روح الله حسینیان: رژیم صهیونیستی باید تغییر کند

نویسنده

rohollahhosseinian496.jpg

فریبا صراف

همزمان با “بشارت” احمدی نژاد مبنی بر اینکه “به فضل الهی دنیا در آستانه تحولی عظیم است”، روح الله حسینیان، مشاور امنیتی وی در گفت و گو با یکی از سایت های رئیس جمهور ـ رجانیوز ـ تاکید کرد: “احمدی نژاد خواستار تغییر رژیم صهیونیستی است”.


حجت السلام حسینیان، که از یاران سعید امامی نیز هست با طرح این مسئله که “وقتی مقامات امریکایی پیوسته خواستار تغییر رژیم جمهوری اسلامی ایران هستند” گفت: “چرا مسئولان ما نباید خواستار تغییر رژیم صهیونیستی باشند؟ “

وی سپس با تاکید بر اینکه “ما نباید یکی از اهداف استراتژیک انقلاب اسلامی را که همان تغییر رژیم صهیونیستی است به دست فراموشی بسپاریم و نباید به این پندار بیهوده برسیم که با حفظ اصول انقلاب، سلطه طلبان جهان از ما راضی می‌شوند” گفت: “ما هرگز نمی‌توانیم قدرت ها را خوشحال کنیم عاقلانه این است که لااقل جهان اسلام را با خود نزدیک کنیم و سیاست احمدی نژاد را باید در این زمینه سیاست خردمندانه‌ای بدانیم که لااقل توانسته است انقلاب اسلامی را در جهان نقطه امید مسلمانان قرار بدهد. اگر احمدی نژاد در جهان عرب یکی از چهره‌های محبوب است این محبوبیت به خاطر شعارها و مواضع احمدی نژاد است. همین ابر قدرت‌ها میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا محبوبیت پیدا کنند و احمدی نژاد توانسته است با مواضع به حق ضد صهیونیستی خود، انقلاب اسلامی ایران را در جهان اسلام احیا کند و این کم دست آوردی برای نظام جمهوری اسلامی نیست. علاوه این سیاست موجب یک پیوند معنوی با مسلمانان شد که برای اتحاد اسلامی بسیار ضروری است”.

این مقام امنیتی در ادامه این مصاحبه با یادآوری این نکته که “یکی از اهداف استراتژیک انقلاب، تغییر رژیم صهیونیستی است” افزود: “ وقتی ما ابزاری داریم که می‌توانیم مشروعیت این رژیم را متزلزل کنیم چرا از این ابزار استفاده نکنیم.”

حسینیان آنگاه با طرح این پیشنهاد که “مراکز علمی ما باید هولوکاست را مورد مطالعه قرار دهند” گفت: “باید درباره جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سمینارها بگیرند، نمایشگاه های عکس از جنایات صبرا و شتیلا و سایر قتل عام های صهیونیست ها برقرار کنند و نگذارند این شجره خبیثه آرام بگیرد.”

او آنگاه با اظهار تاسف از اینکه “این مسئله مهم اسلامی در تاریکخانه های ننگ جناحی به صلیب کشیده شد و مورد حمایت داخلی قرار نگرفته” گفت: “من در سیاست اسلامی اعتقادی به عقل مادی محض ندارم. عقل مادی محض می‌گوید به اندازه قدرت نظامی خود ایستادگی کن، به اندازه‌ی امکانات مادی خود برنامه ریزی کن، ولی عقل الهی به ما می‌آموزد که هم باید امکانات مادی را فراهم کنی هم در معادلات خود روی خداوند هم حساب باز کنی.”