امضای اجباری تومار به سود احمدی نژاد

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» در تمرین تیم فوتبال استقلال رخ داد

تیم فوتبال استقلال بعد ازظهر دوشنبه با تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب رقابتهای لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس، پیکار می کند. در تمرین بعد از ظهر دیروز آبی پوشان تهران حادثه ای رخ داد که تنها خبرگزاری فارس به آن اشاره کرد.

به گزارش فارس “قبل از آغاز تمرین طرفداران استقلال بنری را روی زمین چمن پهن کرده بودند و بازیکنان نیز آن را امضا می کردند. جالب اینجاست که چند تن از بازیکنان استقلال با امضای این بنر مخالفت می کردند. روی این بنر نوشته شده بود: ما طرفداران و بازیکنان و کادرفنی استقلال تشکر خود را از محمود احمدی نژاد و محمد عباسی به خاطر اعطای ورزشگاه شهید کشوری به استقلال اعلام می کنیم.”

در این گزارش اشاره نشده که این طرفداران چه کسانی بوده اند که چنین بنر تبلیغاتی را به بازیکنان استقلال تحمیل کرده ویک تمرین جدی پیش از مسابقه را به حاشیه برده اند. همچنین در ورود یک مجموعه تبلیغات دولتی برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اسلامی از بازیکنان معترض استقلالی نامی برده نشده است.

در همین روز سردار محمد رویانیان (مدیرعامل پرسپولیس) در رسانه ها اعلام کرد که با اعطای سهام این باشگاه به “شرکت پیشکسوتان” تیم سرخپوش، مرحله خصوصی سازی پرسپولیس پس از سالها به مرحله عمل در می آید و بهروز منتقمی به عنوان قائم مقام باشگاه در خبرگزاری دانشجویان ایران عنوان کرد: “خصوصی شدن پرسپولیس ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد!”

شرکت پیشکسوتان توسط سردار رویانیان ساخته شد که در ابتدا سعید شیرینی از باند رویانیان دبیرکل آن بود! او به دلیل اعتراض بیشتر پیشکسوتان پرسپولیسی غایب در این شرکت، مجبور به کناره گیری شد.

باند محمود احمدی نژاد جایگاه ورزش و به ویژه فوتبال را مناسب ترین سکوی تبلیغاتی برای دور آینده ریاست جمهوری اسلامی قرار داده است.

در روزهای گذشته احمدی نژاد در راه جلب نظر هواداران پرشمار تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال به ترتیب مجموعه های ورزشی درفشی فر و کشوری را به این دو باشگاه هدیه کرده است.