من الجنه والناس و المطهری

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

آدم دهانش دومترو نیم باز می ماند از این حرفهایی که بعضی از این سیاستمداران می زنند، نه فقط سیاستمداران، همین شما، همین ما، اصلا خود من. طرف می گوید مردم ما همه مسلمان هستند، آن یکی می گوید مردم ما با ظلم مخالفند، آن دیگری می گوید همه مردم ما دزدند، آن آریایی عزیز هم می گوید ما مردم ایران همه نابغه ایم، اصلا معلوم نیست پس اینهایی که از صبح تا شب دارند به خدا و پیغمبر فحش می دهند چه کسی هستند؟ اگر مردم ما همه با ظام مخالفند، پس اینهایی که ظلم می کنند از کجا آمدند؟ اگر همه مردم ما دزد هستند، پس از کی دزدی می شود؟ اگر همه ما آریایی ها نابغه هستیم پس این همه خنگ و خل از کجا آمدند؟ از هرکسی بپرسید مردم ایران چطور آدمهایی هستند، بلافاصله توهمی که از خودشان را دارند، در نظر می گیرند، بعد تصور می کنند که همه مردم مثل خودشان هستند.

شده مثل این آریایی ها که معتقدند که خمینی سرشان را کلاه گذاشت و انقلاب شد، بعد هم گول خوردند و هاشمی همه اموال شان را به باد داد، بعد توسط خاتمی فریب خوردند و به جای اصلاحات یک چیز دیگر توپاچه شان فرورفت، آخرش هم احمدی نژاد گول شان زده و در انتهای صف هم روحانی با دو تا لبخند سرشان را گول مالیده. با توجه به ضریب هوشی که از این عزیزان آریایی سراغ دارم، شکی ندارم که هر کسی بیاید می تواند سرشان را کلاه بگذارد و فریب شان بدهد، ولی آدمی که مثل دختر چهارده ساله همسایه هر شش ماه یک بار گول می خورد و هی حامله می شود، برای چی اینهمه احساس نبوغ می کند؟ چطور است که همه مان نابغه ایم، ولی چهار تا آدم مثل خمینی و هاشمی و خامنه ای و احمدی نژاد و خاتمی گول مان می زنند. نمی شود که ما از همه باهوش تر باشیم و هی گول بخوریم. از همه بدتر اینکه دائم می گوئیم مردم ما هوشیارند. خوب پس اگر هوشیارند، پس چرا هی گول می خورند؟

مردم هم در این اوضاع و احوال می شوند من و عمه و پسرخاله و دختر عموجانم. بقیه ده میلیون آدمی هم که در شهر زندگی می کنند مردم نیستند. حالا این عزیزان حقوق حالی شان نیست، ولی وکیل آقای مطهری که حقوق خوانده، یعنی چه که می گوید “حمله کنندگان به مطهری مردم نبودند.” باز بگوید از مردم شیراز نبودند یک حرفی، می شود ثابت کرد که این افراد از مردم اصفهان بودند آمدند به جای اسید پاشی گوجه فرنگی پرت کردند رفتند، یا اگر بگوید مردم ایران نبودند، باز هم یک امکان دارد، مثلا داعش آمده بود برای تفریح آخر هفته به شیراز چهار تا سنگ پرت کرده و رفته، ولی اینکه بطور کلی بگوید مردم نبودند، پس چی بودند؟

اگر روایت قرآنی را در نظر بگیریم، می توانیم بگوئیم که مردم ناس هستند و جز مردم بقیه موجودات قرآنی جن هستند، البته ممکن هم هست که اجنه به مطهری حمله کرده باشند، بعید که نیست، فقط مشکل اینجاست که مشخصات فیزیولوژیک شان به اجنه نمی خورد. ضمن اینکه اصولا اجنه تا به حال سابقه نداشته که در سالهای بعد از انقلاب موضع گیری جناحی و سیاسی داشته باشند. از طرف دیگر اجنه خودشان سلاح های خودشان را دارند و معمولا از گازاشک آور و باتوم و آجر استفاده نمی کنند.

