در فیس بوک از اپرا لذت ببر

نویسنده
بهاره خسروی

» ئی بوک/ تازه های کتاب های الکترونیک

انتشارات الکترونیک، دیگر بخشی از فرهنگ ایران شده است. دو انتشارات بزرگ در پاریس و لندن و چند انتشارات کوچکتر در نقاط مختلف دنیا، کتابهای فارسی را به شیوه نوین منتشر می کنند.

صفحه ئی بوک هنر روز، به معرفی هفتگی این کتا ب‌ها اختصاص دارد. ناشران و پدید آورندگانی که قصد معرفی کتاب خود را در این صفحه دارند، می توانند با این نشانی تماس بگیرند:

honarrooz(at)gmail.com

مجموعه اشعار ناظم حکمت (کجاست دستان تو)

نویسنده: ناظم حکمت

مترجم: احمد پوری

ناشر: انتشارات نگاه

تاریخ انتشار: 1391

464 صفحه

قیمت: 12,99€

اشعار و آثار ناظم حکمت به حدود چهل زبان دنیا برگردانده شده و مردم جهان سال‌هاست با شعرهای او دنیا را زیباتر و پر امیدتر دیده اند. این کتاب مجموعه‌ایست از اشعار این شاعر به همراه مجموعه‌ای از عکس‌های او که در انتهای کتاب آورده شده است.

لینک خرید

 

 

هلاک عقل به وقت اندیشیدن

نویسنده: یدالله رویایی

ناشر: انتشارات نگاه

تاریخ انتشار: 1391

264 صفحه

قیمت: 8,99€

کتاب‌هایی هستند که ما را می‌کشند و کتاب‌هایی هستند که ما را می‌کُشند. کتابی از حاشیه‌ی مشغله‌های روزانه می‌گذرد، و کتابی در متن مشغله می‌نشیند. کتابی را چاه کردم و در آن افتادم، کتابی را فقط آه کردم!

لینک خرید

 

 

تناسخ به درخت

نویسنده: پوریا سوری

ناشر: بوتیمار، ناکجا

تاریخ انتشار: 1391

51 صفحه

قیمت: 3,99€

غزل شماره 31 از این مجموعه:

در شب، فریب‌خورده خطا پا گذاشتیم | با چشم بسته گام به فردا گذاشتیم | یادم نمی‌رود که شبی با حضور سنگ | آیینه را چه بی‌کس و تنها گذاشتیم | چنگیز خود شدیم در این عصر آهنی | مال و منال خویش به یغما گذاشتیم | می‌سوخیتم در عطش اما به رای جهل | گندآب را برابر دریا گذاشتیم | بگذر زما که شعله گرفت آتش جنون | دیوانه‌ایم و روی به صحرا گذاشتیم

لینک خرید

 

 

گلف روی باروت

نویسنده: آیدا مرادی آهنی

کتاب الکترونیک

ناشر: انتشارات نگاه، ناکجا

تاریخ انتشار: 1392

950 صفحه

قیمت: 13,99€

“گُلف روی باروت” رمانی پِلات‌محور است که در 134 هزار کلمه نوشته شده. شخصیت اصلی داستان به دنبال رؤیایی با مسأله‌ای که در گذشته منجر به شکست او شده، درگیر مسائلی در زمان حال می‌شود و این مسائل برای او ماجراهایی را رقم می‌زنند که به تدریج و در طول سفر به چند کشور مختلف به معماهای بزرگی تبدیل می‌شوند. در پی حل زنجیر معماها در این چند کشور و کشف ارتباط بین کاراکترهای این زنجیره، شخصیت اصلی در طول سفر و بازی پرخطری که واردش می‌شود، به پاسخ‌ها و در نهایت مهم‌ترین کشف زندگی‌اش می‌رسد.

لینک خرید

 

 

 

از اپرا لذت ببر

نویسنده: محمد عبدی

ناشر: ناکجا

ناکجا داستان

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

۹۲ صفحه

قیمت: 5,90€

داستان‌های مینی‌مالیستی در لبه تلفیق رئالیسم و سوررئالیسم

لینک خرید

 

 

 

فیس‌بوک

نویسنده: سبحان گنجی

ناشر: ناکجا

تاریخ انتشار: 2013

158 صفحه

قیمت: 6,99€

خواندن این داستان برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی شود

معمولاً دخترها دوست دارند چشم‌های مرد هنگام معاشقه باز باشد. که مبادا در ذهن، معاشقه با فرد دیگری را تجسم کند. اما آ عاشق چشم‌های بسته‌ست. ناخودآگاه ترجیح می‌دهد مرد روی او فکر کند آنجلینا جولی را می‌کند و در اوج است، تا اینکه ببیند آ را می‌کند و آنچنان در اوج نیست.

لینک خرید

 

 

 

بوف کور و مرغ مهاجر

 بهروز ژاله

ناشر:  H&S Media

تاریخ انتشار: 2013

تعداد صفحات:122 صفحه

قیمت: $6.00

.دکتر محمود فتوحی: … یقین دارم که انتشار این کار جنجالی در میان ایرانیان شعرخوان برخواهد انگیخت که البته لازمة یک گفتمان پویا در ادبیات شناسی همین است

دکتر بهرام مقدادی: مقایسه ی جالبی که میان شعرهای سپهری و رمان بوف کور کردید بسیار بکر و اصیل است و من تاکنون در هیچ جایی چنین مطالبی نخوانده بودم . بنا براین بسیار بجا خواهد بود که این پایان نامه به صورت کتابی چاپ شود و در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

لینک خرید

 

 

اسکار

نویسنده: حمید خیرالدین

ناشر: H&S Media

تعداد صفحات: 194 صفحه

تاریخ انتشار: 2013

قیمت: $9.00

 فیلمنامه اسکار نوشته حمید خیرالدین روایت شخصیتی به نام اصغر است که به  دنبال یافتن همسر و فرزندش راهی کشور کشور انگلستان شده. او به منظور راهیابی به جامعه ایرانیان با نام اسکار به شغل رانندگی مشغول میشود و …

لینک خرید