عکس هائی که رسواگر شدند

نویسنده

» افشای یک دروغ پردازی دولتی

در حالی که روزنامه های دولت سخت ترین حملات را به رقیبان احمدی نژاد وارد می کنند و هر روز ده ها خبر ساختگی درباره اصلاح طلبان و زندانیان پخش می کنند و در عین حال به تهدید رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام و مجلس خبرگان و محمد خاتمی و میرحسین موسوی ادامه می دهند، هر روز افشای رازی جدید خبر از تنها ماندن محمود احمدی نژاد می دهد.

آخرین رسوایی مربوط به ماجرای سفر دو هفته قبل محمود احمدی نژاد به مشهد است که همزمان با نماز جمعه تاریخی تهران

این خبرگزاری ها استقبال کنندگان از احمدی نژاد را سیصد هزار تا یک میلیون ذکر کردند در حالی که خبرنگاران مستقل همان زمان خبر دادند که اتوبوس های حامل خانواده نظامیان و کارکنان طرح های عمرانی منطقه مرکزی مشهد را پر کرده اند.

 

خبرگزاری های حامی دولت برای اثبات ادعای خود چون قادر به استفاده از عکس های واقعی نبودند ناگزیر از تصاویری استفاده کردند که از مونتاژ عکس هائی از سفرهای پیشین احمدی نژاد به استان های مختلف تهیه شده بود و دقت نکردند که در این عکس ها لباس ها و نفرات اطراف و اتومبیل وی تغییر پیدا کرده و عاقلانه نیست که از مسیر فرودگاه مشهد تا صحن وی و همراهانش چند بار تغییر شکل داده باشند. منظور اصلی از چنین فریبکاری نشان دادن جمعیتی بود که هرگز در این سفر به استقبال رییس دولت نیامده بودند.

اما به گفته ناظران با وجود همه سعی اداره رسانه های ریاست جمهوری و خبرگزاری های حامی دولت باز هم عکس هائی افشاگر رازها شد؛ از جمله عکسی در سایت ایسنا که نشان می دهد کسی در خیابان ها نیست به جز اتوبوس های دولتی و در عین حال انبوهی از گاردهای محافظ زیر فشار ها از پا افتاده اند و عجب تر از همه آثار تخم مرغ یا گوجه فرنگی هایی است که بر بدنه اتومبیل حامل رییس دولت نهم خودنمائی می کند.

از جمله دیدنی های این عکس وجود یک نفر از گارد با تی شرت سبز است که معلوم نیست در میان محافظان احمدی نژاد چه می کند.