منطورم این است که هی تکرار نکنید که این افراد مردم نبودند، بالاخره هر چی باشند، آدم هستند، حالا ما خوشمان نمی آید، یا در گروه بندی های ما قرار نمی گیرند، یا مثل کوچک زاده به جای حرف زدن صیحه و شیهه و عربده می کشند، ولی در تقسیم بندی موجودات جزو پستانداران( اعم از زن و مرد) قرار می گیرند، تخم گذاری نمی کنند، پرواز نمی کنند، بالاخره جزو انواع انسانها قرار می گیرند، گیریم نئاندرتال، گیریم کرومانیون، اصلا گیریم حلقه گمشده داروین. راستی گفتم حلقه گمشده داروین یاد احمدی نژاد افتادم، کسی از او خبری ندارد، اخیرا چیزی از موزه ای جایی بلند نکرده؟

 

جنگ جنگ تا پرسپولیس سابق

یعنی اگر این همه تلاشی که اقلیت اراذل و اوباش مجلس برای راه انداختن جنگ می کنند، دولت اسرائیل می کرد، اگر این همه مخالفتی که با دولت روحانی و ظریف توسط ائمه جمعه می شود تا یک جنگ تروتمیز علیه ایران راه بیافتد، توسط مفتیان سعودی شده بود و این همه برنامه هایی که صدا و سیمای جمهوری اسلامی می سازد تا ثابت کند توافق ایران با غرب به نفع غرب است، مجلس سنای آمریکا می کرد، تا همین حالا هفتاد تا جنگ جهانی علیه ایران راه افتاده بود. من نمی دانم، اگر اینها عضو حکومت اند و خدای ناکرده نماینده رسمی آن محسوب می شوند، اصلا چه نیازی است به دشمن.

مهدی کوچک زاده، عضو صغیر مجلس و مسئول کمیسیون اعصاب و روان این جمع که در کارنامه اش تا به حال چند فقره انفجار در حین سخنرانی و کتک زدن خبرنگار و نعره کشیدن و غیره داشته در یک گفتگوی آرام به جواد ظریف گفته “خائن” در واقع همان حرف های برادران خرده ریز فیسبوکی را تکرار کرده، ولی واقعا نمی فهمد که نماینده رسمی کشور نمی تواند خائن باشد، آن هم نماینده ای که بطور رسمی دائم درگیر گفتگو با قدرتهای جهانی است.

البته روحانی گفته که “تیم مذاکره کننده هر روز قدم های جدی تری برای حقوق ملت برمی دارد.” دستش درد نکند. منتهی پیشنهاد می کنیم در این قدم برداشتن توجه به چند موضوع بکنند:

یک، اگر ظریف در لوزان یک گام به پیش می رود، در مجلس تهران دو گام به پس نرود.

دو، اگر ظریف در لوزان چهار تا قدم با جان کری می زند تا گامهای جدی برای حقوق مردم بردارد، فردا در ده تا راهپیمایی میلیونی تهران نزنند پایش را قلم کنند.

سه، اگر ظریف در مذاکرات با دقت حرکت می کند تا منافعی به دست بیاورد، این برادران دشمنان کشور، محض رضای خدا نزنند کاسه کوزه مذاکرات را زیرورو کنند.

 

جاده آسفالت جهنم

آقای حاج صادقی یکی از هزاران نماینده ولی فقیه در یکی از هزاران واحد سپاه، در یک نطق بسیار دلنشین فرموده که “قرآن می گوید اگر کسی را به بهشت نمی برید، جاده جهنم را آسفالت نکنید.” یعنی اگر تا همین الآن مثل کفار بنی قریضه یا یهود بنی فلان اگر در جهل مرکب افتاده بودید و دنیاتان شده بود آخرت یزید، درست از همین لحظه همین که به معجزه قرآن ایمان بیاورید دیگر همه چیزتان حل است. اول اینکه با این جمله ای که حاج صادقی گفته شک نکنید که قرآن تمامش معجزه است. البته اگر حالا شک هم بکنید، چه غلطی می خواهید بکنید.

وقتی قرآن از چهارده قرن قبل، پیش بینی می کرد که یک دولتی ممکن است تصمیمی بگیرد جاده جهنم را آسفالت بکند، خوب همین معجزه است. یعنی این خودش معجزه است که چطوری این برادر عاشق خداوند از کجا جاده آسفالت را از قرآن بیرون کشیده. بعید نیست فردا همین هیات آبادگران یک پروژه میلیاردی از شهرداری خیابان بهشت بگیرند و با قرارگاه خاتم یک گلدن گیت هم به جای پل برزخ درست کنند بین بهشت و دوزخ که اتوبوس اتوبوس با ترانسپورت شمس العماره امت اسلام را چنان از آن پل احمدی ساز ببرند به بهشت که جهنم خدا با کمبود جمعیت مواجه شود. یعنی واقعا با این پل برزخ که به تیزی شمشیز و نازکی موست صد تا هودینی و دیوید کاپرفیلد هم از این پل رد نمی شوند، امت شهید پرور که هیچ. یعنی اگر جمهوری اسلامی در زمینه فرهنگی هر چقدر کشور را دچار مشکل کرد ولی واقعا خدمات مهندسی و پشتیبانی تولید ما برای بهشت حرف ندارد. ایشالا در سرازیری بهشت با دیوید کاپرفیلد محشور بشی صلوات بلند ختم کن!