آیت الله ری شهری که چند سالی بود پشت کوه قاف گیر کرده بود و اخیرا به ملاء عام نازل شده گفته که “احمدی نژاد مدعی بود هدایت شخص ایشان با امام زمان است.” ایشان البته برای این نظرش دلیلی نیاورده، ولی ما چون دوست نداریم زمین خدا بدون حجت باقی بماند، دلایل لازم را می آوریم. دلایلی که ثابت می کند شخص احمدی نژاد توسط امام زمان هدایت می شد. البته دلایل دو دسته اند، تعدادی از آنها درست شبیه علائم ظهور امام زمان است و تعدادی از آنها درست برعکس علائم ظهور امام زمان:

دلیل اول: همانطور که ظهور امام زمان به عقل آدمیزاد عاقل جور در نمی آید که یکهو یک آدمی که هزار سال غیب شده، از توی یک چاهی یا مثلث برمودا دربیاید و دنیا را در دست بگیرد، ظهور احمدی نژاد هم بعید به نظر می آمد، که یک آدمی که برای پاک کردن شیشه اتوبوس در ترمینال خزانه هم به درد نمی خورد، بشود رئیس جمهور، اما شد.

دلیل دوم: امام زمان وقتی می رود غیب می شود، احمدی نژاد هم وقتی رفت، هم خودش غیب شد، هم چیزهای دیگر، یک روز با امداد غیبی یک دکل ۷۸ میلیون دلاری غیب شد، یک روز ۵/۱ میلیارد ارز و طلا در ترکیه غیب شد، یک روز ۵/۱ تن طلا که با هواپیما از غنا به ترکیه می آمد غیبش زد، آخر کار هم ۸۶ میلیارد دلار پول فروش نفت دود شد رفت به غیبت کبری. یعنی کلا امداد غیبی در دوره احمدی نژاد کاملا وجود داشته.

اما دلایل دیگری درست برعکس دلایل ظهور امام زمان است.

دلیل اول معکوس: اول فساد زیاد می شود بعد امام زمان ظهور می کند، ولی اول احمدی نژاد ظهور می کند بعد فساد زیاد می شود.

دلیل دوم معکوس: قبل از اینکه امام زمان ظهور کند یک بلایی بر سر مردم می آید و بعد امام زمان ظهور می کند، در حالی که احمدی نژاد به محض اینکه ظهور می کند، همان لحظه بلا به سر مردم نازل می شود.

دلیل سوم معکوس: وقتی دزدی و بی رحمی و خونریزی زیاد شد، سفیانی در عربستان و یمانی در یمن خروج می کند و در عراق هم سیاهپوشان خروج می کنند، بعد امام زمان نازل می شود و پدر آنها را در می آورد، ولی در مورد احمدی نژاد برعکس است، اول احمدی نژاد ظهور می کند، بعد عربستان و یمن و داعش در عراق پیداشان می شود و پدر ملت را در می آورند و احمدی نژاد غیب می شود می رود نارمک با ملت مشنگ عکس سلفی می گیرد.

دلیل چهارم معکوس: وقتی امام زمان ظهور می کند، گروهی از بدعت گذاران تبدیل به میمون و خوک می شوند، ولی وقتی احمدی نژاد ظاهر می شود، گروهی از میمون ها به سیاستمداران تبدیل می شوند.